jawel, maar ik wacht nog ff af of er nog meer mensen inzenden anders doe ik de uitslag vanavondquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geniale inzendingen XD
Had de uitslag niet al moeten plaatsvinden?
ik eis van jou dat je ook mee doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
sommige inzendingen zijn gewoon geniaal![]()
Dan worden het van die gare paint dingenquote:
gewoon trial downloaden van macromedia.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan worden het van die gare paint dingen, daar win ik niet mee
![]()
Ik heb namelijk nog geen goed fotoshop programma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met paint kun je ook mooie dingen maken hoor![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
gewoon trial downloaden van macromedia.Ik zal wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met paint kun je ook mooie dingen maken hoor![]()
Maar dan moet er wel een nieuwe voetballer komen , of althans een foto daarvan![]()
dat is aan superharregarre.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zal wel ff kijken![]()
Maar dan moet er wel een nieuwe voetballer komen , of althans een foto daarvan![]()
Ik probeer ook wel ff iets gaars in elkaar te painten...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zal wel ff kijken![]()
Gelukkig hebben ze nog geen poedelprijsquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel ff iets gaars in elkaar te painten...![]()
vanaf nu wel dusquote:Op woensdag 4 april 2007 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog geen poedelprijs![]()
zo te zien niet. Ik zal wel een nieuwe plaatsenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:26 schreef sjimz het volgende:
Komt superharregarre dan wel met een nieuwe?
Je bent alle microfoons vergetenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending voor deze ronde, heb de vorige ronde gemist![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef sjimz het volgende:
Zelfs FM2007 heeft er verstand van.
Wist niet dat een spel zo realistisch was!
[afbeelding]
Jij mag als winnaar niet meedoenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zozo...Gewonnen.
Excuses dat ik wat later ben, gister nog tot midden in de nacht stampen voor tentamen van vanmiddag.
Ik ga die Koeman maar eens onder handen nemen.
Koeman..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef sjimz het volgende:
Zelfs FM2007 heeft er verstand van.
Wist niet dat een spel zo realistisch was!
[afbeelding]
Niet voor 't resultaat... maar gewoon voor de fun.quote:
(toevallig) Afgelopen weekend wel ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewonnen hoor!![]()
![]()
Hoofdletters in een mailadresquote:
het emailadres is bovendien eko@feyenoord.nlquote:
Was grapjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zeiken maar zelf fotosoeps plaatsen![]()
muggezifterquote:
Dat is de oorzaak van 't probleem. Zijn gelukspukkel is verdwenen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |