Hij is niet de enige manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is typisch een nachtmens, 's-avonds is z'n broek warm en 's-morgens zijn bed......
Ik ga af-ha-ken, ik ga af-ha-ken tot moreguh, tot moreguh....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste![]()
en ik ga ook afhaken. Tot morgen
Het kan natuurlijk ook zijn dat het gunnen van die twee uur aan Natasia onderdeel is van het spale om Natasia wat meer los te weken van Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans had die eikel dus vanavond. Gewoon die twee uur tegen houden en Natasia had zichzelf bijna opgehangen. Maar nee hoor.... gewoon aan Natasia geven.... en twee uurlater zeggen dat het spel harder moet
Ik hoorde net het gesnurk van Eric dus ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
De vraag is, waarom slaapt Huub op de bank![]()
Hij wilde de grootste slaapkamer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
Misschien toch een beetje bang dat Eric te aanhalig wordt?? Huub laat vaak genoeg aan Erik merken waar de grens ligt, maar als hij te veel gedronken heeft verliest hij misschien zelf die grens uit het oog?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:12 schreef Prospera het volgende:
Eric ging naakt naar bed ik denk dat dat voor Huub de grens was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien toch een beetje bang dat Eric te aanhalig wordt?? Huub laat vaak genoeg aan Erik merken waar de grens ligt, maar als hij te veel gedronken heeft verliest hij misschien zelf die grens uit het oog?
Eric slaap al vanaf dag één naakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Eric ging naakt naar bed ik denk dat dat voor Huub de grens was.
hebben ook microfoontje(de merels)...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:41 schreef Prospera het volgende:
Wie chat er slow![]()
Goedenmorgen![]()
D'r ligt er eentje op de bank onder een kussen en de merels fluiten daar nog harder dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |