abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:04:46 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47333569
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan kan beter

Indien je een relatie wilt afbreken die is gebaseerd op een leugen EN je wilt rekening houden met die ander dan moet je die relatie afbouwen.

En op de vraag "hou je niet meer van me?" zeg je "ja" en niet "ik heb nooit van je gehouden".
Dan ga je dingen in je eentje doen. Je houdt je niet aan afspraken met die ander. Je zegt 'nee'.

Die ene leugen staat er toch al en er is geen enkele aanleiding om die te bekennen indien je serieus rekening wilt houden met de gevoelens van die ander.
Waarom zou ze nu opeens rekening met hem moeten/willen houden. Dat heeft ze de afgelopen 2 jaar ook niet echt gedaan

Ik zou het persoonlijk 900x erger vinden als iemand een bullshit verhaal ophangt bij het laatste uitmaak gesprek, dan dat iemand me 2 jaar heeft voor gelogen.

Ik ben van mening dat ze gewoon eerlijk tegen hem moet zijn. En niet zn gevoelens in de watten moet leggen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47333602
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef Repelsteeltje83 het volgende:

Ik heb niet het gevoel dat ik hem aan het lijntje hou ik heb het gevoel dat ik hem help.
Het klinkt alsof hij behoorlijk afhankelijk is van jou. Denk je dat hem daarmee helpt? Dit soort dingen werken vaak averechts. Je doet meer kwaad dan goed door hem te 'helpen'. Is het niet veel beter, zowel voor jou als hem, dat jullie jezelf zelfstandig kunnen redden en zelfstandig gelukkig zijn?

Als ik jouw partner was zou ik me ontzettend gekwetst voelen door waar jij nu al twee jaar doet. Begin er dan uberhaupt niet aan ipv hem te gebruiken. Maar ok, je bent er nu achter dat het niet goed is. Dan zou ik het zo snel mogelijk beëindigen.
quote:
Ik bedoel dus niet dat hij te oud is om iemand anders te vinden, maar dat hij heel weinig ervaring heeft met relaties op zijn leeftijd. Als je als 16 jarige gedumpt wordt kom je daar wel overheen, maar hij heeft al allemaal toekomstplannen gemaakt.
Uh, toekomstplannen maak je niet in je eentje lijkt me. Daar heb je twee mensen voor nodig. Toen hij naar jouw mening daarover vroeg (het lijkt me dat hij dat heeft gedaan) heb je dan zijn plannen bevestigd?
quote:
Daar heb je een punt, ik blijf bij hem om hem een gunst te doen....
Je doet hem zo niet een gunst. Je helpt hem pas echt door hem zelf zijn geluk te laten vinden. En dan vindt hij misschien iemand die wel echt van hem houdt.
quote:
Hij chanteert me dus niet, hij zegt ook niet dat hij zichzelf van kant zou maken, ik weet gewoon van hem dat hij het emotioneel niet aankan.
Het zou je meevallen wat een mens allemaal aankan. In de praktijk valt dat vaak mee, ook al zal het wel zwaar zijn ja.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:05:38 #103
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47333603
Dat zou er toe kunnen leiden dat het alleen maar zwaarder wordt om het uit te maken.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:09:01 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47333732
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:05 schreef Slarioux het volgende:
Dat zou er toe kunnen leiden dat het alleen maar zwaarder wordt om het uit te maken.
heb je het nou over mijn reactie mbt het eerlijk vertellen van?

Indien ja ; Ja en? Uitmaken is sowieso geen makkie, maar die vent verdient wel IMHO een eerlijk antwoord en niet weeeer een leugen
pi_47333762
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Makkelijk? Sorry hoor,maar denk je dat het voor die vent van haar wel makkelijk is? Snap goed, ik vind dat ze niet bij hem moet blijven, maar fucking hell, 2 jaar je partner voor de gek houden is wel erg erg erg idioot : {

En hoezo niet opzettelijk. Wel opzettelijk dus. In de OP staat duidelijk dat ze vanaf het begin niet van hem heeft gehouden. Wat is er niet opzettelijk aan? .

Knap dat ze het 2 jaar volhoudt? Eerder laf IMHO. Ze had het beter gelijk na 4 maanden kunnen afkappen dan na 2 jaar
Ze had er helemaal niet aan moeten beginnen. Verder ben ik het met je eens. Ik vind het echt walgelijk wat TS hier heeft geflikt. Als mijn partner zoiets zou doen zou ik dat erger vinden dan vreemdgaan. Totaal niet vergelijkbaar, maar het eerste zou veel meer impact op me hebben.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:11:24 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47333823
Hoolie2k6: ik vind het ook laf.
Qwea: 4 maanden? Nooit aan beginnen lijkt me. Een relatie begint met verliefd zijn op elkaar en daarna gaat dat over in 'houden van'. En tussen 'verliefd zijn' en 'houden van' kan een relatie nog goed afgekapt worden. 4 maanden om dat te realiseren vind ik al erg lang.
En als dat er al niet is geweest ben je iemand aan het misbruiken. Misbruiken ja.

TS: afkappen die relatie. Liever nu dan morgen. Die jongen verdient iemand die VEEL beter is dan jij ooit zult kunnen worden (ik vind wat jij hebt gedaan dusdanig laag en vals dat ik ook niet zou weten hoe ik zou reageren).

Nogmaals: Indien je diep in je hart inderdaad vind dat je compleet fout zit en "jouw" "vriend" dit niet verdient moet je de lange weg nemen: afbouwen en niet afkappen. Jouw beslissing om dit 2 jaar vol te houden zul je moeten rekken en daarbij met elke handeling die je doet duidelijk moeten maken dat je niet van hem houdt.
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom zou ze nu opeens rekening met hem moeten/willen houden. Dat heeft ze de afgelopen 2 jaar ook niet echt gedaan
Hmm dat druipt ervanaf ('zelfmoord' is al eens gevallen)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47333862
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze had er helemaal niet aan moeten beginnen. Verder ben ik het met je eens. Ik vind het echt walgelijk wat TS hier heeft geflikt. Als mijn partner zoiets zou doen zou ik dat erger vinden dan vreemdgaan. Totaal niet vergelijkbaar, maar het eerste zou veel meer impact op me hebben.
"Ik heb nooit van je gehouden"

Mijn wereld zou instorten.

Zeg je wel eens "Ik hou van je" of als antwoord "Ik ook van jou" tegen je partner?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:15:57 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334028
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zeg je wel eens "Ik hou van je" of als antwoord "Ik ook van jou" tegen je partner?
Eensch met Isabeau.

Wat je dan zegt is: "Ik hou niet meer van je". Die 'vriend' laat je in de waan dat het 2 mooie jaren waren.
Je leeft al 2 jaar in een leugen dan kan dat er ook nog wel bij.

Indien die jongen in staat is om hierover een einde te maken aan zijn leven dan verwacht -ik- dat mevrouw met heel veel tact overweg gaat. Heel veel tact.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:16:44 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334064
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef wdn het volgende:
Qwea: 4 maanden? Nooit aan beginnen lijkt me. Een relatie begint met verliefd zijn op elkaar en daarna gaat dat over in 'houden van'. En tussen 'verliefd zijn' en 'houden van' kan een relatie nog goed afgekapt worden. 4 maanden om dat te realiseren vind ik al erg lang.
En als dat er al niet is geweest ben je iemand aan het misbruiken. Misbruiken ja.
kijk, ik kan snappen dat als je je eerste relatie hebt zoals TS dat je niet weet wat verliefd zijn inhoudt. Dat is voor iedereen in het begin nieuw en anders

Dus ik kan me voorstellen dat je een " ontdekkingsreis" moet houden. Maar na 4 maanden weet je wel of je van iemand houdt of niet.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:18:06 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334135
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk,mijn wereld zou ook instorten als ik dat te horen zou krijgen. Maar ik zou het zeker weten WILLEN weten. Ik heb liever dat ik het eerlijke antwoord weet dan dat ik afgescheept wordt met " ja de liefde is opeens weg " Nee,die liefde is er nooit geweest....
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:19:57 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334222
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef wdn het volgende:

TS: afkappen die relatie. Liever nu dan morgen. Die jongen verdient iemand die VEEL beter is dan jij ooit zult kunnen worden (ik vind wat jij hebt gedaan dusdanig laag en vals dat ik ook niet zou weten hoe ik zou reageren).

Nogmaals: Indien je diep in je hart inderdaad vind dat je compleet fout zit en "jouw" "vriend" dit niet verdient moet je de lange weg nemen: afbouwen en niet afkappen. Jouw beslissing om dit 2 jaar vol te houden zul je moeten rekken en daarbij met elke handeling die je doet duidelijk moeten maken dat je niet van hem houdt.
[..]

Hmm dat druipt ervanaf ('zelfmoord' is al eens gevallen)
om nog even op je laatste Quote terug te komen : Zelfmoord, ja en? Of je nou zegt dat je nooit van hem hebt gehouden, of dat het uit is... als die jongen zo labiel en afhankelijk is als TS zegt maakt het toch niet uit waarom je de relatie verbreekt. Het verbreken van zal dan genoeg zijn
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:20:38 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334245
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tuurlijk,mijn wereld zou ook instorten als ik dat te horen zou krijgen. Maar ik zou het zeker weten WILLEN weten. Ik heb liever dat ik het eerlijke antwoord weet dan dat ik afgescheept wordt met " ja de liefde is opeens weg " Nee,die liefde is er nooit geweest....
Ik kan dat hebben. Jij kunt dat hebben.
Maar indien die jongen in staat geacht wordt (volgens TS is dat het geval) om er een eind aan te maken dan doe je dat dus -niet-. Geloof me. Echt echt niet.
pi_47334318
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef wdn het volgende:
Maar indien die jongen in staat geacht wordt (volgens TS is dat het geval) om er een eind aan te maken dan doe je dat dus -niet-. Geloof me. Echt echt niet.
En bij een beetje ruzie gaat hij al huilen. Nee, ik zou het deze jongen zeker niet vertellen dat je nooit van hem hebt gehouden.

En ik hoef ook niet altijd de waarheid te weten als die keihard is. De waarheid is zwaar overschat.
Neemt niet weg dat verder leven in deze leugen me ook te ver gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:06 #114
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47334346
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

heb je het nou over mijn reactie mbt het eerlijk vertellen van?

Indien ja ; Ja en? Uitmaken is sowieso geen makkie, maar die vent verdient wel IMHO een eerlijk antwoord en niet weeeer een leugen
Andersom

Als je zou liegen dus zou het zwaarder worden .
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:21 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47334358
quote:

Ik heb liever dat ik het eerlijke antwoord weet dan dat ik afgescheept wordt met " ja de liefde is opeens weg " Nee,die liefde is er nooit geweest....
Dat de liefde weg is kun je beter zeggen, anders geef je de ander het gevoel dat ie 2 jaar lang is gebruikt, nu zeg je gewoon "de koek op" wat gewoon heel acceptabel is.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:26 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334361
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef wdn het volgende:

[..]

quote:
om nog even op je laatste Quote terug te komen : Zelfmoord, ja en? Of je nou zegt dat je nooit van hem hebt gehouden, of dat het uit is... als die jongen zo labiel en afhankelijk is als TS zegt maakt het toch niet uit waarom je de relatie verbreekt. Het verbreken van zal dan genoeg zijn
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:24:27 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334408
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat de liefde weg is kun je beter zeggen, anders geef je de ander het gevoel dat ie 2 jaar lang is gebruikt, nu is de koek op.
hij is toch ook 2 jaar gebruikt de koek is al 2 jaar lang op

Christus, ik zou willen weten dat ik gebruikt ben/was. Ook al is het een kutgevoel

Overigens vind ik TS wel een kutwijf dat ze dit flikt. Maar dat terzijde
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:24:56 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47334426
Wat Isabeau zegt. Eerlijkheid is overrated. Natuurlijk tot op zekere hoogte, maar toch in ieder geval bij gevoelige situaties zoals het verbreken van een relatie. Soms is het beter de echte reden te verzwijgen, of het iig te sugarcoaten.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 13:25:22 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47334447
Ik dacht dat de TS een man was
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:26:22 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334482
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En bij een beetje ruzie gaat hij al huilen. Nee, ik zou het deze jongen zeker niet vertellen dat je nooit van hem hebt gehouden.

En ik hoef ook niet altijd de waarheid te weten als die keihard is. De waarheid is zwaar overschat.
Neemt niet weg dat verder leven in deze leugen me ook te ver gaat.
dus stel, jouw vriend/man heeft 2jaar lang niet van je gehouden. Echt gewoon NOOIT. Jullie slapen 2 jaar lang in hetzelfde bed, doen dingen samen, jij bent wel stapel op hem, jullie vrijen ect ect.

Zou jij dan echt afgescheept willen worden met " ja hoi de liefde is weg" ?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27:22 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334517
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat de TS een man was
lezen sun, lezen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27:34 #122
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334525
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er zijn tig manieren om een relatie te verbreken. Waarbij moord het ene uiterste is en samen beslissen uit elkaar te gaan de andere.
Met haar gemanipuleer de afgelopen 2 jaar moet ze in staat zijn om een relatie te eindigen waarbij het meer naar het 2de scenario gaat.
pi_47334577
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Qwea het volgende:
dus stel, jouw vriend/man heeft 2jaar lang niet van je gehouden. Echt gewoon NOOIT. Jullie slapen 2 jaar lang in hetzelfde bed, doen dingen samen, jij bent wel stapel op hem, jullie vrijen ect ect.

Ja.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:29:45 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334611
quote:

[..]

Nee IK niet. Jij ook niet zo te horen

Maar als ik TS moet geloven kan die vriend dat niet aan. En dan doe je dat niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 13:30:15 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47334629
Ja, eerlijk zeggen dat je iemand 2 jaar aan t lijntje hebt gehouden daar schiet niemand wat mee op.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:30:24 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334638
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:27 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er zijn tig manieren om een relatie te verbreken. Waarbij moord het ene uiterste is en samen beslissen uit elkaar te gaan de andere.
Met haar gemanipuleer de afgelopen 2 jaar moet ze in staat zijn om een relatie te eindigen waarbij het meer naar het 2de scenario gaat.
Het is toch te idioot voor woorden dat je in TS haar geval de relatie niet wil vebreken omdat hij wel eens zelfmoord zou kunnen plegen. Blaffende honden bijten niet hoor

En tuurlijk ben ik het er mee eens dat TS dit zo netjes mogelijk en zonder al teveel schade zal moeten oplossen. Maar toch blijf ik erbij dat ze het eerlijk moet vertellen.

Maar TS ; ik wil nou wel eens weten, want ik zag al wat vragen voorbij komen : wonen jullie samen? Vrijen jullie? en die toekomst plannen, heb je daar bevestiging van/voor gegeven?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:40 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334746
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja.
zow oke, nou ja, dat kan

Dan zal TS moeten bepalen waar haar vriend meer waarde aan hecht. Aan de waarheid, of aan het minste schade
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:58 #128
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334763
Isabeua:we waren het tot dusver goed met elkaar eens en dan zeg je "ja"

Qwea: punt is. Ik post wat ik denk dat het beste is voor die jongen. TS kan me worst wezen.
Ik weet dat ik zoiets aan kan. Jij wilt het weten. Maar zo zijn er tig mensen die het niet aankunnen,

TS zit 100000000000000000000% fout. Nu zal die jongen ook zijn fouten hebben maar HIJ heeft zeker niet 2 jaar gelogen. TS gelovende (dat ik dat nog doe ) is die jongen niet al te stabiel. Dan lijkt me dat je die jongen best nog wel even kunt voorliegen (hij zal er zeker beter me af zijn...)
pi_47334877
quote:

Nee, absoluut niet. Ik zou het willen weten. Maar ik kan me voorstellen dat TS haar zorgen maakt om de gevolgen die de waarheid op haar vriend kunnen hebben. Vooral als hij emotioneel totaal niet stabiel is. Ik vind het lastig om zo via een forum in te schatten hoe hij er op zou reageren en of hij het aan zou kunnen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:35:44 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47334883
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef wdn het volgende:

Qwea: punt is. Ik post wat ik denk dat het beste is voor die jongen. TS kan me worst wezen.
Ik weet dat ik zoiets aan kan. Jij wilt het weten. Maar zo zijn er tig mensen die het niet aankunnen,

TS zit 100000000000000000000% fout. Nu zal die jongen ook zijn fouten hebben maar HIJ heeft zeker niet 2 jaar gelogen. TS gelovende (dat ik dat nog doe ) is die jongen niet al te stabiel. Dan lijkt me dat je die jongen best nog wel even kunt voorliegen (hij zal er zeker beter me af zijn...)
Dat zeg ik net, dan moet TS gaan bepalen waar de jongen meer waarde aan hecht. En als TS denkt dat ze hem beter kan voorliegen, wie ben ik dan om haar tegen te houden.

Ik zou iig nog harder instorten als ik er later achter kwam dat TS toch weeeer gelogen heeft, en de liefde helemaal niet op is, maar er nooit is geweest Maar wie ben ik

ik vind het trouwens echt tering zielig voor die jongen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:36:12 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334906
qwea: ja het is te zot voor woorden (en dan niet dat ze dit niet meteen stopte ) maar alles

Ik zie dit inderdaad als "zo min mogelijk schade toebrengen" TS heeft overduidelijk getoond dat de waarheid niet de eerste prioriteit is
pi_47334942
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef wdn het volgende:
Ik vind het zout in een open wond strooien. Vals. En ik zou het ook niet willen weten.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:37:18 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47334945
Wat een wereld leven toch in
pi_47334974
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:

100% mee eens
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:38:08 #135
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47334985
quote:

[..]

Ik hoef dat niet te horen hoor. Wat schiet ik er mee op? De relatie is toch al over en zoiets doet alleen maar meer pijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_47334989
quote:

ja hoor, veel liever dat dan te horen dat hij me nooit graag gezien heeft
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_47335006
Doe niet zo laf en maak het gewoon uit.
Ja het is eng om alleen door te gaan, maar er zijn miljoenen mensen die dat doen, dus jij kan dat ook wel.
Je vriend kan wel zonder je, zo belangrijk ben je niet hoor.
Hij heeft hetzelfde als wat jij hebt...bang om alleen te zijn.

Dat ie zo snel huilt en zo afhankelijk van je is komt door onzekerheid, diep van binnen weet hij wel dat jij niet van hem houd.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:39:02 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47335020
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:

Dat.
En elke minuut dat TS hem in dit waanbeeld blijft laten geloven, is er één teveel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:40:18 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47335069
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik hoef dat niet te horen hoor. Wat schiet ik er mee op? De relatie is toch al over en zoiets doet alleen maar meer pijn.
ik hecht veel waarde aan eerlijkheid. Ik heb toch lieverd dat het me wel vertelt wordt. Ik zal dan heel anders op de relatie terug kijken dan wanneer er gezegd wordt dat de liefde opeens weg is.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:40:40 #140
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47335086
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het zout in een open wond strooien. Vals. En ik zou het ook niet willen weten.
Ik wel. Al was het maar dat ik dan ook wraak zal willen nemen
Kijkt dat liefde over gaat is zeker. Houden van kan ook voorbijgaan

Maar dit? Dit vraagt om keiharde maatregelen en dan zou ik het wel willen weten
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:44:35 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47335230
voor de TS
quote:
Dat is dus juist het probleem glasbak, ik bén niet superongelukkig. Ik zou wel wat gelukkiger zijn als ik niet meer bij hem ben. Ik weet alleen niet of ik mijzelf wat gelukkiger wil maken door hem doodongelukkig te maken (klinkt beetje vaag, maar goed).

En ik denk echt niet dat hij een jaar daara weer zomaar een vriendin heeft, zo is hij echt niet. Nogmaals, ik ben zijn eerste vriendin en hij is al 26. Hij gaat er gewoon niet bepaald luchtig mee om.
dat hij 26 is zegt niks hoor mijn vent is bijna 29 en ik ben zn 2de. Ja? en? Lekker boeie. Overigens maak je hem enkel ongelukkiger door bij hem te blijven!
quote:
Die vlinders komen er niet. Ik kan wel bij hem blijven maar dan zit ik ook nog met het feit dat hij kinderen wil en ik absoluut niet.
JE MOET HELEMAAL NIET BIJ HEM BLIJVEN. Heb je hem gezegd dat je geen kids wil btw?
pi_47335331
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:44 schreef Qwea het volgende:
Heb je hem gezegd dat je geen kids wil btw?
En elke dag dat ze langer bij hem blijft ontneemt ze hem steeds meer de kans om wel kinderen te krijgen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:49:50 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47335423
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En elke dag dat ze langer bij hem blijft ontneemt ze hem steeds meer de kans om wel kinderen te krijgen.
niet alleen kinderen. Hij verdient een meid die wel van hem houdt, die wel gek op hem is, en die wel bij hem wil blijven en een echte toekomst met TS wil hebben.

Geen slappe hap die niet van hem houdt en hem telkens voorliegt

Hey TS? Als hij zegt "ik hou van je" wat zeg jij dan
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:52:21 #144
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47335532
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en om echt gelukkig te zijn
Want hij denkt wel dattie het is maar....
pi_47335577
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef Aventura het volgende:
Wat Isabeau zegt. Eerlijkheid is overrated. Natuurlijk tot op zekere hoogte, maar toch in ieder geval bij gevoelige situaties zoals het verbreken van een relatie. Soms is het beter de echte reden te verzwijgen, of het iig te sugarcoaten.
Nou, zou geweldig zijn, inderdaad. Stel je voor dat iedereen dat zou doen; dan zou diegene met wie de relatie verbroken wordt eeuwig blijven afvragen of dat wel de echte reden was. Dat lijkt mij nog veel ondraaglijker dan de harde waarheid in je gezicht. Liever de hele waarheid dan de halve om er makkelijker vanaf te komen.
pi_47335702
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef Friek_ het volgende:

Nou, zou geweldig zijn, inderdaad. Stel je voor dat iedereen dat zou doen; dan zou diegene met wie de relatie verbroken wordt eeuwig blijven afvragen of dat wel de echte reden was. Dat lijkt mij nog veel ondraaglijker dan de harde waarheid in je gezicht. Liever de hele waarheid dan de halve om er makkelijker vanaf te komen.
als ze de waarheid wil zeggen en zegt dat ze nooit van hem gehouden heeft, kan die jongen zich ook tot in de eeuwigheid afvragen of dat wel de echte reden was
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:57:22 #147
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47335746
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik hecht veel waarde aan eerlijkheid. Ik heb toch lieverd dat het me wel vertelt wordt. Ik zal dan heel anders op de relatie terug kijken dan wanneer er gezegd wordt dat de liefde opeens weg is.
Ja, IPV terugkijken op een mooie herinnering zou ik dan het gevoel hebben dat ik 2 jaar van mijn leven verknald heb. Doe mij maar het eerste.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:57:34 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47335760
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja en nee. Je hebt gelijk als het om een normale relatie gaat maar in dit geval vind ik dat je geen gelijk hebt. Elke situatie is anders. In -dit- geval zou ik dus niet de waarheid willen weten indien ik die jongen zou zijn (let wel: labiel, afhankelijk van haar en hondstrouw; 3 dingen die ik niet ben ).
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:00:19 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47335873
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, IPV terugkijken op een mooie herinnering zou ik dan het gevoel hebben dat ik 2 jaar van mijn leven verknald heb. Doe mij maar het eerste.
doe mij maar het laatste, dan weet ik iig waar ik aan toe ben/was
pi_47335890
Sorry, maar ik vind je echt een enorme doos...
En tegelijkertijd: Hoe hou je dit in godsnaam vol?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:02:28 #151
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47335965
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

doe mij maar het laatste, dan weet ik iig waar ik aan toe ben/was
Ieder zijn meug. Ik heb het idee dat ik daar niks mee opschiet, behalve dan dat ik me een stuk kutter zou voelen.
pi_47335992
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef nozem het volgende:
Sorry, maar ik vind je echt een enorme doos...
En tegelijkertijd: Hoe hou je dit in godsnaam vol?
Ze schrijft toch dat ze ook niet ongelukkig is en dat het een aardige jongen is. Ik denk dat er genoeg relaties zijn waarbij mensen wel van elkaar houden, maar ze allebei doodongelukkig met elkaar zijn.
pi_47336050
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze schrijft toch dat ze ook niet ongelukkig is en dat het een aardige jongen is. Ik denk dat er genoeg relaties zijn waarbij mensen wel van elkaar houden, maar ze allebei doodongelukkig met elkaar zijn.
Het gaat er meer om dat ze die jongen - die compleet gek van haar is - in feite al twee jaar belazert. Dat is voor haar kut, maar dat is voor die jongen al helemaal kut.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:04:43 #154
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47336054
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Ik ben liever single dan dat ik mijn tijd moet slijten bij iemand die ik eigenlijk maar een zesje vind of zo
pi_47336239
Ongelooflijk
Sorry, iets zinnigs weet ik niet te zeggen, maar ik moet even mijn opperste verbazing uiten. Dit is toch niet meer van deze tijd man
pi_47336355
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef thaleia het volgende:
Ongelooflijk
Sorry, iets zinnigs weet ik niet te zeggen, maar ik moet even mijn opperste verbazing uiten. Dit is toch niet meer van deze tijd man
ik denk dat veel mensen samen leven met iemand waar ze simpelweg genoegen mee hebben genomen hoor. Niet iedereen vindt de echte Romeo op het witte paard en de liefde waar de vonken tot in Tokyo spatten
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:15:41 #157
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47336421
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:13 schreef petitlapin2 het volgende:
Niet iedereen vindt de echte Romeo op het witte paard en de liefde waar de vonken tot in Tokyo spatten
Nee, omdat ze met Henk op hun leen bakker bank blijven zitten naar GTST kijken omdat ze dan iig iemand hebben
pi_47336489
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:

Nee, omdat ze met Henk op hun leen bakker bank blijven zitten naar GTST kijken omdat ze dan iig iemand hebben
ja, kijk, het is nu eenmaal zo , ik vind het triestig voor die mensen maar de echte romantische geile liefde is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...
pi_47336534
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:13 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik denk dat veel mensen samen leven met iemand waar ze simpelweg genoegen mee hebben genomen hoor. Niet iedereen vindt de echte Romeo op het witte paard en de liefde waar de vonken tot in Tokyo spatten
Dat is prima. Als twee mensen dat allebei zo voelen. In dit geval is er toch enigszins sprake van een scheve verhouding...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:19:09 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47336543
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:17 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, kijk, het is nu eenmaal zo , ik vind het triestig voor die mensen maar de echte romantische geile liefde is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...
Ik vraag het me af. Of ie eeuwigdurend is kun je je wel afvragen. Maar ik heb die persoonlijk toch al meer dan 1 keer meegemaakt. Dus waarom zou een ander dat dan nooit voelen? Ik denk dat veel mensen juist verstoken blijven van geile romantiek juist omdat ze te snel settelen.
pi_47336592
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:18 schreef nozem het volgende:

Dat is prima. Als twee mensen dat allebei zo voelen. In dit geval is er toch enigszins sprake van een scheve verhouding...
haha, misschien was die jongen op zijn 26ste ook zo wanhopig dat hij de eerste de beste heeft genomen die wel toehapte, en hangt hij daar nu als een schoothondje aan zonder echt verliefd te zijn
pi_47336613
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

haha, misschien was die jongen op zijn 26ste ook zo wanhopig dat hij de eerste de beste heeft genomen die wel toehapte, en hangt hij daar nu als een schoothondje aan zonder echt verliefd te zijn
Maar dat ga je dan wel merken na een paar jaar lijkt me.
pi_47336630
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:19 schreef Ripley het volgende:

Ik vraag het me af. Of ie eeuwigdurend is kun je je wel afvragen. Maar ik heb die persoonlijk toch al meer dan 1 keer meegemaakt. Dus waarom zou een ander dat dan nooit voelen? Ik denk dat veel mensen juist verstoken blijven van geile romantiek juist omdat ze te snel settelen.
da's waar, maar op een bepaalde leeftijd WIL je je waarschijnlijk ook wel settelen, of ten minste al eens een vriendin gehad hebben ... ik kan me dat wel voorstellen rond je 26ste
pi_47336635
Ik ben trouwens benieuwd hoe de seks is. Misschien kan de TS daar wat licht op laten schijnen.
pi_47336650
Nouja, ik vind het niet meer van deze tijd. Vroeger was er nog een soort van economische noodzaak voor, in elk geval voor vrouwen. Maar nu die er niet meer is......nouja goed, ik kan me er niet in inleven, in het besef dat je maar 1x leeft ga je toch niet twee jaar zo vergooien, en daarbij ook nog twee jaar van het leven van een ander vergooien zonder dat die het in de gaten heeft
pi_47336674
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef nozem het volgende:

Maar dat ga je dan wel merken na een paar jaar lijkt me.
ja, dan zou je toch ook denken dat deze jongen dat ook al heeft gemerkt, de TS meent echter van niet
pi_47336705
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:56 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als ze de waarheid wil zeggen en zegt dat ze nooit van hem gehouden heeft, kan die jongen zich ook tot in de eeuwigheid afvragen of dat wel de echte reden was
Lijkt me sterk, het is zowat de zwaarste reden om een relatie te verbreken. Als je dan gaat denken in de zin van "Hmm, volgens mij neukte ze gewoon iemand anders!" dan ga je wel erg ver.

Daarnaast, hoe lijp klinkt het? "Ja, ik heb twee jaar hem alleen maar eigenlijk leugens verkocht over mijn gevoel, dus laat ik het ook met een leugentje voor bestwil uitmaken!"

Hoe labiel die jongen ook is: tijd om schoon schip te maken.
pi_47336761
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Friek_ het volgende:

Hoe labiel die jongen ook is: tijd om schoon schip te maken.
Eens. Al lijkt het me niet echt verstandig dat TS zegt dat ze nooit enkele aantrekkingskracht heeft gevoeld.
pi_47337190
Zeker uitmaken, je bent 'm in principe gewoon aan het voorliegen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:47:55 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47337532
nou TS, waar ben je?
pi_47337618
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef Qwea het volgende:
nou TS, waar ben je?
Als ik haar laatste reactie zo las was ze niet blij met de eensgezindheid in dit topic. Ik weet ook niet precies wat ze wel had willen horen op haar openingspost.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:55:00 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47337754
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet ook niet precies wat ze wel had willen horen op haar openingspost.
quote:
"TS, je bent een geweldige vrouw dat je jezelf zo opoffert voor je vriend! Hulde, er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn. Tegenwoordig verlaat iedereen zijn/haar partner bij het eerste zuchtje tegenwind. Jij niet! Jij blijft uit puur altruïsme bij je vriend. Jij sterke vrouw, jij!
Ik ga nu een standbeeld voor je oprichten."
Zoiets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:56:37 #173
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47337826
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
Zoiets.
lol
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47337828
Qwea, Ik ben het eens met Isabeau. TS heeft die jongen al een gigantische naaistreek geleverd door hem twee jaar lang zo te gebruiken, als ze nu ook nog eerlijk gaat zeggen dat ze hem al die tijd heeft gebruikt geeft ze hem alleen maar nog een enorme trap na.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:58:02 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47337871
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik haar laatste reactie zo las was ze niet blij met de eensgezindheid in dit topic. Ik weet ook niet precies wat ze wel had willen horen op haar openingspost.
ja doei,dan moet ze geen topic openen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:58:43 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47337898
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef thaleia het volgende:
Qwea, Ik ben het eens met Isabeau. TS heeft die jongen al een gigantische naaistreek geleverd door hem twee jaar lang zo te gebruiken, als ze nu ook nog eerlijk gaat zeggen dat ze hem al die tijd heeft gebruikt geeft ze hem alleen maar nog een enorme trap na.
en ik denk er anders over zoals je hebt kunnen lezen
pi_47337916
Lastige is dat je het hem niet even kunt vragen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47338943
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Friek_ het volgende:

Lijkt me sterk, het is zowat de zwaarste reden om een relatie te verbreken. Als je dan gaat denken in de zin van "Hmm, volgens mij neukte ze gewoon iemand anders!" dan ga je wel erg ver.
bij een labiel en afhankelijk persoon wil je misschien juist wel en superzware reden geven, zodat hij niet nog vijf jaar probeert je terug te winnen.
pi_47341381
Ik snap niet hoe je 2 jaar lang toneel kan spelen. Wat geef je hem dan voor antwoord als hij zegt dat hij van je houdt?

Doe jezelf en hem een lol en kap met die relatie. Je weet al dat je geen toekomst met hem ziet en niet met hem oud wil worden en dat is juist wel hetgene wat hij wil. Dus geef hem een kans met een ander. Als je dit nog jaren rekt wordt het voor hem alleen maar moeilijker nog iemand anders te vinden.
pi_47341677
"even zomaar een vraag die me te binnen schiet, je houdt niet van hem... vrij je wel met hem?"

ja...

"Er is niks moeilijker om iemand die je voor een groot deel ook "gewend" bent los te laten en zelf van los te "weken"."

Zo zie ik het dus ook. Het is niet dat ik bang ben alleen te zijn, of dat ik me eenzaam voel zonder hem. Ik ben gewoon een beetje 'vastgegroeid' aan hem.

"Snap goed, ik vind dat ze niet bij hem moet blijven, maar fucking hell, 2 jaar je partner voor de gek houden is wel erg erg erg idioot : {

En hoezo niet opzettelijk. Wel opzettelijk dus. In de OP staat duidelijk dat ze vanaf het begin niet van hem heeft gehouden. Wat is er niet opzettelijk aan? .

Knap dat ze het 2 jaar volhoudt? Eerder laf IMHO. Ze had het beter gelijk na 4 maanden kunnen afkappen dan na 2 jaar "

Nogmaals dit is mijn allereerste relatie. Ik heb hiervoor nog nooit een vriend gehad. Ik heb dus nog nooit van iemand gehouden, en tot voor een paar maanden geleden besefte ik niet echt dat ik ook niet van mijn vriend houd.
Het is idd wel laf dat ik het nu niet uit durf te maken, maar goed.

"Waarom zou ze nu opeens rekening met hem moeten/willen houden. Dat heeft ze de afgelopen 2 jaar ook niet echt gedaan ""

Ik vind dus wel dat ik rekening met hem houd, anders had ik het al uitgemaakt. Misschien niet de goede manier van rekening houden met hem, maar om mij nou egoistisch te noemen...

"Als ik jouw partner was zou ik me ontzettend gekwetst voelen door waar jij nu al twee jaar doet. Begin er dan uberhaupt niet aan ipv hem te gebruiken. "

Waar gebruik ik hem dan voor? Ik ben niet bang om alleen te zijn, of alleen achter te blijven.

"Uh, toekomstplannen maak je niet in je eentje lijkt me. Daar heb je twee mensen voor nodig. Toen hij naar jouw mening daarover vroeg (het lijkt me dat hij dat heeft gedaan) heb je dan zijn plannen bevestigd?"

Ik bevestig het niet, meestal ga ik er niet op in of begin ergens anders over.

"TS: afkappen die relatie. Liever nu dan morgen. Die jongen verdient iemand die VEEL beter is dan jij ooit zult kunnen worden (ik vind wat jij hebt gedaan dusdanig laag en vals dat ik ook niet zou weten hoe ik zou reageren)."

Waarom ben ik vals en laag als ik het lef gewoon niet heb om het uit te maken?

"kijk, ik kan snappen dat als je je eerste relatie hebt zoals TS dat je niet weet wat verliefd zijn inhoudt. Dat is voor iedereen in het begin nieuw en anders

Dus ik kan me voorstellen dat je een " ontdekkingsreis" moet houden. Maar na 4 maanden weet je wel of je van iemand houdt of niet. "

Bij mij duurde het dus wat langer...

"Dat de liefde weg is kun je beter zeggen, anders geef je de ander het gevoel dat ie 2 jaar lang is gebruikt, nu zeg je gewoon "de koek op" wat gewoon heel acceptabel is."

Áls ik het uit maak ga ik het inderdaad ook zo brengen.

"Met haar gemanipuleer de afgelopen 2 jaar moet ze in staat zijn om een relatie te eindigen waarbij het meer naar het 2de scenario gaat. "

Welk gemanipuleer?

"Maar TS ; ik wil nou wel eens weten, want ik zag al wat vragen voorbij komen : wonen jullie samen? Vrijen jullie? en die toekomst plannen, heb je daar bevestiging van/voor gegeven?"

We wonen officieel samen, maar hij woont praktisch nog bij zijn ouders. Alle spullen hier zijn van mij. En ja, we hebben seks. Ik geef hem geen bevestiging in zijn toekomstplannen.

"Ja het is eng om alleen door te gaan, maar er zijn miljoenen mensen die dat doen, dus jij kan dat ook wel."

Ik ben niet bang om alleen door te gaan. Ik ben notabene tot mijn 21ste altijd alleen geweest. Ik weet ook wel dat ik dat kan.

"Heb je hem gezegd dat je geen kids wil btw?"

Ja.

"Hey TS? Als hij zegt "ik hou van je" wat zeg jij dan"

Dan zeg ik gewoon 'ik ook', omdat hij anders verontwaardigd is...

"Sorry, maar ik vind je echt een enorme doos..."

Dank je

"Het gaat er meer om dat ze die jongen - die compleet gek van haar is - in feite al twee jaar belazert. Dat is voor haar kut, maar dat is voor die jongen al helemaal kut. "

Hij weet dat dus niet he..

"Ik ben trouwens benieuwd hoe de seks is. Misschien kan de TS daar wat licht op laten schijnen."

Ik sla de seks liever over, maar we doen het dus wel.

"Als ik haar laatste reactie zo las was ze niet blij met de eensgezindheid in dit topic. Ik weet ook niet precies wat ze wel had willen horen op haar openingspost."

Ik was verbaasd, dat is iets anders dan er niet blij mee zijn. Iedereen hier mag zeggen wat hij denkt, graag zelfs. Ik moet zeggen dat de reacties mijn ogen wel openen.

""TS, je bent een geweldige vrouw dat je jezelf zo opoffert voor je vriend! Hulde, er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn. Tegenwoordig verlaat iedereen zijn/haar partner bij het eerste zuchtje tegenwind. Jij niet! Jij blijft uit puur altruïsme bij je vriend. Jij sterke vrouw, jij!

Okee nou weten we wel weer hoe grappig je bent.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:03:29 #181
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_47342192
haha.. sorry hoor!!

maar dat je het zover hebt laten komen!!!
Oplossing:

Zorg dat je een vriendin van je overhaalt om met hem te zoenen xtje in de kroeg oid.. of iets anders...

Dan kan je het met hem uitmaken onder het mom van: Jij bent vreemdgegaan perverse griezel!!!!

S6

-edit-

En ja... een man die 2 jaar met een dame heeft gaat WEL in op advances van andere (aantrekkelijke) dames nindien er wat alcohol in het spel is!!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:05:57 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47342291
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
"even zomaar een vraag die me te binnen schiet, je houdt niet van hem... vrij je wel met hem?"

ja...

"Er is niks moeilijker om iemand die je voor een groot deel ook "gewend" bent los te laten en zelf van los te "weken"."

Zo zie ik het dus ook. Het is niet dat ik bang ben alleen te zijn, of dat ik me eenzaam voel zonder hem. Ik ben gewoon een beetje 'vastgegroeid' aan hem.

"Snap goed, ik vind dat ze niet bij hem moet blijven, maar fucking hell, 2 jaar je partner voor de gek houden is wel erg erg erg idioot : {

Knap dat ze het 2 jaar volhoudt? Eerder laf IMHO. Ze had het beter gelijk na 4 maanden kunnen afkappen dan na 2 jaar "

Nogmaals dit is mijn allereerste relatie. Ik heb hiervoor nog nooit een vriend gehad. Ik heb dus nog nooit van iemand gehouden, en tot voor een paar maanden geleden besefte ik niet echt dat ik ook niet van mijn vriend houd.
Het is idd wel laf dat ik het nu niet uit durf te maken, maar goed.

"Waarom zou ze nu opeens rekening met hem moeten/willen houden. Dat heeft ze de afgelopen 2 jaar ook niet echt gedaan ""

Ik vind dus wel dat ik rekening met hem houd, anders had ik het al uitgemaakt. Misschien niet de goede manier van rekening houden met hem, maar om mij nou egoistisch te noemen...

"Als ik jouw partner was zou ik me ontzettend gekwetst voelen door waar jij nu al twee jaar doet. Begin er dan uberhaupt niet aan ipv hem te gebruiken. "

Waar gebruik ik hem dan voor? Ik ben niet bang om alleen te zijn, of alleen achter te blijven.

"Uh, toekomstplannen maak je niet in je eentje lijkt me. Daar heb je twee mensen voor nodig. Toen hij naar jouw mening daarover vroeg (het lijkt me dat hij dat heeft gedaan) heb je dan zijn plannen bevestigd?"

Ik bevestig het niet, meestal ga ik er niet op in of begin ergens anders over.

"TS: afkappen die relatie. Liever nu dan morgen. Die jongen verdient iemand die VEEL beter is dan jij ooit zult kunnen worden (ik vind wat jij hebt gedaan dusdanig laag en vals dat ik ook niet zou weten hoe ik zou reageren)."

Waarom ben ik vals en laag als ik het lef gewoon niet heb om het uit te maken?

"kijk, ik kan snappen dat als je je eerste relatie hebt zoals TS dat je niet weet wat verliefd zijn inhoudt. Dat is voor iedereen in het begin nieuw en anders

Dus ik kan me voorstellen dat je een " ontdekkingsreis" moet houden. Maar na 4 maanden weet je wel of je van iemand houdt of niet. "

Bij mij duurde het dus wat langer...

"Dat de liefde weg is kun je beter zeggen, anders geef je de ander het gevoel dat ie 2 jaar lang is gebruikt, nu zeg je gewoon "de koek op" wat gewoon heel acceptabel is."

Áls ik het uit maak ga ik het inderdaad ook zo brengen.

"Met haar gemanipuleer de afgelopen 2 jaar moet ze in staat zijn om een relatie te eindigen waarbij het meer naar het 2de scenario gaat. "

Welk gemanipuleer?

"Maar TS ; ik wil nou wel eens weten, want ik zag al wat vragen voorbij komen : wonen jullie samen? Vrijen jullie? en die toekomst plannen, heb je daar bevestiging van/voor gegeven?"

We wonen officieel samen, maar hij woont praktisch nog bij zijn ouders. Alle spullen hier zijn van mij. En ja, we hebben seks. Ik geef hem geen bevestiging in zijn toekomstplannen.

"Ja het is eng om alleen door te gaan, maar er zijn miljoenen mensen die dat doen, dus jij kan dat ook wel."

Ik ben niet bang om alleen door te gaan. Ik ben notabene tot mijn 21ste altijd alleen geweest. Ik weet ook wel dat ik dat kan.

"Heb je hem gezegd dat je geen kids wil btw?"

Ja.

"Hey TS? Als hij zegt "ik hou van je" wat zeg jij dan"

Dan zeg ik gewoon 'ik ook', omdat hij anders verontwaardigd is...

"Sorry, maar ik vind je echt een enorme doos..."

Dank je

"Het gaat er meer om dat ze die jongen - die compleet gek van haar is - in feite al twee jaar belazert. Dat is voor haar kut, maar dat is voor die jongen al helemaal kut. "

Hij weet dat dus niet he..

"Ik ben trouwens benieuwd hoe de seks is. Misschien kan de TS daar wat licht op laten schijnen."

Ik sla de seks liever over, maar we doen het dus wel.

"Als ik haar laatste reactie zo las was ze niet blij met de eensgezindheid in dit topic. Ik weet ook niet precies wat ze wel had willen horen op haar openingspost."

Ik was verbaasd, dat is iets anders dan er niet blij mee zijn. Iedereen hier mag zeggen wat hij denkt, graag zelfs. Ik moet zeggen dat de reacties mijn ogen wel openen.

""TS, je bent een geweldige vrouw dat je jezelf zo opoffert voor je vriend! Hulde, er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn. Tegenwoordig verlaat iedereen zijn/haar partner bij het eerste zuchtje tegenwind. Jij niet! Jij blijft uit puur altruïsme bij je vriend. Jij sterke vrouw, jij!

Okee nou weten we wel weer hoe grappig je bent.
je kan hoog of laag springen, maar je hebt geen 2 jaar nodig om erachter te komen dat je niet van je vent houdt En ik snap het niet, je vrijt met hem,maar je houdt niet van hem. Waarom neuk je hem dan Voor jezelf? voor hem? Vrijen komt toch voort uit liefde. Jij neukt dus eigenlijk elke x zonder liefde

Dat je dat kan

En ja, ik noem je een egoist. Of wil je jezelf anders omschrijven? Jij bent te laf om het uit te maken, en dus ontneem je hem al 2 jaar lang de kans op een vrouw die WEL van hem houdt. Maakt jou dat geen enorme egoist?

Ik vind jou erg gemakzuchtig. "ja bij mij duurde die ontdekkingsreis langer" Zo'n fucking iets duurt geen 2 jaar. En hoe kun je zeggen dat het langer duurt, in je openingspost zeg je dat je je in het begin al NIET tot hem aan getrokken voelde, noch van hem hield.

Wat ik helemaal absurd vindt is dat je gewoon doodleuk " ik ook van jou " zegt als hij zegt "ik hou van je" . Mens, je leeft in 1 grote leugen en je sleept die jongen daar in mee.

En waar ik me helemaal over verbaas is het feit dat je liever geen sex hebt, maar het toch maar doet. Doe je dat voor jezelf of voor hem.

Als je echt om hem geeft (en dat is ietrs anders dan houden van. Alhoewel ik me afvraag of je om hem geeft want anders belazer je hem niet 2 jaar) dan maak je het uit en geef je hem een kans op een vrouw die wel van hem houdt

egoitische muts die je bent.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:07:12 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47342347
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:03 schreef RoodWitBlauw het volgende:
haha.. sorry hoor!!

maar dat je het zover hebt laten komen!!!
Oplossing:

Zorg dat je een vriendin van je overhaalt om met hem te zoenen xtje in de kroeg oid.. of iets anders...

Dan kan je het met hem uitmaken onder het mom van: Jij bent vreemdgegaan perverse griezel!!!!

S6
ooh ja nee, dat is lekker einstein. Zn wijf bedondert hem 2 jaar door niks voor hem te voelen, en dan moet hij het maar op zn kop krijgen dat het uitgaat? Doe ff lekker normaal ofzo. De TS moet gewoon niet zo laf zijn
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:10:24 #184
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_47342445
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

ooh ja nee, dat is lekker einstein. Zn wijf bedondert hem 2 jaar door niks voor hem te voelen, en dan moet hij het maar op zn kop krijgen dat het uitgaat? Doe ff lekker normaal ofzo. De TS moet gewoon niet zo laf zijn
Hey.. ik zeg alleen dat het een simpele oplossing is, omdat TS toch de ruggegraat heeft van smurfensnot....

Ik geef haar alleen een houvast, zodat ze makkelijk van deze situatie af kan komen!!

Laag well.. zeer laag, maarja.. ik ken TS in kwestie niet, en heb geen zin om dat gehle verhaal door te lezen. na 5regels wist ik het al
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_47342884
He lekker wat een constructieve bijdrages weer...
pi_47342942
TS als jij zegt dat je van hem houdt en met hem vrijt terwijl je er eigenlijk geen zin in hebt en niets voor hem voelt, dan misleid je hem toch? Dan laat je hem toch in de waan? Dat is manipulatie hoor. Dus je kan hier wel nobel gaan lopen doen, maar dat ben je zeer zeker niet.

Maak dus zo snel mogelijk een eind aan je toneelstukje en gun hem een kans op een gelijkwaardige relatie met een toekomst
pi_47343055
Ik probeer niet nobel te doen, ik probeer uit dit probleem te komen.
Onder manipuleren versta ik nog altijd het 'bespelen' van iemand. Dat is iets anders dan iemand in de waan laten van diegene te houden omdat je het niet uit durft te maken.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:33:36 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47343218
constructieve bijdrages? WTF wil je dan horen. Dat je een heldin bent en het geweldig aanpakt?

Fuck, je had nog beter een ander kunnen neuken dan wat je nu doet
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:35:45 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47343296
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Onder manipuleren versta ik nog altijd het 'bespelen' van iemand. Dat is iets anders dan iemand in de waan laten van diegene te houden omdat je het niet uit durft te maken.
Het is ook wel weer iets typisch vrouwelijks om uit de 4096 reacties alleen maar over die ene verder te gaan.

Maar er kan wel een slotje op denk ik. Je moet gewoon de moed bijeenrapen en aan deze schertsvertoning een eind maken. Doe iets waar je trots op kan zijn!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47343317
quote:
Ik zie uberhaupt het probleem niet. Het lijkt mij bijzonder simpel dat je die jongen NU moet vertellen dat het afgelopen is.
quote:
pi_47343343
Schat ik moet je wat vertellen.
Ik heb het erg leuk gehad die 2 jaar.
Maar ik denk niet dat jij degene bent met wie ik verder wil.

The End.
Leuker kun je het niet maken, wel makkelijker en sneller.
Andere uitwegen zijn er niet. Accepteer dat.
Dat, of je blijft hem voorlopig nog steeds aan het lijntje houden en wacht totdat het gewoon helemaal klem loopt... het probleem uitstellen dus.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:38:25 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47343385
quote:
ma·ni·pu·le·ren (ov.ww., ook abs.)
1 op slinkse wijze beïnvloeden => bespelen

ma·ni·pu·le·ren met (ww.)
1 goochelen met, op handige of bedrieglijke wijze omspringen met
pi_47343445
quote:
Je houd hem in de waan dat je van hem houdt. Manipulatie of niet, dat alleen al is vreselijk.

Het is egoïstisch in de zin dat je hem niet een kans geeft iets te beginnen met iemand die wel van hem houdt, wel kinderen wil, etc.
Wat ik persoonlijk in dit verhaal ook erg vind is dat hij nu zo afhankelijk is van jou en jij dat maar toelaat. Daar is hij echt niet gelukkig mee. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Je moet hem de kans geven echt geluk te vinden en zelfstandig en onafhankelijk te zijn. Nu beperk je hem juist ipv hem te stimuleren zichzelf te ontwikkelen als persoon.
pi_47343604
Dit topic is nog niet eens een dag geleden gestart! Liever nog even wachten met dat slotje svp.

Heel knap hoor Qwea! Heb je dat helemaal zelf opgezocht?

Geartsjuh: ik wil graag geloven dat hij uiteindelijk gelukkiger zal zijn maar nu zie ik dat nog niet zo. Hij zegt ook best vaak dat als hij mij niet meer heeft hij altijd alleen zal blijven...

Als ik het nu uit ga maken ga ik niet zomaar in een keer zeggen: ik ga bij je weg. Ik doe het toch echt liever wat subtieler. Vooral ook omdat we nooit ruzie hebben zou dat gewoon een hele grote klap zijn. Misschien moet ik me gewoon eerst wat afzijdig houden van hem?
pi_47343621
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het beter is om het uit te maken maar niet van die twee jaar te vertellen. Het was niet dat ik het niet aankon, maar wat moet je als ex-partner met die info ?
pi_47343657
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:45 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Misschien moet ik me gewoon eerst wat afzijdig houden van hem?
En wat dan?
pi_47343765
Hahaha prachtig. Dat "afzijdig houden" zul je wellicht zo subtiel doen dat hij het niet opmerkt (hij merkt immers blijkbaar ook niet op dat z'n vriendin al twee jaar met tegenzin met 'm vrijt), of hij merkt het wel op, en dan zal hij daar ongelukkig van worden, en zeggen dat hij echt echt niet zonder je kan, en dan blijf jij edelmoedig als je bent nog maar een jaartje langer bij 'm
pi_47343782
quote:
Dit topic is nog niet eens een dag geleden gestart! Liever nog even wachten met dat slotje svp.

Heel knap hoor Qwea! Heb je dat helemaal zelf opgezocht?

Geartsjuh: ik wil graag geloven dat hij uiteindelijk gelukkiger zal zijn maar nu zie ik dat nog niet zo. Hij zegt ook best vaak dat als hij mij niet meer heeft hij altijd alleen zal blijven...

Als ik het nu uit ga maken ga ik niet zomaar in een keer zeggen: ik ga bij je weg. Ik doe het toch echt liever wat subtieler. Vooral ook omdat we nooit ruzie hebben zou dat gewoon een hele grote klap zijn. Misschien moet ik me gewoon eerst wat afzijdig houden van hem?
Er is eigenlijk nooit een juiste manier van uitmaken als één van de twee wel heel veel van de ander houdt. Je doet hem hoe dan ook pijn, maar je moet door de zure appel bijten. Op de lange termijn is het beter voor hem en ook voor jezelf. Je geeft jezelf de kans wel verliefd te worden en te ontdekken wat liefde en passie is en datzelfde gun je hem dan ook. En hij wil graag kinderen, iets wat jij niet (met hem?0 wilt. Uiteindelijk een volkomen win-win situatie.

Het feit dat het nu zo hard bij hem gaat aankomen komt door je eigen gedrag van de afgelopen 2 jaar. Daar verandert 'afzijdig houden' ook niets aan. Hij heeft het recht om te weten waar hij aan toe is en het zou enorm sneu zijn als je hem nu nog een jaar aan het lijntje houdt. Hij wordt er niet jonger op.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:53:07 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47343808
quote:
Misschien moet ik me gewoon eerst wat afzijdig houden van hem?
Nee. Quick and clean is de manier. Denk je nou echt dat hij zich beter voelt als jij hem eerst een paar weken bang maakt door afstand te nemen en het daarna uitmaakt omdat HIJ gaat vragen of je nog wel verder wil?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:54:53 #200
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_47343867
Yo dit hoor je niet vaak, een vrouw de een relatie faked........

Maaruh....Tja je heb een paar mogenlijke heden, Uitmaken met een blah blah reden om zij hartje te sparen.
of keihard dumpen.....

Maar hiermee doorgaan is hem voorliegen......en jezelf trouwens ook een beetje. Dus mnaak jezelf gelukkig en tja hem in de vere toekomst ook. beter nu dan over 30 jaar te horen ik heb nooit van je gehouden!

Succes
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')