Nuance verliezen als je een band of een film aanprijst, daar kan ik van meepraten, is me hier in dat soort buien vaak genoeg overkomen.quote:Op zondag 1 april 2007 04:14 schreef broer het volgende:
Nee, maar ze verliezen hun remmingen en daarmee de nuance.
Het ging uiteindelijk om FP crew die mensen doodwensten, of onder de gordel raakten,quote:Op zondag 1 april 2007 04:20 schreef broer het volgende:
O, dat heb ik gelezen, ja. Er werd weer flink ge-eikeld over niks.
Toppunt was dat mensen die zelf niet kunnen spellen anderen op hun fouten gingen wijzen.
Dat die FP'er binnen drie minuten zijn rechten kwijt was, was dan wel weer leuk.
Ik gewoonlijk ook. Maar door dat gedoe met mijn vader heb ik even niet zoveel initiatief meer om de deur uit te gaan, dus zit ik voor mijn doen vaak hier, omdat slapen ook geen optie is.quote:Op zondag 1 april 2007 04:27 schreef broer het volgende:
Ik heb besloten dat ik me er niet meer aan stoor. Ik zoek de plekken wel op waar het beter toeven is.
Nu ook met een flitsende panzerfaust-recensie.quote:Op zondag 1 april 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Voor de downloaders: Alamo Race Track is helemaal geen slecht bandje. Heel erg Excelsior, maar ook wel wat gruizig en bluesy. Het had wat meer pit mogen hebben tijdens hun optreden vanavond. Maar het was toch bepaald niet slecht.
sorry voor deze 17:00 post, maarre, je mag het terugsturen, wet koop op afstand!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:29 schreef Lamon het volgende:
Wat doe je als je dronken thuis komt en nog geen slaap hebt?
Dan koop je op internet de tv, die je al een tijdje wilde.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/archive/ws_32z419t.asp
Ik was zonder de combinatie internet, drankgebruik en koopziekheid een veel minder arm man geweest.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef compier het volgende:
sorry voor deze 17:00 post, maarre, je mag het terugsturen, wet koop op afstand!
Oeh, cool. Daar ga ik heen!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:10 schreef broer het volgende:
En, Lamon? Ga je nog leuke concerten bekijken, de komende tijd?
"..en dat doorstond hij voor zijn vriend. Wat een toffe gast was het ook.", fantaseer ik er dan bij.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Goed geregeld. Al betekent het wel dat je naar Keane moet, en daar zou ik werkelijk nog niet dood gevonden willen worden. (Ik bedoel, stel je voor dat dat bekend wordt. "Is hij dood? Jeetje! Hoe en wat?" "Nou, hij was bij een concert van Keane.")
Je kan uiteraard ook gewoon met ons mee als je wilt.quote:Ik moet nog eens kijken of ik iemand mee krijg. Anders ga ik waarschijnlijk niet. Helaas.
Mja, ik weet het niet. Het feit dat je dan daadwerkelijk daar bent, is 'meer fout' dan de goede daad kan opheffen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
"..en dat doorstond hij voor zijn vriend. Wat een toffe gast was het ook.", fantaseer ik er dan bij.
Ik zie mezelf dat inderdaad niet zomaar doen.quote:Je kan uiteraard ook gewoon met ons mee als je wilt.
Je zult het wel niets vinden, maar het aanbod staat.
Nu heb je het verpest, nu krijg ik vervelende homo-associaties en werkt de spontaniteit van het aanbod niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Maar als ik kom, zal ik een rode roos in mijn knoopsgat doen. Dat je me herkent, zeg maar.
O, dat was niet eens de bedoeling. Ik zat het echt te overwegen. Vind het een sympathiek aanbod, namelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
Nu heb je het verpest, nu krijg ik vervelende homo-associaties en werkt de spontaniteit van het aanbod niet meer.
Ik dacht dat dat nog niet helemaal duidelijk was. Extra complicaties, en zo. Maar het fijne weet ik er ook niet van.quote:Zou ER die baan nog gekregen hebben, of was dat al duidelijk en heb ik het gemist?
Complicaties zijn altijd wel goed voor wat geouwehoer er omheen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat dat nog niet helemaal duidelijk was. Extra complicaties, en zo. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
Ja, maar dan moet ze er wel zijn om mee te ouwehoeren.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:48 schreef sig000 het volgende:
Complicaties zijn altijd wel goed voor wat geouwehoer er omheen.![]()
Oh, okee, dan staat het aanbod gewoon. Maar geen raar roosgedoe als je echt meewilt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:44 schreef broer het volgende:
O, dat was niet eens de bedoeling. Ik zat het echt te overwegen. Vind het een sympathiek aanbod, namelijk.
Ik heb eerst nog een Electro meeting niet met Pasen maar 't weekend erop.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk.
Ik voel een semi-bikkel-meet aankomen.
Zeg, kom je nu alwéér naar Berg & Dal?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef sig000 het volgende:
Op een gekraakt terrein
Nee TNO in Zeist deze keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, kom je nu alwéér naar Berg & Dal?
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef sig000 het volgende:
Op een gekraakt terrein een weekend feesten met camping.![]()
Ik moest er ook aan wennen als ouwe reggae freak maar 't valt best mee die muziek.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Op dat electro na natuurlijk.
Ja hoi! Sorry voor de illegaliteit van dit schrijfsel, maar ik heb eindelijk weer internet, na bijna een maand, en daar wilde ik toch even van profiteren voordat het er weer mee ophoudt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Iemand Elizabeth nog gezien, de laatste tijd, trouwens?
dat mag heul nietquote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoi! Sorry voor de illegaliteit van dit schrijfsel, maar ik heb eindelijk weer internet, na bijna een maand, en daar wilde ik toch even van profiteren voordat het er weer mee ophoudt.
Mijn afgelopen maand in een nut shell:
- Baan is überhaupt geschrapt, was verkeerd ingeschat en derhalve verkeerd gecreeërd.
- Tweemaal visite gehad vanuit NL, mijn pa en moe, en DIGGER en Elegantly Wasted (Die waren hier op Paddy's day, gedurende een ernstig geval van pissing rain )
- Mijn schoonvader is helaas overleden op 28 maart. Wij zijn dan ook net 2 dagen terug uit NL.
- Het is hier al een paar dagen stralend weer en erg warm
Ik hoop dat ik weer eens gewoon midden in de nacht kan posten hier!!
Tot straks.... hoop ik
De vraag is een beetje of dat te hoog of te laag was.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:33 schreef Thisbe het volgende:
eerst werd ik door een of andere knul op 28 geschat
Gecondoleerd, ER.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn afgelopen maand in een nut shell:
Ook een fucked up eetpatroon?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef Tijn het volgende:
En met ons allen bedoel ik mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |