het probleem is dat het van het afgelopen jaar is...quote:Alles ouder dan 5 jaar kan je verbranden hoor...
Misschien kan dit vervangen worden door:quote:Je kunt hier ook huilen om het feit dat we hier nog geen Starbucks hebben (het is een schande!!!)
quote:Je kunt hier ook van de daken schreeuwen hoe blij je bent dat we eindelijk een Starbucks krijgen!!! achter de douane![]()
Was het maar zo'n feest...quote:
dan ishet goed....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...![]()
Nee, het is hier ook gewoon een grote grijze bende...![]()
Maar dit weer is dus wel ideaal om eens iets te doen dat je anders weer uitstelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ishet goed.......anders s het niet eerlijk....
![]()
Jij zit in DH, hemelsbreed 40 km verder ofzo...quote:
We schoppen je morgen wel aan de admi. En anders geen koffie!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dit weer is dus wel ideaal om eens iets te doen dat je anders weer uitstelt.![]()
Als het morgen ook nog zo is (en die kans is groot) dan ga ik ook eens wat achterstallig werk doen thuis...![]()
zeg ik nu....![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit in DH, hemelsbreed 40 km verder ofzo...![]()
Hier met die zon!!!![]()
GEEN koffie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
We schoppen je morgen wel aan de admi. En anders geen koffie!![]()
drinkse meid!quote:speaking of which....ik ga weer lekker koffiën
quote:
Sjiek zonnetje.quote:
Ben ik alweer!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eet smakelijk dan.......tot strax...
![]()
![]()
Ik help je hopen, maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo, es kijken of de afwas zichzelf doet nu het in de wasbak ligt te weken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef OA het volgende:
@ Eer-ik: het volgende stukje staat in de OP:
[..]
Misschien kan dit vervangen worden door:
[..]
![]()
Geniet er maar van, volgende week wordt het minder weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Zo he he. Breda wordt ook vereerd met een bezoekje van de zon. Zo'n 4 uur te laat.
Is die pot al leeg??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef erkel het volgende:
Ik ga nu eerst een grote pot koffie zettendat kan ik wel ff gebruiken
Das wel vroeg zeg!quote:
zou ik dus niet kunnen he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Das wel vroeg zeg!
Of ga je zeer uitgebreid dineren (en dus kokkerellen), zodat je pas om 9 uur kan aanschuiven!![]()
Ik ga heerlijk aanrommelen in de keuken vandaagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Das wel vroeg zeg!
Of ga je zeer uitgebreid dineren (en dus kokkerellen), zodat je pas om 9 uur kan aanschuiven!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga heerlijk aanrommelen in de keuken vandaag. Vriendlief heeft het verdiend
.
quote:
joh....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:49 schreef OA het volgende:
Hoi![]()
Er lag net een brief van de zorgverzekeraar op de mat... ¤ 255,- terug binnenkort!!![]()
temporarely unavailable...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He is msn bij jullie ook kapot?
Microsoft + windows + msn + IEquote:
Uiteraard..quote:
Ik vergeef je. Koffie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard..ik uitte alleen subtiel mijn ongenoegen over bepaalde zaken...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |