Ik snap sowieso niets van z'n hele wissel beleid. Vanaf de eerste minuut was het al om te huilen en dan in de 80e minuut oid is z'n enige ingreep het inbrengen van Seedorfquote:Op zondag 25 maart 2007 01:30 schreef Stpan het volgende:
Zo goedenavond. Vanavond bleek dat WEER dat VBasten een geweldige spits maar een zeer slecht (bonds)coach is. Maar ja, dat wisen we 12 edities geleden van dit topic al.
Huilen met de pet op. Als hij nooit, maar dan ook nooit, een breekijzer inbrengt, waarom selecteert hij die dan?
En die wissel van Urby, doe dan gewoon niets!
Precies, dat eeuwige gezeur over de "Hollandse School".quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef Stpan het volgende:
We moeten een stoppen met het 4-3-3 dogma. Babel heeft het niet, Robben is niet in vorm. En bijna alle spelers spelen bij hun club een vorm met 2 spitsen.
Een 'voetballende spits' naast een goaltjesdief en dan een creatieve middenvelder erachter die niet fysiek hoeft te zijn.
Oh ja Limburgers supporten Duitsland hequote:Op zondag 25 maart 2007 12:51 schreef DarkShine het volgende:
Marco moet nog lang blijven, dit is genieten!
En als je dan de Hollandsche School wilt doen, doe het dan goed. 4-3-3 met de punt naar achter zorgt voor een geïsoleerde spits die nooit in stelling wordt gebracht. Zie de laatste 15 wedstrijden. Marco van B. heeft blijkbaar een iets tragere leercurve.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, dat eeuwige gezeur over de "Hollandse School".
Ireland!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Oh ja Limburgers supporten Duitsland he![]()
Niet alleen Limburgers hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Oh ja Limburgers supporten Duitsland he![]()
Ik zou gaan voor wat kleine veranderingen(Boulah centraal, Heitinga back misschien), maar verderquote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef Stpan het volgende:
----------Van der Sar---------------
Boulah-Heitinga-Mathijssen-Bouma
---------------De Zeeuw-------------
----Van Bommel------Seedorf------
------------Van der Vaart-----------
----Van Nistelrooij--Van Persie----
nou ik zou dan cocu langs de zijlijn zetten die af en toe wat schreeuwt.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Volgens mij zouden we zonder coach nog beter afzijn. Werkelijk.
Maar wel gecombineerd als coach bij AZ... dat zou ik het ok vinden.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef AminBen het volgende:
Van Gaal for a second chance zou al veel beter zijn
Hiddink moet d'r zittenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef AminBen het volgende:
Ik denk dat Guus daar best wel weg te halen is.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:45 schreef BB-King het volgende:
Hiddink zit de komende 5 jaar vast aan Rusland... dus geen realistische optie.
Nee, Van Gaal is een clubcoach. Wat zou hij anders doen denk je?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef AminBen het volgende:
Eensch! maar we kunnen wel 442 voetballen, dan gewoon van Persie in de spits en Robben aan de linker kant.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef Steve_I. het volgende:
Vind wel dat we aan 4-3-3 moeten vasthouden; daar lopen onze 2 beste spelers nl. normaal (Robben en van Persie). Nu van Persie geblesseerd is kan je idd wel 4-4-2 spelen. Van der Vaart moeten ze ook eens er uit kankeren. Kan een geniale speler zijn, maar loopt ondertussen meer mensen in de weg dan dat hij zelf doet. Vorige keer speelde hij in z'n eentje Kuyt de wedstrijd uit. Kuyt moet er per definitie in staan. Als die halve zool vast wil houden aan huntelaar moet Kuyt daar maar achter.
furby was een kotswissel, landzaat heeft niets te zoeken in NL-11, zo kan ik nog wel ff doorgaan...
dude..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat Guus daar best wel weg te halen is.
Al volg ik NL-11 zowieso nog amper tegenwoordig, en heb ik totaal niets met die joodse kneuzen die daar af en toe rondhuppelen, een coach vind ik net zo goed een deel van het team als een speler. Een buitenlandse coach tast dus het echte Nationale karakter van het landenvoetbal aan. Daar gaat dan het laatste kleine beetje Nederlandse trots...quote:Maar waarom niet n's een buitenlandse coach...
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar waarom niet n's een buitenlandse coach...een frisse wind zou wel n's lekker zijn.
Lippi komt straks terug van z'n sabbatical
Zou opzich kunnen, maar denk dat dat niet helemaal gaat werken. Robben moet echt langs de zijkant wat mij betreft. Als je dat doe krijg je van basten kennende zelfs in een 4-4-2 vdV nog als valse rechtsbuitenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
Eensch! maar we kunnen wel 442 voetballen, dan gewoon van Persie in de spits en Robben aan de linker kant.
quote:Van Basten moet n's ophouden met dat ajax kliekje
"Joodse kneuzen"quote:Op zondag 25 maart 2007 18:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dude..Hij zit daar met het grote geld van de olierussen enzo... Die koop je niet zomaar weg denk ik..
[..]
Al volg ik NL-11 zowieso nog amper tegenwoordig, en heb ik totaal niets met die joodse kneuzen die daar af en toe rondhuppelen, een coach vind ik net zo goed een deel van het team als een speler. Een buitenlandse coach tast dus het echte Nationale karakter van het landenvoetbal aan. Daar gaat dan het laatste kleine beetje Nederlandse trots...
1 woord... furbyquote:
Daar heb je opzich wel een punt... krijg je ook minder gedoe met voorliefdes voor een bepaalde club...quote:een buitenlander kan altijd een objectief kijken naar ons spelletje en dat desgewenst bij schaven.
niet zo zeer een identiteit, of een karakter, maar het gaat mij tegen m'n nationalisme, m'n trots en elk gevoel voor eerlijk 'landenvoetbal' in om hulp van buitenaf te gebruiken. Net als spelers even snel nationaliseren als ze goed te gebruiken zijn. Hoe zat 't nou ... tijdje geleden zo'n engelsman die geloof in spanje speelde, 28 jaar, Engeland hoefde 'm niet, dus als spanje hem wel wou zou hij hun nationaliteit wel even regelen ofzo....quote:Die identiteit komt echt niet in gevaar....
d'ohhquote:En misschien zijn we momenteel wel helemaal niet zo goed als we denken dat we zijn...
als zuidkorea de halve finale kan halen kunnen wij het wk winnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
"Joodse kneuzen"![]()
![]()
Dat Nederlandse karakter is niets meer waard internationaal, een buitenlander kan altijd een objectief kijken naar ons spelletje en dat desgewenst bij schaven. Die identiteit komt echt niet in gevaar.... En misschien zijn we momenteel wel helemaal niet zo goed als we denken dat we zijn...
quote:Landzaat, Jaliens en De Cler uit Oranje
ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft na de mislukte thuiswedstrijd zaterdag tegen Roemenië (0-0) in het EK-kwalificatietoernooi hard ingegrepen. De basisspelers Denny Landzaat en Kew Jaliens zijn uit de selectie verwijderd. Ook Tim de Cler, die in De Kuip op de tribune zat, mag komende week niet mee naar Slovenië voor de eerstvolgende kwalificatiewedstrijd, woensdag in Celje.
Kew Jaliens zaterdagavond in duel met Adrian Mutu van Roemenië.
Aanvoerder Edwin van der Sar is teruggekeerd in de selectie. De recordinternational ontbrak tegen Roemenië, omdat hij nog niet helemaal hersteld was van een kuitblessure. Voor de zekerheid neemt Van Basten naast Maarten Stekelenburg, die zaterdag het doel van Oranje verdedigde, ook derde keeper Henk Timmer mee naar Slovenië.
zoooooo!!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben om. Weg ermee.
quote:De bondscoach van het Nederlands elftal vond dat alleen keeper Maarten Stekelenburg goed speelde. „Hij heeft het prima gedaan. Ik denk niet dat het verder op zijn plaats is om iemand anders een compliment te maken. Maar ik heb zelf als voetballer ook dit soort wedstrijden meegemaakt. Dit gebeurt soms gewoon. We moeten hier ook weer niet te dramatisch over doen.”
Begrip? Nee, ik kraak hem niet meteen af omdat hij een Ajax-verleden heeft, maar geef hem een eerlijke kans.quote:
kom nou, die kans heeft hij al 1000x verspeelt.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Begrip? Nee, ik kraak hem niet meteen af omdat hij een Ajax-verleden heeft, maar geef hem een eerlijke kans.
Niet mee eens. Het WK zelf heeft hij wel gigantisch verklooid.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:37 schreef Boomstam het volgende:
kom nou, die kans heeft hij al 1000x verspeelt.
in de wk kwalificatie ronde was al te zien dat hij het niet in zich heeft.
noem jij de goede wedstrijden op in die kwalificatie? de wedstrijden waarin we het nederlandselftal zien zoals we bij advocaat wel te zien kregen(weinig maar zo af en toe waren die er)quote:Op zondag 25 maart 2007 19:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het WK zelf heeft hij wel gigantisch verklooid.
De resultaten waren goed, de Tsjechen twee keer verslagen, en het was een ploeg in opbouw. Alleen verzuimde hij consequent en met visie te bouwen, zodat het WK een ramp werd. En na het WK kwam die visie nog niet. Nu is wat mij betreft de maat vol.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:48 schreef Boomstam het volgende:
noem jij de goede wedstrijden op in die kwalificatie? de wedstrijden waarin we het nederlandselftal zien zoals we bij advocaat wel te zien kregen(weinig maar zo af en toe waren die er)
wedstrijden zoals tegen joegoslavie en zuidkorea op de tournooien?
sorry hoor maar die wedstridj tegen tjechie staat me nog vers in het geheugen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De resultaten waren goed, de Tsjechen twee keer verslagen, en het was een ploeg in opbouw. Alleen verzuimde hij consequent en met visie te bouwen, zodat het WK een ramp werd. En na het WK kwam die visie nog niet. Nu is wat mij betreft de maat vol.
Moet dat nu weer die jaloerzie naar Ajax toe? Ga dan maar naar de daarvoor geschikte topics.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:05 schreef Boomstam het volgende:
[..]
sorry hoor maar die wedstridj tegen tjechie staat me nog vers in het geheugen.
vooral die eerste waar we wonnen door een zwak tjechie en met jodengeluk.
alles behalve overtuigend
wie zegt dat ik anti ajax ben?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet dat nu weer die jaloerzie naar Ajax toe? Ga dan maar naar de daarvoor geschikte topics.En bovendien scoore pi-air toen niet 2x?
![]()
idd de wedstrijd opzich is geen ramp. maar tegen marcadonie was het toen nog 100x slechter en die slechte wedstrijden stapelde zich op. natuurlijk gunde ik van basten een goede wk ook al mocht ik hem niet. maar toch heeft ie die ook verpest en blijf ik volhouden dat ie op mag zoutenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:12 schreef Steve_I. het volgende:
Buiten dat, het staat me bij dat tjechie ook een paar belangrijke blessures had. Het spel was iig zwak, en kon toen nog net getolereerd worden, het bleef toch een overwinning op tjechie, maar nu zie je de hele lijn, het spel gaat niets vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |