Binnenkort ook zij in de vergetelheid als die klote belspelletjes van de buis moetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
BB4, de BB waarvan de bewoners volledig in de anonimiteit zijn verdwenen, met uitzondering van Judith.
In dat geval gaat Brianless 'achter' janken dat hij wordt benadeeld. Als niet-roker kun je dan geen logeer-partij van je mammie verdienen ..... En dat is heel oneerlijk !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, das toch iets anders. Als je de 4 rokers (Sylvia, Huub, Eric en Amanda) alle 4 tegelijk laat stoppen met een mooie prijs in het verschiet, zoals "een persoon naar keuze mag een weekendje komen logeren" dan heb je 4 personen die zéér gemotiveerd zullen zijn om te stoppen. Daar tegenover staat dat NatasJa, Brainless en Jaap alles zullen doen om die 4 rokers te verleiden, want hun krijgen geen beloning dus gunnen het de rokers ook niet... Dit zou voor zeer mooie tv kunnen zorgen...
Aan je korte termijn geheugen te zien lust je er wel pap vanquote:
Nee joh het ging over meesteres Judithquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gok 4.
Maar of die ook zo streng voor brian zou zijn?
Wat een hel zoiets in je huis....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
CV die afslaat/aanslaat... irritant geluid, ik heb ook zo'n klote CV hier
En dat zal Brainless weer motiveren om het de 4 rokers het zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In dat geval gaat Brianless 'achter' janken dat hij wordt benadeeld. Als niet-roker kun je dan geen logeer-partij van je mammie verdienen ..... En dat is heel oneerlijk !
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een hel zoiets in je huis....![]()
De CV staat bij mij beneden en ik zit boven, dus het lawaai valt hier nog enigszins mee. Maar het geluid gaat via de pijpen naar boven dus je hoort het wel degelijk. Ik denk dat de CV van de DGK naast de masterbedroom staat ofzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een hel zoiets in je huis....![]()
En jij checkt je mail niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan je korte termijn geheugen te zien lust je er wel pap van![]()
Iedere zoveel minuten zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze halen de Toneelhaak voor Jaap van stal!!! Dit gaat niet zo eenvoudig hoor!![]()
Wat je hoort komt uit de douche. Het is een probleem met de ontluchting. Maanden geleden is de douche helemaal opengebroken geweest in een poging het probleem op te lossen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De CV staat bij mij beneden en ik zit boven, dus het lawaai valt hier nog enigszins mee. Maar het geluid gaat via de pijpen naar boven dus je hoort het wel degelijk. Ik denk dat de CV van de DGK naast de masterbedroom staat ofzo...
Leuk zo'n villa van 2 Miljoen euro hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de kenners, ze hebben daar een septictank en pomp omdat de benedenverdieping te laag ligt voor een normale aansluting op het riool.
Zo'n rioolaansluiting is heel normaal als een deel van het pand lager ligt. ( De bijgeluiden zijn overigens niet normaal )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leuk zo'n villa van 2 Miljoen euro he
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:34 schreef Dynabite het volgende:
Huub wordt zo anaal ontmaagd( dat zal hem leren, de etterbak)
![]()
Hij is niet de enige manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is typisch een nachtmens, 's-avonds is z'n broek warm en 's-morgens zijn bed......
Ik ga af-ha-ken, ik ga af-ha-ken tot moreguh, tot moreguh....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste![]()
en ik ga ook afhaken. Tot morgen
Het kan natuurlijk ook zijn dat het gunnen van die twee uur aan Natasia onderdeel is van het spale om Natasia wat meer los te weken van Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans had die eikel dus vanavond. Gewoon die twee uur tegen houden en Natasia had zichzelf bijna opgehangen. Maar nee hoor.... gewoon aan Natasia geven.... en twee uurlater zeggen dat het spel harder moet
Ik hoorde net het gesnurk van Eric dus ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
De vraag is, waarom slaapt Huub op de bank![]()
Hij wilde de grootste slaapkamer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
Misschien toch een beetje bang dat Eric te aanhalig wordt?? Huub laat vaak genoeg aan Erik merken waar de grens ligt, maar als hij te veel gedronken heeft verliest hij misschien zelf die grens uit het oog?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
Eric ging naakt naar bed ik denk dat dat voor Huub de grens was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien toch een beetje bang dat Eric te aanhalig wordt?? Huub laat vaak genoeg aan Erik merken waar de grens ligt, maar als hij te veel gedronken heeft verliest hij misschien zelf die grens uit het oog?
Eric slaap al vanaf dag één naakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Eric ging naakt naar bed ik denk dat dat voor Huub de grens was.
hebben ook microfoontje(de merels)...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:41 schreef Prospera het volgende:
Wie chat er slow![]()
Goedenmorgen![]()
D'r ligt er eentje op de bank onder een kussen en de merels fluiten daar nog harder dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |