bekijk het positief, je verwarming is ws iig afgeslagen als je een thermostaat hebt, dus dat drukt de kostenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef wendyiscool het volgende:
Heb vandaag de hele dag (12 uur) de warme kraan aan laten staan! Bij het zojuist thuiskomen alle ramen beslagen in alle kamers in m n appartement en ontzettend benauwd binnen. mijn boiler gaat niet leeg qua warm water, hij blijft constant opwaren. Wat gaat dit geintje me kosten denken jullie?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef wendyiscool het volgende:
Heb vandaag de hele dag (12 uur) de warme kraan aan laten staan! Bij het zojuist thuiskomen alle ramen beslagen in alle kamers in m n appartement en ontzettend benauwd binnen. mijn boiler gaat niet leeg qua warm water, hij blijft constant opwaren. Wat gaat dit geintje me kosten denken jullie?
=minder kleding bij de mooie vrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef 199724 het volgende:
Thanks man! Meer energieverbruik=meer broeikas=beter klimaat. En dat allemaal door jou betaald!
meestal gaat warm water sowieso voor op CV circuit......quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
bekijk het positief, je verwarming is ws iig afgeslagen als je een thermostaat hebt, dus dat drukt de kosten![]()
Ja, vraag ik mij ook af. Een druppelende kraan ok...maar een lopende warme kraan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoe laat je per ongeluk de kraan vol open aan staan?
Wel wat meer denk ik? Stookkosten voor een liter water zullen meer zijn dan de liter water..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef weasel85 het volgende:
standaard 10-15 liter water per minuut...
10*60*12
7200 tot 10800 liter
ik ga uit van ong ¤1.72 per kuub water
en dan stookkosten inclusief ~ ¤10-20 euro
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef Sorella het volgende:
Soms heb je van die dagen en meestal komen ze in drieen, dus maak je borst maar nat de eerstkomende dagen
Diefstal, boete, kraan. 1, 2, 3.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef wendyiscool het volgende:
ik heb hier een link naar de handleiding van m n ketel. Ik heb de 127C (merk Agpo):
http://www.agpoferroli.nl(...)127_135C_versie3.pdf
Op de 4na laatste pagina staan veel technische specs. Weet niet of iemand hiermee een schatting voor me kan maken wat het me incl water dan gaat kosten? Ben verdomme het hele jaar door zuinig met energie en dan dit!
Vanmiddag ook al m n nieuwe LG KG800 op de sportschool gejat en net een boete voor het niet dragen van gordel gekregen! (nadat ik balde van m n telefoon!) Dan kom je thuis en ook nog eens dit.
%$@%$#&^%$#$#!@@%$^*&^%$@#$%@#!@#$@%#$&
Nou ik denk dat God dat op andere manieren doet, via ziektes ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je misschien iets gedaan waardoor god enorm pissig is op je ofzo?
god gaat natuurlijk met de tijd mee. altijd maar ziektes, dat wordt saai. er zijn ook moderne manieren om mensen te treiteren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik denk dat God dat op andere manieren doet, via ziektes ofzo.
Karma!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Valt me reuze mee eigenlijk voor 12 uur "douchen"quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Adfundum het volgende:
Volgens de technische info verbruikt je ketel 6,5 liter water er minuut (ingesteld op 62 graden), 1kuub gas per uur en 150 watt aan elektriciteit als hij aan is. De kosten vallen reuze mee.
waterverbruik 12 x 60 x 6,5 l/min = 6480 liter . kost ongeveer 7¤ (hangt er van af waar je woont)
gas verbruik 12 x 1 =12 kuub gas kost ongeveer 5¤
elecrtriciteitsverbruik 12 x 150 watt = 1,8 KWh kost ongeveer 0,20 ¤
Je bent net 12 euro armer door dat geintje.
schimmel in de gordijnenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt me reuze mee eigenlijk voor 12 uur "douchen"
Wel leuk, zo'n stoombad in je huis. Is dat nou nog schadelijk voor bijv. zijn pc?
Denk niet dat zijn harddisk ervan gaat roesten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt me reuze mee eigenlijk voor 12 uur "douchen"
Wel leuk, zo'n stoombad in je huis. Is dat nou nog schadelijk voor bijv. zijn pc?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar kan queen bee een puntje aan zuigen..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
Kraan aan laten staan, telefoon gejat, boete gekregen en nog niet in KLB geopend, en je ondertitel nog steeds 'I am happy!' als ondertitel....
Respect
Ja doei!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Al die reacties van: "hoe kun je nou de hele dag de kraan aan laten staan, je hoort hem toch stromen?".
Misschien was TS naar school / werk?. Ik laat ook wel eens de kraan per ongeluk lopen, terwijl ik de keuken verlaten heb, maar gelukkig nog nooit de hele dag
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |