abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47517958
quote:
Van Basten en zijn staf hebben bij de KNVB een contract tot en met het Europees kampioenschap in 2008. KNVB-directeur Henk Kesler wilde de oud-Ajacied en diens collega's vorig jaar na het wereldkampioenschap in Duitsland graag vastleggen tot en met het WK 2010 in Zuid-Afrika. Van Basten vond het toen ''niet zinvol'' om dat te doen, maar sloot niet uit dat hij na het EK in Oostenrijk en Zwitserland alsnog zou bijtekenen als bondscoach van het Nederlands elftal. (ANP)
Enige "mooie" is dat deze topicreeks dan deel 30 haalt.

Kan me ook geen bondscoach herinneren die 6 jaar lang er heeft gezeten, dus ajb, nog 1 mislukt toernooi en dan oprotten.
pi_47518254
De KNVB blijft toch wel erg enthousiast over hem. Ik denk dat Van Basten ook wel zal bekijken, wat voor een aanbiedingen hij krijgt, voordat hij gaat bijtekenen of niet bij Oranje. Of zou de KNVB hem er sowieso uit gooien bij een matig EK?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:14:18 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47528962
quote:
Van het gewone Oranje naar Jong Oranje is tegenwoordig een stap vooruit, zegt voldoende.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47529378
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Grapjas, het Nederlands elftal is de laatste jaren aan de beste reeks bezig ooit. 2 nederlagen (van wereldtoppers dus kan gebeuren) in ca. 30 wedstrijden is nog door geen enkele bondscoach gepresteerd (en dat met een mindere selectie i.v.m. voorgaande jaren). Topper Marco is goed bezig !
Toernooien?

pi_47534139
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Toernooien?

Tegen Portugal bedoel je ? Had Nederland kunnen winnen
pi_47534375
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat was toch een vrij kansloze nederlaag hoor.
pi_47534729
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

''Had''

In 1988 - 1992 - 1994 - 1998 - 2000 - 2004 ging het beter op het toernooi.
pi_47535438
in 2004 kropen ze ook door het oog van de naald met dickie, normaliter verslaat duitsland wel een tsjechisch b-elftal.. en nederland dat doorgaat op penalties is al helemaal een kans van 1 op 100
de nederlaag tegen portugal was toen misschien nog wel kanslozer
pi_47535820
Eerste half uurtje tegen Tsjechie was wel geniaal
pi_47540846
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 01:29 schreef DrDentz het volgende:
in 2004 kropen ze ook door het oog van de naald met dickie, normaliter verslaat duitsland wel een tsjechisch b-elftal.. en nederland dat doorgaat op penalties is al helemaal een kans van 1 op 100
Maar ze halen wel de halve finale
pi_47541046
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 01:29 schreef DrDentz het volgende:
Het feit dat Dick Advocaat een dramatische bondscoach was, is algemeen bekend maar neemt niet weg dat Van Basten dat ook is.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:22:19 #37
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47543196
Van Gaal is de slechtste bondscoach ooit want A.) Oranje speelde onder zijn leiding puur slecht en B.) ze verloren te vaak waardoor kwalificatie werd gemist.

Oranje onder Van Basten speelt vaak niet goed maar verliest bijna nooit.

Dus de mensen die maar blijven zeiken over Van Basten moeten maar 's gauw optiefen.
Lekkeâh bčdehand. Nâh je zin?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:26:15 #38
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47543311
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Grapjas, het Nederlands elftal is de laatste jaren aan de beste reeks bezig ooit. 2 nederlagen (van wereldtoppers dus kan gebeuren) in ca. 30 wedstrijden is nog door geen enkele bondscoach gepresteerd (en dat met een mindere selectie i.v.m. voorgaande jaren). Topper Marco is goed bezig !
Het draait maar om twee dingen> EK en WK. Hoe ze zich plaatsen boeit me niets, maar op de toernooien moet je presteren en dat heeft van Basten niet gedaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:27:33 #39
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47543360
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Grimm het volgende:

[..]

Kijk ook even tegen wie ze winnen en hoe en met hoeveel.
Oefenwedstrijden zijn alleen relevant als NL die verliest?

Van de niet-oefenpartijen heeft MvB er slechts 1 verloren. En dat was een idiote wedstrijd ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:29:37 #40
88139 JoeyT
pi_47543417
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Oefenwedstrijden zijn alleen relevant als NL die verliest?

Van de niet-oefenpartijen heeft MvB er slechts 1 verloren. En dat was een idiote wedstrijd ...
Dus we winnen alles, maar na de poule fase volgend jaar liggen we eruit. Dan heeft hij pas 2 wedstrijden verloren. Maar wel weer een toernooi verneukt...
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:30:21 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47543441
Oranje had tijdens het afgelopen WK de beschikking over zóveel kwaliteit, dat iedere bondscoach makkelijk de halve finale moest kunnen halen. San Marco gebruikte dit toernooi echter vooral als trainingskamp voor het EK van 2008, maar na dat toernooi zullen we waarschijnlijk moeten concluderen dat Marco van Basten vier jaren heeft verneukt qua interlandvoetbal.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:31:33 #42
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47543476
de naam van Seedorf mag inmiddels weg uit het rijtje spelers dat Marco niet oproept

En San Marco leidt ons gewoon naar de titel in 2008
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:32:16 #43
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47543495
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
Oranje had tijdens het afgelopen WK de beschikking over zóveel kwaliteit, dat iedere bondscoach makkelijk de halve finale moest kunnen halen. San Marco gebruikte dit toernooi echter vooral als trainingskamp voor het EK van 2008, maar na dat toernooi zullen we waarschijnlijk moeten concluderen dat Marco van Basten vier jaren heeft verneukt qua interlandvoetbal.
Wat een kolder. Als je kwaliteitstechnisch kijkt is Portugal gewoon sterker.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:32:44 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47543511
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat terwijl de Portugezen echt niet deugen!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:18 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47543956
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay, Robin van Persie, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Philip Cocu, Urby Emanuelson, Klaas Jan Huntelaar, Nigel de Jong, André Ooijer, Joris Mathijsen, Johnny Heitinga en Jan Kromkamp zijn toch wel top, daar kon veel meer uitgehaald worden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:35 #46
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47544182
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het draait maar om twee dingen> EK en WK. Hoe ze zich plaatsen boeit me niets, maar op de toernooien moet je presteren en dat heeft van Basten niet gedaan.
natuurlijk is het leuk als Nederland op een EK of WK goed presteert, maar de critici hier lijken vergeten dat het afgelopen WK in de doelstelling van de KNVB niet eens voorkwam op het moment dat Marco werd aangesteld. Dat hij zich kwalificeerde met een compleet vernieuwd team, was al meer dan men verwacht had. Natuurlijk gebruikt hij het WK dan om zijn spelers ervaring op te laten doen.
De doelstelling die de KNVB hem heeft meegegeven was bij de laatste 4 te komen op het komende EK. En dat gaat ongetwijfeld lukken . Je ziet nu al aan de selectie dat het een stuk evenwichtiger in elkaar zit dan bij zijn aantreden. Dat v Bommel en v Nistelrooij hun persoonlijke trots niet opzij kunnen schuiven in het belang van Oranje is jammer, maar dat is nu eenmaal niet anders
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:59:03 #47
88139 JoeyT
pi_47544379
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

natuurlijk is het leuk als Nederland op een EK of WK goed presteert, maar de critici hier lijken vergeten dat het afgelopen WK in de doelstelling van de KNVB niet eens voorkwam op het moment dat Marco werd aangesteld. Dat hij zich kwalificeerde met een compleet vernieuwd team, was al meer dan men verwacht had. Natuurlijk gebruikt hij het WK dan om zijn spelers ervaring op te laten doen.
De doelstelling die de KNVB hem heeft meegegeven was bij de laatste 4 te komen op het komende EK. En dat gaat ongetwijfeld lukken . Je ziet nu al aan de selectie dat het een stuk evenwichtiger in elkaar zit dan bij zijn aantreden. Dat v Bommel en v Nistelrooij hun persoonlijke trots niet opzij kunnen schuiven in het belang van Oranje is jammer, maar dat is nu eenmaal niet anders
Het is niet leuk als ze daar goed presteren, het is het enige dat telt.
Van Basten laat een aantal sterke spelers thuis en dat neem ik hem kwalijk. Dat hij en de KNVB het afgelopen WK als ervaring opbouwen zien vind ik gestoord. Dat is toch niet wat wij willen? Laat ze ervaring op doen bij hun club. En wat nou als ze volgend jaar niet bij de eerste 4 komen?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:02:40 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47544482
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is niet leuk als ze daar goed presteren, het is het enige dat telt.
Van Basten laat een aantal sterke spelers thuis en dat neem ik hem kwalijk. Dat hij en de KNVB het afgelopen WK als ervaring opbouwen zien vind ik gestoord. Dat is toch niet wat wij willen? Laat ze ervaring op doen bij hun club. En wat nou als ze volgend jaar niet bij de eerste 4 komen?
Sommige spelers met schitterende loopbanen, speelde afgelopen zomer hun laatste WK. We hadden een hele goede groep, voetballers die al jaren in de top speelden en enkele toptalenten. Maar wat doet San Marco? Hij beschouwt het WK als voorbereiding op het EK, hoe kan hij dat nou doen?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:57 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47544529
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Van Basten laat een aantal sterke spelers thuis en dat neem ik hem kwalijk.
wie had hij dan het afgelopen WK moeten meenemen en (niet onbelangrijk) wie dus thuis laten?
quote:
Dat hij en de KNVB het afgelopen WK als ervaring opbouwen zien vind ik gestoord. Dat is toch niet wat wij willen? Laat ze ervaring op doen bij hun club. En wat nou als ze volgend jaar niet bij de eerste 4 komen?
Een groot tournooi als een WK of EK is niet te vergelijken met competitievoetbal, zelfs niet als de spelers bij de Reals en Milans van deze wereld spelen. Een dergelijke ervaring moet je dus ook opdoen en als je met een compeet verjongde selectie werkt (end at is nu eenmaal een strategische keuze) is dat moeilijker dan wanneer je 2 of 3 jonkies in een bestaande selectie inpast.

Als ze volgend jaar niet bij de eerste 4 komen, heeft hij zijn doelstelling niet gehaald en dient hij daarop afgerekend te worden (waarbij ik zelf vind dat als er geweldig gespeeld wordt en Oranje door een lullige buitenspelgoal in blessuretijd wordt uitgeschakeld, het oordeel een stuk positiever hoort te zijn dan wanneer Oranje met kutvoetbal en een hoop geluk 4e wordt..)
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:04:41 #50
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47544552
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sommige spelers met schitterende loopbanen, speelde afgelopen zomer hun laatste WK. We hadden een hele goede groep, voetballers die al jaren in de top speelden en enkele toptalenten. Maar wat doet San Marco? Hij beschouwt het WK als voorbereiding op het EK, hoe kan hij dat nou doen?
lange termijn denken ipv korte termijn denken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')