Weet je het zeker? Er zijn al welgeteld 2 inzendingen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef toma het volgende:
ik zal morgen nog eens een uitslag doen
heb vandaag geen tijd.
quote:
Ik vond de nummer 3 juist wel goed. Bij die keek ik vooral naar het idee erachter omdat de uitwerking iets minder was. Het kasteel (defensieve speelstijl PSV), zorgvuldig opgebouwd door Guus Hiddink, wordt vernield door de doldrieste Ronald Koeman. Vond ik wel leuk gevonden, vandaar.quote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach sjimz heeft wel een punt, maar ik zou er niet teveel mee zitten (tis maar een toebedeling van één persoon). Die nr 3 is bijvoorbeeld absurt in mijn ogen, de humor wordt bij mij mede bepaald door de uitwerking ervan.
Das ook precies wat ik bedoelde ja. Maarja, met alleen paint kom je niet ver qua uiterlijk enzo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vond de nummer 3 juist wel goed. Bij die keek ik vooral naar het idee erachter omdat de uitwerking iets minder was. Het kasteel (defensieve speelstijl PSV), zorgvuldig opgebouwd door Guus Hiddink, wordt vernield door de doldrieste Ronald Koeman. Vond ik wel leuk gevonden, vandaar.![]()
Ik wist niks en dacht: een goede Sneijder kan overal.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
de flauwe sneijder grappen zetten zich hier voort
Nu moet je me toch echt even die kleurtjes uitleggen...quote:
de kleuren in rij 2 t/m 4 geven de progressie aan ten opzichte van de vorige ronde.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu moet je me toch echt even die kleurtjes uitleggen...
nou je het zegt..quote:
Ware het niet dat Materazzi niet zo'n heilig boontje isquote:
Ik ook wel, maar aan mij is dit niet besteed. Met Paint kan ik al weinig. Dat is denk ik het grootste probleem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het ook wel leuk hoor.
Paint wordt in dit topic nog boven PS verkozen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar aan mij is dit niet besteed. Met Paint kan ik al weinig. Dat is denk ik het grootste probleem.
Hehe, ik zal es kijken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:45 schreef toma het volgende:
denk dat je ondertussen wel een uitslag kunt maken venom ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |