abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:13:04 #271
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47364303
Mooie tijd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_47364502
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:12 schreef ub40_bboy het volgende:

Nee sneijder is gewoon beter en we moeten winnen dus laat sneijder maar gewoon erin.
Ik denk dat Perez dit seizoen niet minder beslissend is geweest dan Wesley Sneijder. Alleen krijgt Perez er altijd maar een kwartiertje de tijd voor.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:59:53 #273
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47365644
ZIn in.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_47366453
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:20 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik denk dat Perez dit seizoen niet minder beslissend is geweest dan Wesley Sneijder. Alleen krijgt Perez er altijd maar een kwartiertje de tijd voor.
Perez is als ie in de basis begint lang niet zo goed als wanneer ie invalt dit seizoen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:51:15 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47366962
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef MaxC het volgende:
Ik heb mijn abonnoment voor VI ook opgezegd
ik drie jaar geleden al
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:54:48 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47367048
quote:
Perez: 'Lekken is een kwalijke zaak'
Geschreven door Jurre de Ruiter op zaterdag, 17 maart om 11:43

Het rommelt in Amsterdam. Kenneth Perez zou zich niet gelukkig voelen bij Ajax en zou in zijn frustratie zijn medespelers irriteren en de sfeer bederven. Tegenover het AD gaat de Deen vandaag dieper op de situatie in.

"Ik heb er moeite mee als ik niet speel, dan ben ik niet altijd de makkelijkste", zo begint Perez. "Daar moet ik aan werken, dat besef ik best. Maar in het beeld dat ik tweespalt zou zaaien binnen de groep en voor onenigheid zou zorgen, herken ik mezelf absoluut niet. Dat gaat me echt veel te ver."

Vrijdag heeft er een gesprek plaatsgevonden tussen de vijf hoofdrolspelers van het conflict, maar wat er is gezegd, wil men in Amsterdam graag geheim houden. "We hebben afgesproken dat intern te houden", vertelt Perez.

Het lijkt er in ieder geval op dat het bericht met opzet in VI is beland. "Het heeft er wel alle schijn van, ja dat er is gelekt. Dat is een kwalijke zaak, dat hoort niet en dat raakt iedereen binnen Ajax."

Davids is absoluut niet blij met de berichtgeving. "Mijn naam is gebruikt om een ploeggenoot te beschadigen. Normaal reageer ik niet zo snel op dingen in de media, maar dit vind ik vervelend. Vooral ook omdat er niets bijzonders is voorgevallen met Kenneth. Als ik een probleem heb met een ploeggenoot stap ik echt niet naar de trainer, zoals is beweerd. Iedereen zou inmiddels toch wel moeten weten dat ik zo niet ben. Je lost het al volwassen mensen op en gaat weer verder, simpel."

"Ik hou wel van persoonlijkheden, zoals Kenneth er ook één is. Tegenwoordig wordt er vaak geselecteerd op hoe spelers binnen een team passen. Maar daarmee creëer je volgens mij alleen maar eenheidsworsten. Leonardo zou ook anders zijn, net als ik. Maar zolang het groepsproces niet wordt ondermijnd, wordt een team juist sterker van bepaalde karakters", zo sluit de middenvelder af.

Ook Jaap Stam, één van de spelers die problemen zou hebben met Perez, reageert op het incident. "Mij is nooit ook maar iets gevraagd over deze kwestie, terwijl in de berichten wordt gesuggereerd dat ik problemen met Kenneth heb", aldus Stam. "Dat is grote onzin, want ik vind Kenneth een prima kerel. Ik kan juist heel goed met hem door één deur."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47367173
JD moet gewoon oprotten
pi_47367629
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
JD moet gewoon oprotten
JD?

pi_47367649
Johan Derksen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47367653
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

JD?

Johan Derksen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47367684
quote:
FC Update meldt dat Leonardo in de Verenigde Staten zal gaan revalideren. Hij zal daar worden geholpen door de chirurg Steadman. Steadman is geen onbekende in de voetbalwereld, hij opereerde eerder Ruud van Nistelrooy, Michael Owen, Giovanni van Bronckhorst en Johnny Heitinga.
Waar werd Heitinga toen ookalweer aan geopereerd?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47367694
Iemand die een stijve pik krijgt van alles waar AZ in staat kan je gewoon niet serieus nemen
pi_47367710
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waar werd Heitinga toen ookalweer aan geopereerd?
Afgescheurde kruisband
pi_47367759
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef Black-Death het volgende:
Johan Derksen
owjah
pi_47367815
Nog even het Parool artikeltje met nog wat meer reacties:
quote:
'Iemand bij Ajax wil vlam in pan'

JOP VAN KEMPEN

AMSTERDAM - ''Kenneth is gewoon een goede gast,'' zei Ajax-aanvoerder Jaap Stam over de in opspraak geraakte Kenneth Perez. Daarmee reageerde Stam twee dagen voor het duel met PSV op het vermeende egoistische gedrag van de Deense bankzitter. De kwestie Perez is een kleinzerige kwestie.

Hoewel Voetbal International en De Telegraaf afgelopen dagen berichtten dat reserve-aanvoerder Perez met een cynische houding en het rekruteren van cynische volgelingen de eenheid in de spelersgroep verstoorde, deed Stam die berichten gisteren af als onzin. Ook ontkende Stam dat zich rond Perez een stammenstrijd afspeelde en dat hij de Deen vanwege diens gedrag vermanend had toegesproken, zoals in de stukken stond.

Stam: ''De waarheid is dat ik helemaal niets gezegd heb tegen Kenneth. Hij is gewoon een goede gast, ik kan prima met hem door de bocht. Het irriteert me dat mijn naam wordt genoemd. Iemand heeft iets gezegd tegen de pers, neem ik aan, maar er is niet eens het goede gezegd. Triest.''

Ook Davids ontkende dat hij moeite had met Perez, zoals hij ook ontkende dat hij over hem had geklaagd bij de clubleiding. ''Als ik problemen met iemand heb, stap ik rechtstreeks op die persoon af.''

Het is bekend dat Perez een lastige bankzitter is, maar ook andere spelers die gisteren bereid waren om met de media te spreken, konden zich niet vinden in het

naargeestige beeld dat in de kolommen van de Deen wordt geschetst.

Urby Emanuelson: ''Ik zit met Perez in de kleedkamer en ik vind hem helemaal geen cynische medespeler. De ene voetballer gaat iets anders om met een wisselbeurt dan de andere, maar Perez ligt in mijn ogen niet dwars. Het lijkt erop dat iemand de vlam in de pan wil, maar ik heb geen idee wie dat wil of waarom. En de jongens die ik erover heb gesproken, hebben ook geen idee.''

Klaas-Jan Huntelaar: ''Hoe ik hiermee omga? Ik ga er eigenlijk niet mee om, want er is niets. Het is wel lastig dat mensen erom heen niet altijd met de wedstrijd bezig zijn.''

Opgeblazen kwestie
Technisch directeur Martin van Geel: ''Het beeld dat wordt geschetst is er een van grote onderlinge onenigheid en tweespalt, en meer in het bijzonder een beeld van een speler die voortdurend voor onrust en irritatie zorgt. Ik herken dit niet. En natuurlijk, binnen elke selectie gebeurt wel eens wat, maar de mate waarin het staat beschreven is geen weerslag van de feitelijke situatie bij Ajax.''

Hoewel hoofdrolspeler Wesley Sneijder gisteren niet sprak ('Perez eruit, of ik eruit', zou hij hebben gezegd), geven de woorden van de betrokkenen blijk van een kleinzerige kwestie die erg is opgeblazen. De verdeeldheid in de selectie over Perez is niet groot genoeg voor een strijd waar twee kampen de hakken stevig in het zand zetten. Ajax kampt met een bokkige wisselspeler, niet met een pyromaan die met wat vrienden een uitslaande brand heeft gesticht in de catacomben van de Arena.

De enige die eigenlijk onomwonden toegaf dat er wel iets aan de hand was, is Henk ten Cate. De trainer had Perez, Sneijder, Edgar Davids en Stam gisterochtend voor de training bij elkaar geroepen voor een kort gesprek. Ten Cate: ''Er speelt iets, dat is wel duidelijk. We hebben erover gesproken en dat houden we intern.''

Zich zorgen maken over een lek binnen Ajax deed Ten Cate niet. ''Daar kom ik toch niet achter. Dit komt slecht uit, want alles wat afleidt van het duel met PSV, is niet goed. De theorie van een gezamenlijke vijand zoeken daar ga ik niet in mee, want je zoekt geen gemeenschappelijke vijand binnen de groep. Ik weet niet in wiens belang dit is, maar niet in het belang van Ajax.''

Geschrokken van de berichten was Ten Cate echter niet. ''Ik heb ook bij Barcelona gewerkt en daar stond alles wat in de kleedkamer werd besproken een dag later in de krant. Ik ben wel wat gewend.''

Ook grapte de trainer nog: ''Of het Cruijffiaans is om zo'n rel te kweken? Nou, ik heb hem gisteren nog gesproken. Hij zei: 'Dat moet je doen, Henk. Dat gaat goed werken.' Ik luister nog wel eens naar hem.''

© Het Parool, 17-03-2007
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:27:28 #286
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47367896
quote:
Klaas-Jan Huntelaar: ''Hoe ik hiermee omga? Ik ga er eigenlijk niet mee om, want er is niets. Het is wel lastig dat mensen erom heen niet altijd met de wedstrijd bezig zijn.''
Typisch KJH. Mooi is dat altijd.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:31:07 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47367994
Als het Perez eruit of Sneijder eruit is, dan kies ik maar voor Perez. Sneijer is deze zomer toch weg. Beetje een Koeman/Van Gaal scenario krijg je dan. Je kunt je nu nog achter je oren krabben over de keuze die toen is gedaan.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:45:32 #288
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_47368328
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
JD moet gewoon oprotten
Juist...
dat hele gezeik met bommetjes gooien moet eens afgelopen zijn....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_47368441
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die een stijve pik krijgt van alles waar AZ in staat kan je gewoon niet serieus nemen
Als AZ-fan zijnde erger ik mij ook aan dat figuur. Natuurlijk ben ik blij met de resultaten van AZ nationaal als internationaal, maar laten we het niet meer opblazen dan het is. Gaat nu prima op de weg naar de top toe, maar zodra je eenmaal in de top bent is het nog veel harder werken.

Ik kan mij goed voorstellen dat Perez niet blij is met de positie waarin hij verkeerd. Dat hij graag wil spelen is begrijpelijk en als hij dan weinig speelt is hij gepikeerd. Ik zou pas bang worden wanneer Perez hier gewoon tevreden mee zou zijn. Een speler wil gewoon spelen en het liefst elke wedstrijd en altijd in de basis. Punt.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:58:53 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47368651
Ik vind het zo typisch dat het altijd vlak voor een topper is. Uiteindelijk blijkt er dus geen ene flikker aan de hand en zijn er ondertussen enkele tienduizenden VI's extra verkocht.
pi_47368884
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 04:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar ben jij veel te jong voor, pannekoek!
Volgens mij ben ik een van de oudste in dit topic
AFC AJAX
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:15:35 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47369065
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik een van de oudste in dit topic
En nog geeft je pa je advies over wel of niet met een Ajax-shirt Eindhoven ingaan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47369241
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En nog geeft je pa je advies over wel of niet met een Ajax-shirt Eindhoven ingaan?
Mongool ik zei dat ik zou gaan hij zo succes . Wat boeit mij wat hij zegt erover? Ik doe zelf wat ik wil en ben er niet bang voor. Als mensen zoals jouw nou net zo agressief waren in het stadion dan op het forum dan kwamen we nog ergens of niet dan?
AFC AJAX
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:25:15 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_47369304
Waar is Montana agressief dan?
Gourmetten of steengrillen?
pi_47369361
Mooie grammaticale zinnen ook
pi_47369406
Gaan we nog over Ajax praten?
AFC AJAX
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:40:47 #297
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47369726
Jezus, stelletje wijven.
pi_47369760
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:29 schreef BonJovi het volgende:
Gaan we nog over Ajax praten?
Ik moet binnenkort mijn huis weer schoonmaken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:43:33 #299
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47369777
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik moet binnenkort mijn huis weer schoonmaken
Is 1 fles wel genoeg voor het hele huis?
pi_47369783
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')