ik heb een bang voorgevoelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:39 schreef mcyodogg het volgende:
3 Spaanse ploegen, zou leuker zijn voor de halve finales als 2 ervan elkaar nu al zouden loten.
Dat maakt geen zak uit in de UEFA Cup. Waar stond Middlesbrough vorig jaar toen ze de finale speelden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van alle clubs staat Osasuna er het slechts voor: ze staan 13e in de Spaanse competitie. Dit lijkt me de beste optie om de halve finale te bereiken voor AZ, en inmiddels is 43% van de VI.nl bezoekers het met me eens.
't Is niet voor niets dat ze zo dik verloren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:32 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit in de UEFA Cup. Waar stond Middlesbrough vorig jaar toen ze de finale speelden?
Goed puntquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
't Is niet voor niets dat ze zo dik verloren.![]()
Vroeg ik je wat danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Nog meer vragen op voetbalgebied?![]()
Eurosport 2 voor zover ik weetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Volgens mij komt het niet live op tv of wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |