P wederom aangepastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef OA het volgende:
@ Eer-ik: het volgende stukje staat in de OP:
[..]
Misschien kan dit vervangen worden door:
[..]
![]()
Ik kom net van trainen en ben ook verbaasd dat deze string (hihi, ik zei string) nog steeds het magische nummer 10 niet heeft bereikt!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
NOG NIET VOL?
Mensen, mensen, mensen toch...
Wat valt me dit van jullie tegen.
Zo, kom net uit werk, baggerstronttyfusdag gehad
Vunzige taal!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kom net van trainen en ben ook verbaasd dat deze string (hihi, ik zei string) nog steeds het magische nummer 10 niet heeft bereikt!We moeten meer
koffiën!
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
................. We moeten meerkoffiën!
![]()
Die was binnen 20 minuten al weer leegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Is die pot al leeg??
Ik lust ook wel weer een bakkie!![]()
Thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
Ik zie net dat ik over de magische 3000 grens heen ben
@ erkel: blij dat je je weer beter voelt!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:53 schreef erkel het volgende:
[..]
ThanksHeb al mijn mijlpalen gemist.
www.sportone.nl goeie site![]()
Zal nog wat reclame voor je maken![]()
Wat serieus? Jansma? Jij blijft er wel voor werken/schrijven?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort heten we Sport1. We zijn overgenomen door Kale Kees![]()
yep, wel blijven we autonoom functioneren, het enige wat veranderd is de lay-out en dat we sport1 gaan heten. En we krijgen allemaal features erbij, zoals videosamenvattingen op de site en een uitgebreide fotodatabase enzo, dus dat is wel cool! verder blijven we gelukkig alles zelf doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat serieus? Jansma? Jij blijft er wel voor werken/schrijven?
Mijn geheugen is prima in ordeJe had het ooit eens gemeld in de AKQ, waar je trouwens nooit meer komt.
Dat is wel een mooie erkenning voor jullie werk dat Sport1 het wil overnemen. Van die features is wel goede aanvullingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, wel blijven we autonoom functioneren, het enige wat veranderd is de lay-out en dat we sport1 gaan heten. En we krijgen allemaal features erbij, zoals videosamenvattingen op de site en een uitgebreide fotodatabase enzo, dus dat is wel cool! verder blijven we gelukkig alles zelf doen.
En ik kom idd zelden nog in AKQ.... ik kan wel mee raden naar antwoorden, maar als ik dan raad moet ik te veel aanwezig blijven voor het checken van de antwoorden, en die tijd heb ik al een tijdje nauwelijks meer helaas... Ik hoop in april/mei weer wat vaker te kunnen AKQ-en, vind dat een leuk en gezellig topic!
heb SportOne.nl maar even in mijn sig. gezet![]()
En nog maar even een linkje!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:21 schreef BrandX het volgende:
Algemene KennisQuiz. Staat in MEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik maar denken dat het iets met kaarten te maken had.. ace king queenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:21 schreef BrandX het volgende:
Algemene KennisQuiz. Staat in MEN
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
F1 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:26 schreef BrandX het volgende:
môgguh allen!
Ik ben zo weg, CPC lopers supporterenen nog ff snel wat shoppen in de stad
![]()
Eerst de nodige cafeïne koffiën en dan ben ik er klaar voor!![]()
@ Erkel: we gaan weer meer terug naar de vorige (wat wij ook vinden veel betere) lay out. Een soort midden tussen toen en nu en dan in de huissijl van S1. En bij AKQ hoop ik me snel weer met sportvragen te laten zien
@ OA: Braaaaaffff!![]()
![]()
![]()
en alvast sterkte *mist schouderklop smiley*
@ de rest: de weekenddip has set in voor deze SC, oftwel: we hebben allemaal een leven naast FOK!. Maarrrr, ik kom einde middag terug, dan is #10 een feit denk ik?
![]()
![]()
anyways, Ciao en fijne zaterdag!![]()
Oh ik ben d'r wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ik er eindelijk.......is er niemand..
![]()
hoiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ik er eindelijk.......is er niemand..
![]()
LIESquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik ben d'r wel.
Heb de hele dag gewerkt en ben ff vanalles aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |