Ik weet ook zeker dat mn vader dat doet als die auto er straks nog staat. Ik wilde eigenlijk al mijn auto er strak achter zetten, en die van mn moeder er strak voor, zodat ie niet meer weg kan, maar dat mocht niet van mn moederquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zegt dat iets over je overburen? Ik vind het knap asociaal (en je zou er misschien zelfs werk van kunnen maken)
Jammer, was leuk geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat mn vader dat doet als die auto er straks nog staat. Ik wilde eigenlijk al mijn auto er strak achter zetten, en die van mn moeder er strak voor, zodat ie niet meer weg kan, maar dat mocht niet van mn moeder
Een Rav4?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een of andere vrij grote en nieuwe toyota, en dat is vergeleken met mijn auto een hele verbetering
nee een avensis denk ikquote:
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Franse auto's roesten toch alleen?
Opel Tigra:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel
Vroehoeeeeeeeeeeeeem!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, maar dan zonder die ultiem foute spoiler en in het rood
of een opel agilaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het had erger gekund (een Opel Corsa bijvoorbeeld)
de vel satis? die is ultiem lelijk, net als de modus, ik ben niet zo van de franse autosquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef B.ertha het volgende:
Kennen jullie die kwabbelauto van Renault? Die is pas lelijk
Vel satis niet, die op de renalt site lijkt er iig niet opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de vel satis? die is ultiem lelijk, net als de modus, ik ben niet zo van de franse autos
Jah! Die is het!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij bedoel je de Fiat Multipla
[afbeelding]
[afbeelding]
Trusten!quote:
Ik zou het ook echt niet op de markt durven brengen als ik de verantwoordelijkheid hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Maar serieus hè, hoe kómen ze erop?!?!?
Die ontwerpers hebben teveel gezopen ofzo
In Frankrijk, als je in de file zit, komen de fóutste auto's lang. waaronder deze dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Buiten Nederland schijnt die Multipla het best goed te doen
"Multipla sales began in Italy late in 1998 but most other markets had to wait a year before receiving imports. The power of the Fiat badge meant that the Multipla was an instant hit with Italian buyers, but its styling meant that sales elsewhere were less successful. This ultimately led to the car being voted 'Ugliest Car' in the Top Gear awards 1999.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Buiten Nederland schijnt die Multipla het best goed te doen
En bij Top Gear hè, daar hebben ze verstand van auto'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Multipla sales began in Italy late in 1998 but most other markets had to wait a year before receiving imports. The power of the Fiat badge meant that the Multipla was an instant hit with Italian buyers, but its styling meant that sales elsewhere were less successful. This ultimately led to the car being voted 'Ugliest Car' in the Top Gear awards 1999.
In 2004 the Multipla underwent a major facelift to shed its original styling for a more restrained look, with the intention of attracting more buyers."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vandaag meer dan 100 posts geplaatst
Ik begon met gemiddeld 1 per dag, toen in 1 maandje naar 5 opgekrikt en nou naar 10. Ook in een maandquote:
Mij haal je toch niet inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik begon met gemiddeld 1 per dag, toen in 1 maandje naar 5 opgekrikt en nou naar 10. Ook in een maand
Voor je het weet, haal ik ton80 in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie een logaritmische toename ontstaan. Dat hou je nooit vol
quote:
Als ze nou gewoon de komende 2 weken 250 posts per dag maakt en ik geen heeft ze me ingehaald. Ook weer wat om trots op te zijnquote:
Gezellig. Misschien is dat wel heel leuk. Hij is alleen wat oud voor me.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en denken de meesten dat je verder geen leven hebt. B.ertha voor en B.ertha na. Dan ga je Tong achterna...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon de komende 2 weken 250 posts per dag maakt en ik geen heeft ze me ingehaald. Ook weer wat om trots op te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |