Bijna alle slagers (niet de hulpjes) die ik ken zijn man; en om een of andere reden ben ik altijd dol op slagers. Zelfs op mijn slachter. Mijn biologische slager heeft -naast zichzelf (Flip) een mevrouw-slager rondlopen. En een handvol dames-slagershulpjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Slagerhulpjes zie ik altijd als meisjes.![]()
Nu niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, ok, excuses dan. Zullen we dan maar iets gaan drinken waar de zon op dit moment zichtbaar schijnt?
Jij bent de zon, jij bent de zee..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, ok, excuses dan. Zullen we dan maar iets gaan drinken waar de zon op dit moment zichtbaar schijnt?
DrW zorgt voor het bier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eens, allemaal voorverpakte fabrieksrotzooi uit de supermarkt!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn trouwens veels te weinig slagers, tegenwoordig.
Een slager die nog niet naar Second Life is verhuisd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou weer een biologische slager?
whehehe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een slager die nog niet naar Second Life is verhuisd.
Vanwaar de komma? Zo duurt het alleen maar langer.quote:
Die slacht koeien door wortels op ze te gooien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou weer een biologische slager?
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Mag niet van Allah, hè?
De tsunami van Geert in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Mag niet van Allah, hè?
Inderdaad, geheel-onthouders hebben de schijn van een dubbele loyaliteit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.
Geheel-onthouders zouden wel eens 5x per dag naar het oosten kunnen bidden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, geheel-onthouders hebben de schijn van een dubbele loyaliteit.
Niet-geheel-onthouders ook, en die zouden dan zelfs een driedubbele loyaliteit hebben. Iedereen is verdacht, kortom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geheel-onthouders zouden wel eens 5x per dag naar het oosten kunnen bidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |