VInd ik niet. NL, Bart, Brian en Natasia bashte huub op niets. Eric en Huub reageren op het gedrag van Jaap, dat echt onbeschoft is. Ok, ze zijn daar in behoorlijk grof, maar er zit ook wel een behoorlijke plaat voor Jaap's kop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Jaap is ook wel een eikel maar Erik en Huub voelen zich ver verheven boven Jaap.
Nog niet zo lang geleden voelden NL, Bart, Brian en Natasia zich ook ver verheven boven Huub.
Volgens mij kunnen ze Jaap beter negeren en hem er dan vervolgens uitstemmen.
Op deze manier houden Natasia en Brian Jaap erin, puur en alleen maar om Huub en Erik te sarren.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Heeft Jaap gezegd : het intressert me geen flikker dta er een crematie is van je vader?
Zie je nou wel dat Jaap een toppert is en niet een tobberdquote:
Oordopjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Leuk nu wordt Jaap boos, eindelijk..... straks stopt hij nog zijn vingers weer in zijn oren en gaat een liedje zingen. Hoezo 4 jaar!!!
neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Heeft Jaap gezegd : het intressert me geen flikker dta er een crematie is van je vader?
Om hem uit te lokken denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
waarom zeggen Huub en Eric dit dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |