Krijgen ze wel veel reclamequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE............daar gaan dooien vallen als jullie niet ingrijpen.
mee eens, heel respectloos!! Ik vind dit ook te ver gaan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Wat een walgelijke kereltjes die Huub en Eric , ik ben vanaf nu geen Fan meer van Eric, wat respect voor Silvia , ze maken misbruik van Silvia,s begrafenis.
niet dus, ze hebben dit met sylvia besproken en die wilde ook dat ze er iets mee gingen doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Wat een walgelijke kereltjes die Huub en Eric , ik ben vanaf nu geen Fan meer van Eric, wat respect voor Silvia , ze maken misbruik van Silvia,s begrafenis.
En dan vol erin klappen tegen Natasia... aanpakken dat mens!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:36 schreef Clank het volgende:
Natasia gaat met Huub en Eric praten ze is dat 'kill and attack' van die twee ook een beetje zat.
Hij mag ze idd niet meer negeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Jaap geeft nu aan dat hij er tegen in moet gaan met een smerig lachje, dussssssssss geregiseerd.
Ja en dat vind ik het laffe van Sivia, altijd zich verschuilen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Voordat Syl wegging hadden ze toch al tegen haar gezegd dat ze zouden gaan rellen.
Sylvia laf......... grapjasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik het laffe van Sivia, altijd zich verschuilen.
Huilen is voor Jaap te laat, het werkt niet meer.quote:
Ik ben het, volgens mij, voor het eerst eens met Natasja, Sylvia kan heel goed voor zichzelf praten. Ik vind dat Huub en Eric nu te ver gaan vooral in hun schelden, zoiets kun je ook anders oplossen lijkt me.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
niet dus, ze hebben dit met sylvia besproken en die wilde ook dat ze er iets mee gingen doen.
dus geen misbruik.
Je kan je melden in Psychologische problemen door DGKquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:36 schreef havefun het volgende:
Ik heb zowaar repect voor Natasia nu!
Je hebt ook nog de uitdrukking "niet thuis geven"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef Spyderman het volgende:
Ik heb 10 jaar mijn vader niet gezien, heb nog voor de kooi geprobeerd hem te zien,"Maar hij was niet thuis"??????? Dat hier nog nooit iemand over heeft gereageerd "HIJ WAS NIET THUIS" wat een lul koek je wil het of je wil het niet, en je kan het mooi als een exuus gebruiken, mensen Sylvia is een kei en kei harde, en ze trappen er allemaal in zelfs Huub. Vaders R.I.P.
Waar heb je het toch over. Syl staat hierbuiten. Syl kan echt wel voor zichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik het laffe van Sivia, altijd zich verschuilen.
LEZEN!!!!! Dit was van te voren met Syl afgesproken!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Ik snap dat iedereen nu medelijde met haar heeft, maar als een famlid. van mij sterft heb ik meer noidig dan 12 uur , denk daar maar eens goed overna. 10000 euro is dan niets waard.quote:
Ik ga dit net zo lang herhalen tot jullie lezenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
mee eens, heel respectloos!! Ik vind dit ook te ver gaan...
Jaap doet al sinds hij in DGK zit 'research' naar Huub. Heeft hij al meerdere keren tegen Brian gezegd. Maar er is niets waar Huub zich voor schaamt, dus Japio kan lang zoeken. Da's het voordeel van zijn openheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:41 schreef Torment het volgende:
Jaap doet research naar Huub zijn haantjesgedrag
Jij weet hoe hun relatie was? Laat Sylvia dat lekker zelf bepalen.... Familie is niet altijd heilig hoor......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen nu medelijde met haar heeft, maar als een famlid. van mij sterft heb ik meer noidig dan 12 uur , denk daar maar eens goed overna. 10000 euro is dan niets waard.
Ik denk dat je die conclussie pas mag trekken, als je de echte reden weetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen nu medelijde met haar heeft, maar als een famlid. van mij sterft heb ik meer noidig dan 12 uur , denk daar maar eens goed overna. 10000 euro is dan niets waard.
ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij weet hoe hun relatie was? Laat Sylvia dat lekker zelf bepalen.... Familie is niet altijd heilig hoor......
Fijn dat je de details kent , kun je ons ook even op de hoogte brengen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
Maar straks wel weer alles analyseren in gesprekken met Japio en de dikke Negerin.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:41 schreef Clank het volgende:
Brian onthoudt zich de laatste tijd aan iedere discussie.. hij is nu de struisvogel van het stel!!
Het gaat ook niet om jouw.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:43 schreef maril het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |