Zet 'm lekker op de kapsalonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
*streams uit
ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
Ik denk dat Huub en Erik te horen hebben gekregen om meer overdag te gaan rellen ipv 's nachts iedereen wakker te houden.
Ik denk dat juf Judith niet helemaal tevreden is over zijm stemgebruik en ademhaling ... kán iets beterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
Eric heeft absoluut veel geleerd van de toneel lessen, die gaat een beroemd acteur worden !![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang ze het ook gaan doen tegen NatasJa en Brainless vind ik het best.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Clank het volgende:
Ik denk dat Huub en Erik te horen hebben gekregen om meer overdag te gaan rellen ipv 's nachts iedereen wakker te houden.
Hoezo, het spel gaat gewoon door hoor..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Lynn-Live het volgende:
respect voor Sylvia zou op dit moment meer op z'n plaats zijn!!
Emotie TV schat, dat scoort..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik denk dat juf Judith niet helemaal tevreden is over zijm stemgebruik en ademhaling ... kán iets beter
Komt totaal niet gemeend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef jacqjacq het volgende:
stukje theater van jaap,over pijn in zijn hart. komt niet echt gemeend over
Dit is besproken met Syl. Ze wilde dat ze Jaap aan zouden pakken op zijn gedrag tov Syl de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Lynn-Live het volgende:
Steek aan zijn fart!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Steek in zijn hart.
Ja hoor als iets afbreekt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:33 schreef Markeerstift het volgende:
kan Jaap ook staan zonder ergens op te leunen ?
Voordat Syl wegging hadden ze toch al tegen haar gezegd dat ze zouden gaan rellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Lynn-Live het volgende:
Zelfs dat mag ie niet, er is zo danslesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef schatje het volgende:
Ga maar fietsen Jaap. Kun je weer bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |