bekijk het positief, je verwarming is ws iig afgeslagen als je een thermostaat hebt, dus dat drukt de kostenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef wendyiscool het volgende:
Heb vandaag de hele dag (12 uur) de warme kraan aan laten staan! Bij het zojuist thuiskomen alle ramen beslagen in alle kamers in m n appartement en ontzettend benauwd binnen. mijn boiler gaat niet leeg qua warm water, hij blijft constant opwaren. Wat gaat dit geintje me kosten denken jullie?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef wendyiscool het volgende:
Heb vandaag de hele dag (12 uur) de warme kraan aan laten staan! Bij het zojuist thuiskomen alle ramen beslagen in alle kamers in m n appartement en ontzettend benauwd binnen. mijn boiler gaat niet leeg qua warm water, hij blijft constant opwaren. Wat gaat dit geintje me kosten denken jullie?
=minder kleding bij de mooie vrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef 199724 het volgende:
Thanks man! Meer energieverbruik=meer broeikas=beter klimaat. En dat allemaal door jou betaald!
meestal gaat warm water sowieso voor op CV circuit......quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
bekijk het positief, je verwarming is ws iig afgeslagen als je een thermostaat hebt, dus dat drukt de kosten![]()
Ja, vraag ik mij ook af. Een druppelende kraan ok...maar een lopende warme kraan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoe laat je per ongeluk de kraan vol open aan staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |