Babe.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef Dagonet het volgende:
Hmz
YES YOU SHOULD!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Should I worry?
TT?quote:
Vertel, desnoods via PM.quote:
Doe niet zo idioot.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Should I worry?
Over een paar honderd posts, nee, tuurlijk niet.quote:
Tijdsverdrijf!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over een paar honderd posts, nee, tuurlijk niet.
Het is anders met regelmaat stil op m'n mail.quote:
Dan lig je te slapen, dat krijg je met die onregelmatige diensten hmm?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is anders met regelmaat stil op m'n mail.
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:34 schreef Dagonet het volgende:
In tegenstelling tot een collega, da's meer een vakantieman, die is nu dit jaar 50% van de tijd afwezig geweest.
Ik heb het meer over tijden zoals nu, met nachtdienst en zulks. En da's nog maar even, dat weet je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan lig je te slapen, dat krijg je met die onregelmatige diensten hmm?
Mn mail was 2 dagen stuuk, heb ik je verteld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het meer over tijden zoals nu, met nachtdienst en zulks. En da's nog maar even, dat weet je.
Je hot- en gmail ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mn mail was 2 dagen stuuk, heb ik je verteld.
Iets meer graagquote:
Nee, zoveel internetschermpjes kan ik niet open laten staan tijdens mn werk.quote:
Waarom? Gaat toch nergens over!quote:
En dan is FOK natuurlijk wel de prioriteit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, zoveel internetschermpjes kan ik niet open laten staan tijdens mn werk.
Wow, ik post af en toe tussendoor ter ontspanning. Excuse the fuck out of me.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan is FOK natuurlijk wel de prioriteit.
Genoeg om enkele plaatsen in de top 500 te stijgen de afgelopen weken en een reeks hernoemd te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, ik post af en toe tussendoor ter ontspanning. Excuse the fuck out of me..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Genoeg om enkele plaatsen in de top 500 te stijgen de afgelopen weken en een reeks hernoemd te krijgen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan is FOKSiemen natuurlijk wel de prioriteit.
Was het maar overdreven.quote:
Let's leave virginboy out of this, het is niet alsof het de eerste keer is dat mensen erover beginnen, maar nu op het forum.quote:En mcD is daar ook goed in.
Wat probeer je nou helemaal te zeggen McD?quote:
Drijven is voor boten en balonnenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
En mcD is daar ook goed in.
Sorry? Niet de eerste keer? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was het maar overdreven.
[..]
Let's leave virginboy out of this, het is niet alsof het de eerste keer is dat mensen erover beginnen, maar nu op het forum.
Dat je die meid van je een beetje in de hand moet houden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te zeggen McD?
Dat ik wel vaker geluiden krijg dat je het hier heel gezellig hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry? Niet de eerste keer? Hoezo dat dan?
Dat klopt. Onschuldig vermaak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat ik wel vaker geluiden krijg dat je het hier heel gezellig hebt
Luister, ik heb liever dat je het echt uitlegt of niets zegt, dit soort vaag gedoe schiet niet opquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat je die meid van je een beetje in de hand moet houden!
Nou, he, die 2 posten nogal es van die gigantische gesprekken, waar je dan amper tussendoor kunt komen. En da's soms irritant. En toen dacht ik.. Misschien kan ik Dago zijn machtspositie laten misbruiken om daar wat aan te doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Luister, ik heb liever dat je het echt uitlegt of niets zegt, dit soort vaag gedoe schiet niet op
Ja hallo, dat soort gesprekken hadden tiek en ik ook, dus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, he, die 2 posten nogal es van die gigantische gesprekken, waar je dan amper tussendoor kunt komen. En da's soms irritant. En toen dacht ik.. Misschien kan ik Dago zijn machtspositie laten misbruiken om daar wat aan te doen!
Die staat al een tijdje aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:04 schreef Misstique het volgende:
Doe je MSN eens aan, please.
Waarom ben je dan offline bij mij?quote:
Ja euh, toen was je donkerblauw en durfde ik niets te zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja hallo, dat soort gesprekken hadden tiek en ik ook, dus?
Geen idee? Ik sta gewoon op online. Je reageert trouwens niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom ben je dan offline bij mij?
Oh puhrleese, alsof ik zo onredelijk zou zijn om iemand te bannen die mij om nutteloze dingen lastig valt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja euh, toen was je donkerblauw en durfde ik niets te zeggen
Ik zie je niet hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee? Ik sta gewoon op online. Je reageert trouwens niet.
Het betrof wel het algemene verschoppelingetje van BeF hequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh puhrleese, alsof ik zo onredelijk zou zijn om iemand te bannen die mij om nutteloze dingen lastig valt.
Hebben we het nu over jou of over SiemeN?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het betrof wel het algemene verschoppelingetje van BeF he
Wordt siemen ook gepest dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hebben we het nu over jou of over SiemeN?
Op zich niet onterecht, overigens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Mijn hele leven al, mcD.
Niks. Storm in een glas water.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:12 schreef SiemeN het volgende:
Wat is nou precies het probleem?
En je foon is ook natuurlijk leeg?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef Misstique het volgende:
Nog steeds niks op MSN.
Ik bel je. Nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je foon is ook natuurlijk leeg?
TT Change?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Deze show werd u aangeboden door Dago en Tiek met als gastster Siem. Dit ter vervanging van nutteloze sitcoms.
Tiek, luv ya babe!!
Neuh, volgende deel weer.quote:
En ik heb er zelfs nog een woordje door geleerd!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Dagonet het volgende:
sitcom
Je weet niet wat een sitcom is? Hoe noem jij series als Friends en Will and Grace dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En ik heb er zelfs nog een woordje door geleerd!
"baggerTV"quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je weet niet wat een sitcom is? Hoe noem jij series als Friends en Will and Grace dan?
Grote mensen maken wel eens ruzie, meisje! Maar daar hoef je niet gelijk bang van te worden hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef Janetje het volgende:
Pappa, mamma.. doe niet zo eng.
Ik hou niet van ruzie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Grote mensen maken wel eens ruzie, meisje! Maar daar hoef je niet gelijk bang van te worden hoor!
Het acteerwerk was het zo waardeloos.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef Misstique het volgende:
Goede Tijden eat your heart out.
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:05 schreef Misstique het volgende:
Hallo SiemeN.
Likewise. Hoe maakt u het?quote:
Tijd voor Bullshit Bingo dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef SiemeN het volgende:
Ken je die ene reclame nog,
Hey Frits, even een update voor die meeting:
Ze kunnen nog cancellen, maar mijn first impression is dat we een go hebben!
Ja hoeveel ze precies in mind hebben wordt nu gechecked door sales,
maar mijn gut-feeling zegt dat het major is, echt huge!
M'n enige concern is of we de job kunnen handle'en..
Kijk we kunnen de units providen, we kunnen de finance tackle'en,
maar als we over gaan naar deliveren, dan moeten we een deel van de business kunnen outsourcen..
Anyway, lijkt me smart om zo even te levelen.. oke?
Ik ga nu effe lunchen...
Ja whatever, see you, bye!
Hey, we faxen!
Ik had gehoopt nooit zo te worden, maar hier binnen het bedrijf hoor ik het al veel te veel.
Ik heb genoeg overuren staan, altijd handig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:28 schreef SiemeN het volgende:
Da's nooit verkeerd. Lucky you.
Neen. Is ook niet te vinden. Oftewel, ik heb 1 exemplaar gevonden, maar daar hebben we helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef SiemeN het volgende:
Heb je 'dat ene' nou al gevonden op internet?
Dat ga ik niet redden. Heb een volle planning.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Dus. Gaan we dit topic nog vollullen voor 15:00 uur, denk je?.
Damn. Kun je me wel een klein beetje gezelschap houden dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden. Heb een volle planning.
Ow. Ben je er zoeen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef JDude het volgende:
Ik ga de burgers van een middelgroot Brabants dorp lastig vallen met verkeersdrempels en 30-kilometerzones.
Mooi. Een plaatsvervanger voor als jij absent bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef SiemeN het volgende:
Ah, een ambtenaar. Dat wordt dus hele dagen lang BeF vol posten.
Nee! Zo bedoelde ik het niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:07 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dus ik ben vervangbaar?!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:05 schreef SiemeN het volgende:
Ah, een ambtenaar. Dat wordt dus hele dagen lang BeF vol posten.
Juist!quote:
Hmm. Nou. Vooruit. Ik zie je opmerking door de vingers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee! Zo bedoelde ik het niet!!
Je bent uniek..
Maar dan hoef ik me niet te vervelen als jij weg bent.. Al ga ik je dan wel heel erg missen.
.
Je weet best dat ik je haske leuk, lief en knuffelig vind!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hmm. Nou. Vooruit. Ik zie je opmerking door de vingers..
Werk uitbesteden is okay. Semi-weekend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
Vinden jullie het ook allemaal zo relaxt, dat het weekend is? [afbeelding]
Ohnee, jullie hebben nog geen weekend he! [afbeelding]
Weten jullie wel raad mee he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:23 schreef SiemeN het volgende:
Maar je hebt wel een kast.
Reken maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weten jullie wel raad mee he! [afbeelding]
Beetje aan de kleine kant, bovendien vol met planken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weten jullie wel raad mee he! [afbeelding]
Des te knusser.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beetje aan de kleine kant, bovendien vol met planken.
True, maar het maakt wel een hels kabaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Des te knusser.
En die planken kunnen er vast wel uit.
Neen. Alleen een aftandse trap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef SiemeN het volgende:
Hebben jullie een lift, Tiek?
Been there, done that.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Jammer, jammer. Het leek me de perfecte locatie voor vandaag.
Dat was in mijn heule foute periode.quote:
Des te spannender toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
True, maar het maakt wel een hels kabaal.
Neuh, dan heb ik binnen de kortste keren 10 collega's in mn kantoor om te kijken wat er aan de hand is.quote:
"Even wat binnenwerk spuiten".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, dan heb ik binnen de kortste keren 10 collega's in mn kantoor om te kijken wat er aan de hand is..
Dat zeg ik toch!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, dan heb ik binnen de kortste keren 10 collega's in mn kantoor om te kijken wat er aan de hand is..
Oeps indeed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
Oeps. Manager komt net langs "wat is O,N,Z Mes?"
- "Oh niets. Zocht even wat op. Doet niet ter zake."
Smakelijk.quote:
Gunstig, ík heb de grote mond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
Wat een grote ogen heeft je ei.
Prima.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef Misstique het volgende:
Seks?
Ik geef de voorkeur aan iemand met ervaring.quote:
Blij dat mijn manager (als ie er al eens is) nog meer op internet zit dan mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
Oeps. Manager komt net langs "wat is O,N,Z Mes?"
- "Oh niets. Zocht even wat op. Doet niet ter zake."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef SiemeN het volgende:
Tiek. Damestoilet. Melden.
Dit begint echt ernstige vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:42 schreef Misstique het volgende:
*rent!!
Sorrie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef Misstique het volgende:
Verdulle, mn haar! Wat doe je!
Zo kan ik toch niet rondlopen de rest van de dag???!?!??! Ik ben aan het werk hoor!!!quote:
Daar wordt mn haar niet vies van, lul.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:12 schreef SiemeN het volgende:
Je had wind tegen.
Same here-o.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef Q. het volgende:
Ik voel me zo zwart in dit topic.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Misstique het volgende:
Godver, verkeerde account.
Ik zat per ongeluk onder Dago's account te posten.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef Misstique het volgende:
Weg nu.
"dr zit vogelpoep in je haar"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Misstique het volgende:
Al mn collega's zo van, 'waarom is je haar nat?' Ik zo: 'ruzie met de kraan.'.
Charlie Kilo Lima.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
Echo echo echo...
Sorry, ik was even mijn eerste vlucht van het jaar aant maken!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef timbob het volgende:
Willen jullie niet zo snel achter elkaar posten? ik kan het zo niet bijhouden hoor!
Tofquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry, ik was even mijn eerste vlucht van het jaar aant maken!
nee. ik doe al 7 jaar aan origamiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent toch niet al 7 jaar zo'n lame vliegtuigspotter he
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
nee. ik doe al 7 jaar aan origami
haal dat altijd door elkaar met zweefvliegen.
Hey poepie.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Mokster het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw.
Dat schept een band.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Ik ook.
Vooral dat laatste kan ik niet beloven.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Okee. Als je me maar niet onzedelijk gaat betasten hoor. En mijn aanhang ook niet..
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga dood hier van het lachen.]
Ja, ik zal nog een keer geloven dat je nooit tijd hebtquote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat schept een band.
Afspreken dinsdag?
Ga jij ook naar de 013 dan? Nou, nou?!?!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef timbob het volgende:
Ja, ik zal nog een keer geloven dat je nooit tijd hebt
je houd niet meer van me hequote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de 013 dan? Nou, nou?!?!
Ik voel een afstand.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellus.
Maar niet als je zo zielig doet.
Kusje erop?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef timbob het volgende:
Ik voel een afstand.
Over afstand gesproken
ik pak de trein straks maar weer eens richting Den Bosch.
Mooie stad
achter de duinen.
Hoi, neuken?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:51 schreef Janetje het volgende:
Sow..
Een goede avond mede-BeFers..
Gegroet.
(Niet geschoten is) altijd mis.quote:
Niet getrokken ook..quote:
Morgen bier?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
hallo ik ga slapen dag
Mooi. En die overwinning had wel iets te maken met een scheids die Ajaxfan was volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:11 schreef SiemeN het volgende:
Weekend was uitstekend. Een 1 - 5 overwinning van Ajax bij PSV en mijn weekend kon niet meer stuk.
Vrijdag was tof. Gezellig. Enzo..
Et toi?
Lul niet. Maar laten we niet in discussie gaan over voetbal.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi. En die overwinning had wel iets te maken met een scheids die Ajaxfan was volgens mij..
Ik heb ook een prima weekend gehad..
Waarom niet? Cos I'm right?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Lul niet. Maar laten we niet in discussie gaan over voetbal..
Sneeuwt het daar al?
Het landschap is hier al bedekt met een pak sneeuw, ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom niet? Cos I'm right?.
En nee, alleen heule grijze lucht. Bij jou wel?
Jammer, vind ze leuk om te lezen!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:42 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben m'n blogje vergeten..
Morgen dan maar.
Ik heb als een blok geslapen. Ja dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
Heb je nog wat energie over voor vandaag, Tiek? We mogen weer, hè.
Dank.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer, vind ze leuk om te lezen!
Hier ook. Alleen moet ik wel vandaag mn kasten gaan inruimen met alle troep die hier nu los over het hele kantoor zwerft.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Het is hier (nog) heerlijk rustig, dus des te meer energie houd ik over voor een 'onderonsje'.
Bedenk jij alvast de volgende TT.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef SiemeN het volgende:
Ach. Deze krijgen we sowieso wel vol. Desnoods in m'n eentje.
Het was ook geen vraag. Meer een mededeling.quote:
Wat ben je toch "quote:Op maandag 19 maart 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag. Meer een mededeling.
Dat van mij was een opmerking richting de mededeling. Ik zie nergens een vraagteken staan!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag. Meer een mededeling.
Ik ben juist vreselijk actief. Ik verbaas mezelf.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb weer een zeer langzame opstart, zo op maandag. Doe het rustig aan vandaag.
Om privacy redenen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef SiemeN het volgende:
Waarom heb jij geen foto's trouwens Tiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |