wimderon heeft me hier ook al een keer uitleg over gegeven toen er op teletekst Chleb stond inplaats van Hleb:quote:
Zal Perez geblesseerd raken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Gezellig sfeertje weer bij Ajax, misschien moet ten Cate maar eens gaan paintballen met de groep?![]()
En?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen interviews op NED3. Ik ben benieuwd.
Манучарянquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
Dat is de Nederlandse schrijfwijze (toch Aanvoerder?)
Sportweek is tof trouwens.![]()
ja ik zag het ook op veronica toch? familie business heet het dacht ik wel cool ik zag hem ook met dat mutsjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ff een flashback...
Vorige week had Seymore Butts in zijn realitysoap een Ajax-muts op en een "The Bulldog-shirt" aan.
Iemand had hem toen nog gemaild (Ananas geloof ik), is daar nog antwoord op gekomen???
ontopic... p$v - Ajax 1-3
Daar ben jij veel te jong voor, pannekoek!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik zag het ook op veronica toch? familie business heet het dacht ik wel cool ik zag hem ook met dat mutsje![]()
Zo is Ajax denk ik het sterkt momenteel.quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder, Davids
Huntelaar en Babel
Ik heb nog geen mail gehad en zal het ook wel niet meer krijgen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ff een flashback...
Vorige week had Seymore Butts in zijn realitysoap een Ajax-muts op en een "The Bulldog-shirt" aan.
Iemand had hem toen nog gemaild (Ananas geloof ik), is daar nog antwoord op gekomen???
ontopic... p$v - Ajax 1-3
Nee sneijder is gewoon beter en we moeten winnen dus laat sneijder maar gewoon erin.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Perez laten invallen na rust trouwens. Laat hem de media de mond maar snoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |