Ze zijn alweer ontopic: Jaap bashen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind ze daar aan tafel ook een beetje off topic hoor .... jeetje
Hij zit te spacen manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt nu dat Eric en Huub onfatsoenlijk waren naar Sylvia toe... door hem aan te vallen waar zij bij was (??)
Op de tien site staat het verhaal min of meer. k moest ook ff bijlezenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt dat Huub en Eric onfatsoenlijk tegenover Sylvia waren omdat zij Jaap aanvielen.
....eh .....
Brian kan alleen eng lachen... *brrrr smiley*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef schatje het volgende:
Nou Brain, doe nog eens een poging.
Dat was een akelig lachje inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brian kan alleen eng lachen... *brrrr smiley*
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb Huub nooit zo'n knapperd gevonden maar als de camera van Jaap naar Huub switched lijkt Huub goddelijk ! ....
Hij gaf hem geen tip...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric denken er over om Jaap niet uit te nodigen voor het feest. Brian geeft Jaap de tip om dan tijdens het feest maar te gaan 'bashen'.
haaay welkom welkomquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
De sfeer is weer gezellig zie ik. Goeienavond, ik kom weer net op tijd binnen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb Huub nooit zo'n knapperd gevonden maar als de camera van Jaap naar Huub switched lijkt Huub goddelijk ! ....
Ja.. de kleinkinderen van al die opa's en oma's die hen brieven schrijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vindt dat Eric en Huub het verkeerde voorbeeld geven aan al die - zei hij nou kleinkinderen??
Met z'n 1 meter 20.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Idd hij is vanavond een lekkere ding maar wat een vreselijke arrogante irritantje is hij ook.
Yep hij had ons gewaarschuwd met de eerste lading brieven...quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. de kleinkinderen van al die opa's en oma's die hen brieven schrijven.
Hoppa in die kliko.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
Amanda, ga bij het grof vuil staan met je vieze schreeuwbek.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Als Huub nu goed z'n best doet kan die Brian nu gek krijgen.
WTF Hij is een keer eerlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Huub: Ga niet te complex worden dan begrijp ik het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |