quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef DaanDobber het volgende:
Hij maakt hele goede gedichten en heeft ook altijd goede argumenten in een discussie.
En hij weet die discussies altijd kort en bondig te voeren!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef DaanDobber het volgende:
Hij maakt hele goede gedichten en heeft ook altijd goede argumenten in een discussie.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef Ifa het volgende:
Brian haalt toondoofheid uit de taboe-sfeer.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef Ifa het volgende:
Brian haalt toondoofheid uit de taboe-sfeer.
Helaas voor Brian toch weer een niveautje of wat te hoog. Hij wil wel, maar kan niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
Bewerkstelligen !! Naaah te makkelijk
En Juf Judith was ook zeer te spreken over zijn zangkwaliteiten en toonvastheidquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben jullie Brian wel eens gitaar kan spelen? Ik vind dat hij dit heel goed kan, het is heel ritmisch en klinkt als intelligente muziek. Ik denk dat Brian wel een kans maakt in de muziek wereld, ook vanwege zijn goede sympathieke houding en zijn mooie lichaam![]()
En verzamelen..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:49 schreef HellRaver het volgende:
SOA's verspreiden.....
Én hij heeft een uitgebreid repertoire opgebouwd in de kooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben jullie Brian wel eens gitaar kan spelen? Ik vind dat hij dit heel goed kan, het is heel ritmisch en klinkt als intelligente muziek. Ik denk dat Brian wel een kans maakt in de muziek wereld, ook vanwege zijn goede sympathieke houding en zijn mooie lichaam![]()
19 jarige meisjes trauma's op laten lopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Levenslange trauma's oplopen van 19-jarige meisjes.
Je spreekt ware woorden en het slaat gelijk dood..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
Koffie maken.
Voor dood op bed liggen............quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef kissa het volgende:
Braaain kan meesterlijk hoog hysterisch lachen en hij presteert het om uren achter elkaar te konijnen zonder klaar te komen.
dit is een grapje he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Zo iemand gun je toch een carriere in de politiekquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef DaanDobber het volgende:
Als Jules Deelder de nachtburgemeester is van Rotterdam, dan is Brian Kubatz die van de wallen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef yellowfirst het volgende:
of een leven als de dichter des volks
Zelfs dàt lijkt me een nog te groot complimentquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Jules Deelder de nachtburgemeester is van Rotterdam, dan is Brian Kubatz die van de wallen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Jules Deelder de nachtburgemeester is van Rotterdam, dan is Brian Kubatz die van de wallen.
Oh, ik dacht dat hij dat voor altijd kon..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
knip
Oh ja, en hij kan als geen ander het orgasme uren uitstellen...............
Als hij daar echt goed in is komt hij nóóit uit de kast!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed hij gaat zijn in het binnenkort uit de kast komen.
en verzamelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
19 jarige meisjes trauma's op laten lopen![]()
Geen slechte tactiekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:52 schreef Suikeroom het volgende:
dingen zo formuleren dat alleen hij het nog snapt
quote:Hij staat open voor iedereen en zijn grootste doel in het leven is anderen helpen met het bereiken van hun doelen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef lady1 het volgende:
Waarom krijgt die Brianloos geen officiele waarschuwing, volgens mij is Talpa/Tien bang voor die loser, zijn ze bang dat hij weer een histerische aanval krijgt die gestoorde. Moet je eens kijken wat Brainloos al allemaal gedaan heeft, en hij heeft zover ik weet nog nooit een waarschuwing gekregen.
Sigaretten in zwembad gegooit.
Stephan gespuugt en geduwd.
Nena uitgescholden voor k....h.
Glas rode wijn op Nena gegooit.
Koffers van Huub in de bosjes gegooit.
Beautycase van Ilona weg gegooit een hoop dure dingen kapot door het gooien.
Fotolijstjes kapot gegooit.
En ik zal nog wel dingen vergeten zijn die hij uitgevreten heeft. En nog nooit een waarschuwing gehad die antiliaan.
Alle drank weggehaald en verstopt
Nena exact 7 x uitgescholden voor alles wat maar lelijk is.
Silvia uitgescholden en vernederd
Bart achter zijn rug om belazerd
Lesley willen ontslaan om Bart te raken
Amanda gebruikt als toen ze dronken was
Contactpunten gestolen 2 x
Ilona uitgescholden 3 x
Kleren van verschillende mensen verstopt in de bosjes
Iedereen verboden te roken in huis maar deed het zelf wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |