wtf, anders is hij even helemaal lelijk vervormdquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
niet erg origineel, niet erg goed gelukt ook, maargoed, toch iets
vind sjimz de leukstevenomsnake 2e
is goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zaterdagavond anders de uitslag doen?
komt ie dan héquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zaterdagavond anders de uitslag doen?
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een nogal verbazingwekkende uitslag vind, maargoed, we zullen maar zeggen "over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden" anders krijgen we daar 2 topics vol over...quote:Op maandag 9 april 2007 02:41 schreef sjimz het volgende:
Pff. ik niet eens in de top 3, had toch wel minimaal een 2e plek gehaald.
Tja dan zit er voor mij niet veel motivatie meer in.
Niks verbazingwekkends. Ik kies gewoon de leukste in mijn ogen uit, dus niet nu gaan huilen als je er niet bij zit. Anderen hebben 'm misschien wel grappig gevonden, ik niet. Helaas.quote:Op maandag 9 april 2007 04:20 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een nogal verbazingwekkende uitslag vind, maargoed, we zullen maar zeggen "over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden" anders krijgen we daar 2 topics vol over...
Je kunt je er ook gewoon bij neerleggen. Ik stoor me een beetje aan je nu.quote:
Ik mag toch ook zeker mijn mening geven?quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt je er ook gewoon bij neerleggen. Ik stoor me een beetje aan je nu.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag toch ook zeker mijn mening geven?
Maar niet drie keer achter elkaar dooremmeren. Ik heb 't uitgelegd en nog blijk je 't nodig te vinden om tequote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag toch ook zeker mijn mening geven?
Mooi fotoboek heb ik hequote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar niet drie keer achter elkaar dooremmeren. Ik heb 't uitgelegd en nog blijk je 't nodig te vinden om te![]()
-en met een [afbeelding] in de header.
![]()
Even kijken hoe oud je was in relatie met je postings.quote:
idd, want dat is relevantquote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Even kijken hoe oud je was in relatie met je postings.
Ja, want van een 13-jarige snap ik 't wel als-ie verongelijkt reageert op een uitslag waarin-ie niet wint.quote:
Ach sjimz heeft wel een punt, maar ik zou er niet teveel mee zitten (tis maar een toebedeling van één persoon). Die nr 3 is bijvoorbeeld absurt in mijn ogen, de humor wordt bij mij mede bepaald door de uitwerking ervan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want van een 13-jarige snap ik 't wel als-ie verongelijkt reageert op een uitslag waarin-ie niet wint.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |