Uiteraard zegt dat niets over mijzelfquote:
druk bezig geweest met administrate....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Maar JJ, vertel nou eens...
Waarom ben je meer dan 11 uur uit dit optic weggeweest?![]()
het feit dat je op het idee kwam...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard zegt dat niets over mijzelf![]()
Ik bood slechts een optie...![]()
administratie... moet ik ook hoognodig weer eens doen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
druk bezig geweest met administrate.......vrienden op bezoek...
...en van het weer genieten...
...en ben blij over het laatste want het is nu erg grijs en koud...
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het feit dat je op het idee kwam...![]()
De lucht begint hier te breken momenteel, dus wellicht zit er toch nog wat zonnigs in vandaag...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef BrandX het volgende:
hier ook grijs, dus het voorgenomen dagje vrij ingeleverd voor toch maar een dagje kantoorKan mijn vrije dagen beter spenderen dan in het grijze gebeuren van nu natuurlijk
![]()
En ach genoeg te doen dus zal me niet vervelen![]()
Niet eens zoveel verder. Ridderkerk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:37 schreef BrandX het volgende:
Hier blijft het nooralsnog grauw. Hier is Den Haag. Waar is hier bij jou, OA?
Volgende week 0..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb volgende week ook 3 jarige collega's. Ik zie de bui al helemaal hangen
.
That reminds me of....... de droppot in m'n bureaula die ik uit het zich van een collega moest houden... voor d'r eigen veiligheid gewicht...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit hier niet met een snoeppot naast m'n toetsenbord. Het is slechts verbeelding
Van die zon... voor mijn eigen veiligheid is het zaak geen snoeppot in de buurt te hebben, anders is die in een keer leegquote:
Dan geef m maar bij mijin bewaring.. krijg je hem strx wel leeg terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Deze gaat ook aardig hard ja.
leeg zeker...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan geef m maar bij mijin bewaring.. krijg je hem strx wel leeg terug
Hoi Lennyquote:
Ha lenny! Ga jij nog wat doen dit weekend??quote:
ja dat zeg ikquote:
De nerd uithangen (en voetballen). Wat ben ik blij als volgende week voorbij is, 8 weken weer lekker bijkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ha lenny! Ga jij nog wat doen dit weekend??
Best..quote:
Kan je net zo goed thuisblijven...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
Fuck! ist al 12 uur! Damn.. college gemist, naja dan begin ik wel om 13:30
Countdown loopt...quote:
Ben je nou nog steeds met de administratie bezigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...ben er weer.......ff pauze....
![]()
yep...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met de administratie bezig![]()
Of schijnt de zon weer bij jou?![]()
Alles ouder dan 5 jaar kan je verbranden hoor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...nog een heleboel administratie.....
...opruimen...
en het is hier behoorlijk grijs....maar pauze met koffie is altijd wekom...
![]()
![]()
het probleem is dat het van het afgelopen jaar is...quote:Alles ouder dan 5 jaar kan je verbranden hoor...
Misschien kan dit vervangen worden door:quote:Je kunt hier ook huilen om het feit dat we hier nog geen Starbucks hebben (het is een schande!!!)
quote:Je kunt hier ook van de daken schreeuwen hoe blij je bent dat we eindelijk een Starbucks krijgen!!! achter de douane![]()
Was het maar zo'n feest...quote:
dan ishet goed....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...![]()
Nee, het is hier ook gewoon een grote grijze bende...![]()
Maar dit weer is dus wel ideaal om eens iets te doen dat je anders weer uitstelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ishet goed.......anders s het niet eerlijk....
![]()
Jij zit in DH, hemelsbreed 40 km verder ofzo...quote:
We schoppen je morgen wel aan de admi. En anders geen koffie!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:09 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dit weer is dus wel ideaal om eens iets te doen dat je anders weer uitstelt.![]()
Als het morgen ook nog zo is (en die kans is groot) dan ga ik ook eens wat achterstallig werk doen thuis...![]()
zeg ik nu....![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit in DH, hemelsbreed 40 km verder ofzo...![]()
Hier met die zon!!!![]()
GEEN koffie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
We schoppen je morgen wel aan de admi. En anders geen koffie!![]()
drinkse meid!quote:speaking of which....ik ga weer lekker koffiën
quote:
Sjiek zonnetje.quote:
Ben ik alweer!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eet smakelijk dan.......tot strax...
![]()
![]()
Ik help je hopen, maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Zo, es kijken of de afwas zichzelf doet nu het in de wasbak ligt te weken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef OA het volgende:
@ Eer-ik: het volgende stukje staat in de OP:
[..]
Misschien kan dit vervangen worden door:
[..]
![]()
Geniet er maar van, volgende week wordt het minder weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Zo he he. Breda wordt ook vereerd met een bezoekje van de zon. Zo'n 4 uur te laat.
Is die pot al leeg??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef erkel het volgende:
Ik ga nu eerst een grote pot koffie zettendat kan ik wel ff gebruiken
Das wel vroeg zeg!quote:
zou ik dus niet kunnen he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Das wel vroeg zeg!
Of ga je zeer uitgebreid dineren (en dus kokkerellen), zodat je pas om 9 uur kan aanschuiven!![]()
Ik ga heerlijk aanrommelen in de keuken vandaagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Das wel vroeg zeg!
Of ga je zeer uitgebreid dineren (en dus kokkerellen), zodat je pas om 9 uur kan aanschuiven!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga heerlijk aanrommelen in de keuken vandaag. Vriendlief heeft het verdiend
.
quote:
joh....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:49 schreef OA het volgende:
Hoi![]()
Er lag net een brief van de zorgverzekeraar op de mat... ¤ 255,- terug binnenkort!!![]()
temporarely unavailable...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He is msn bij jullie ook kapot?
Microsoft + windows + msn + IEquote:
Uiteraard..quote:
Ik vergeef je. Koffie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard..ik uitte alleen subtiel mijn ongenoegen over bepaalde zaken...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |