VInd ik niet. NL, Bart, Brian en Natasia bashte huub op niets. Eric en Huub reageren op het gedrag van Jaap, dat echt onbeschoft is. Ok, ze zijn daar in behoorlijk grof, maar er zit ook wel een behoorlijke plaat voor Jaap's kop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Jaap is ook wel een eikel maar Erik en Huub voelen zich ver verheven boven Jaap.
Nog niet zo lang geleden voelden NL, Bart, Brian en Natasia zich ook ver verheven boven Huub.
Volgens mij kunnen ze Jaap beter negeren en hem er dan vervolgens uitstemmen.
Op deze manier houden Natasia en Brian Jaap erin, puur en alleen maar om Huub en Erik te sarren.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Heeft Jaap gezegd : het intressert me geen flikker dta er een crematie is van je vader?
Zie je nou wel dat Jaap een toppert is en niet een tobberdquote:
Oordopjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Leuk nu wordt Jaap boos, eindelijk..... straks stopt hij nog zijn vingers weer in zijn oren en gaat een liedje zingen. Hoezo 4 jaar!!!
neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Heeft Jaap gezegd : het intressert me geen flikker dta er een crematie is van je vader?
Om hem uit te lokken denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
waarom zeggen Huub en Eric dit dan??
Stoken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Nee, ze maken gewoon misbruik van Silvia,s leed vw het spel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Assumptie van Huub omdat Jaap blijkbaar zo'n dik bord voor zijn kop heeft, geen situaties in kunnen schatten enz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ach Jaap had wel gezegd dat hij geen moer meende van zijn excuses die hij naar Syl had gemaakt naar aanleiding van zijn opmerking dat Syl egoistisch was omdat ze niet alles over haar relatie met haar vader aan Jaap wilde vertellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Die vraag was er al eerder, en niemand snapt het. Bart mocht dat ook niet, de makelaarscursus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
Niet omdat het Jaap is, maar waarom mag hij wel hele dag met zijn neus in de boeken en de anderen niet ?
Huub en Eric zijn grof en agressief bezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Prosac het volgende:
Nou.. ik dacht even dat we op de goede weg waren. Rustig aan de tafel met elkaar praten, maar Jaap flipt compleet omdat Eric dacht dat hij eerst stond af te luisteren en wil de 10 minuten niet meer afmaken.
Als Huub countert met "nou vooruit, dan stond je niet af te luisteren, maar wat ik wil zeggen is...."
Jaap heeft zijn blinde vlek en stopt de oordopjes in
Gelukkig dat jij kan denken voor Sylviaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, ze maken gewoon misbruik van Silvia,s leed vw het spel.
Vanacht bv kwam Huub in dezelfde ruimte bij Silvia, waar Jaap dus niet welkom was , en begon toen over het spel terwijl Silvia bezig was met de brief voor haar vader , wat respect ,lul dat is die Huub.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef FdW het volgende:
Kutkabuitaaah wil ik niet meer horen.![]()
![]()
Een flamoes is een heel mooi kunstwerk, en daar mag alleen liefdevol en met respect over worden geproken.![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan Clerks 2. Had de vriendin van die hoogst christelijke gozer ook een kutkabouter en een mondkabouter.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef FdW het volgende:
Kutkabuitaaah wil ik niet meer horen.![]()
![]()
Een flamoes is een heel mooi kunstwerk, en daar mag alleen liefdevol en met respect over worden geproken.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |