succesquote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef _wie het volgende:
Vandaag ook maar weer eens hardgelopen, bijna 40 minuten - 6k. niet slecht vond ik zo....de laatse maanden nauwelijks wat gedaan. Op 15 april loop ik de 5k tijdens de rotterdam marathon, dus ik hoop dat ik de komende 3 weken nog wat kan trainen en dan een tijd onder de 30 minuten kan neerzeten.
tegenwind lijkt erg irritant, en traint erg zwaar, maar als je dan ineens weer eens geen wind heb merk je pas hoeveel je ervan op vooruit gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef p-etr-a het volgende:
Zo, heerlijk loopweer net!![]()
Ik heb een stuk van 5,5 km gelopen in 35 minuten. Teleurstellende tijd, maar het ging me er meer om dat ik dit vol kon houden. Op de eerste 4 km had ik ongelooflijke tegenwind. Ik hield het haast niet meer uit maar toen kwam ik in de bebouwde kom en daar ging het toch weer wat lekkerder, dus hoefde ik niet op te geven.
Moet je eens een heuvel oplopenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tegenwind lijkt erg irritant, en traint erg zwaar, maar als je dan ineens weer eens geen wind heb merk je pas hoeveel je ervan op vooruit gaat
Haha, it takes one tot know one?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Sport_Life het volgende:
ach schema's... da's voor mensen die geen motivatie hebben. En goedgelovigen. Liep laatst met iemand die zo'n schema aanhield, toen was het op een gegeven moment "ik stop ermee, morgen mag ik pas weer hardlopen volgens mijn schema"![]()
Ik vind het op zich wel handig zo'n schema, maar gebruik het puur als leidraad om een indicatie te krijgen hoeveel km ik moet lopen. Ik wijk er dan soms ook wel eens van af (bv. drie kwartier langer dan is gegevenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Sport_Life het volgende:
ach schema's... da's voor mensen die geen motivatie hebben. En goedgelovigen. Liep laatst met iemand die zo'n schema aanhield, toen was het op een gegeven moment "ik stop ermee, morgen mag ik pas weer hardlopen volgens mijn schema"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |