Dat vond ik in GTST ook altijd al een bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Inge Ipenburg
Misschien zorgt het voor een positieve impuls en verslaat een ontketend Ajax zondag koploper PSV in eigen huis?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch wel tekenend dat dit soort dingen altijd bij ajax voorkomen.
Ook wel grappig dat de meesten hier dachten dat het weer compleet uit de duim gezogen was om de boel op te naaien.
Op de een of andere manier komen er bij ajax altijd van dit soort dingen naar buiten (er moet wel een speler gelekt hebben) rondom topwedstrijden met gelukkig vaak een negatief effect.
We winnen met 0-4. Moet hij ze dan alle vier maken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef Radegast het volgende:
Perez maakt de winnende zondag!
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien zorgt het voor een positieve impuls en verslaat een ontketend Ajax zondag koploper PSV in eigen huis?
Same here, van mij mag het weekend beginnen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Ik kijk er in ieder geval naar uit Zondag.
Nog een uurtjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here, van mij mag het weekend beginnen!![]()
Het weekend is hier al begonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here, van mij mag het weekend beginnen!![]()
Hier ook, nog even doorbijten dus.quote:
Nou, Sneijder zal deze zomer sowieso wel verkassen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk als Sneijder zegt ik eruit of Perez eruit dat we kunnen zwaaien naar Perez.![]()
Als Sneijder het echt gezegt heeft en Perez wordt verkocht, dan denk ik dat Sneijder nog wel een jaartje blijft. Zou ook goed zijn als hij nog een jaartje bij Ajax blijftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nou, Sneijder zal deze zomer sowieso wel verkassen...
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef PyTh het volgende:
Sneijder wilde toch niet vertrekken zonder landstitel?
Dan moet ie er nog minimaal een jaartje aan vast plakken.
Dat doet hij al twee jaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef PyTh het volgende:
Sneijder wilde toch niet vertrekken zonder landstitel?
Dan moet ie er nog minimaal een jaartje aan vast plakken.
Dat zal allemaal best maar dat is geen reden om je zo te gedragen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja dat krijg je met een temperamentvolle jongen en een trainer die hem nooit opstelt.
Moeten we dan medelijden met hem hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja dat krijg je met een temperamentvolle jongen en een trainer die hem nooit opstelt.
De reden is Sneijder.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
De trainer heeft ook geen reden om hem niet op te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |