Ik zat meer te denken aan 20 euroquote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Interesse in
beide Game Boy Color Games mits met doosje en boekje
Redjack Revenge Of The Brethen (in kartonnen doos)
Secret Mission (in kartonnen doos)
Pirates Captain Quest, Discovery Channel (in kartonnen doos)
Griezelbus I (soort kartonnen dvd hoes)
15 Euro?
En kom je wel eens in Den Bosch (morgenochtend bij voorbeeld)?
Ik heb al vaker veel spullen opgestuurd. Dus dat moet wel lukken. Ik vind je bod van 25 euro incl goed. Mail me op koenvdpijl@gmail.com.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:31 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, ik woon niet in Den Bosch, maar ik ben er morgenochtend toevallig en ik zag dat je daar niet zo heel ver vandaan woont, dus ik hoopte iets te kunnen regelen om porto te besparen. Zaterdagavond meegeven is dus te laat.
Ben je bereid om het op te sturen (gewoon grote doos bij de supermarkt halen, paar ouwe kranten erin proppen, goed dichtplakken en voor 6.20 op de post). Mijn bod is dan 25 euro inclusief porto.
Ja, die heb ik te koopquote:
Het is Thief 1&2 bij elkaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
5 incl voor thief
Die is al verkocht, was een interactief verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:09 schreef Patch het volgende:
Wat is dat van Ace Ventura?
owhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die is al verkocht, was een interactief verhaal.
Je kunt Blinker mailen of zo, die heeft het gekocht. Hij dacht eigenlijk dat het een ander spel was. Dus misschien wil hij het weer verkopen.quote:
als we een 'meet in the middle' doen, afgerond naar boven: 7 euro dan ben ik accoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Het is Thief 1&2 bij elkaar.
8 euro incl?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als we een 'meet in the middle' doen, afgerond naar boven: 7 euro dan ben ik accoord![]()
het ligt je immers in de weg![]()
Was het doosje echt beschadigd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
thief goed binnen gehad, doosje was wel beschadigd maar dat is ook weer geen ramp, cd's zijn nog heel en daar gaat het tenslotte om![]()
het zijn nogal smijters bij de TNT helaas maar het is niet heel ernstig, de zijkant missen gewoon wat stukjes uit (die weer in het doosje zaten) maar zoals gezegd zijn de cd's zelf onbeschadigd en dat is het bealngrijkstequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Was het doosje echt beschadigd?![]()
Mijn excuses, ik dacht dat de post er wel voorzichtig mee zou zijn![]()
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef FredvZ het volgende:
TT aangepast
Nee, die is helaas al verkochtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef zure_apple het volgende:
Heb je dat ace ventura spel (?) nog?
Ik zag dat je in een opeenvolgende post nog maar 1 euro voor het spel wilde hebben, maar daar gaan we verder niet moeilijk over doenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:24 schreef koen_pijl het volgende:
NAM heb ik inderdaad nog. Zullen we er 3.50 van maken?
Maak daar 4e incl van en we hebben een dealquote:Op maandag 14 mei 2007 14:04 schreef tomatoman het volgende:
atlantis III 2,50 inc. geboden
In het collect's pack zit:quote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef ThaKiller het volgende:
wat is er zo special edition aan Ghost Recon?
Met andere woorden, welke games?
Mss heb ik nl wel intresse.
¤ 3,50 aangezien dat ook de prijs is die je aan Darkmavis vroeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maak daar 4e incl van en we hebben een deal
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:04 schreef tomatoman het volgende:
[..]
¤ 3,50 aangezien dat ook de prijs is die je aan Darkmavis vroeg.
Mail terugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:42 schreef tomatoman het volgende:
je hebt mail!
Tot nu toe geen tijd gehad! Mijn excuses hiervoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef tomatoman het volgende:
is mijn pakketje al met de post?
Oke mail me maar op koenvdpijl@gmail.comquote:Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Gutz het volgende:
Operation Flashpoint... ¤ 5 geboden
Ophalen kan in principe in breda... kom uit Roosendaal
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:44 schreef tomatoman het volgende:
Atlantis in zeer goede staat ontvangen
Bedankt!
Ja was ik ook al achter, maar ik kan hem niet meer weghalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef MrManiak het volgende:
Die munt kom ik dagelijks bij mij aan de kassa tegen, hij is gewoon 2 euro waard imho![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |