Babe.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef Dagonet het volgende:
Hmz
YES YOU SHOULD!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Should I worry?
TT?quote:
Vertel, desnoods via PM.quote:
Doe niet zo idioot.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Should I worry?
Over een paar honderd posts, nee, tuurlijk niet.quote:
Tijdsverdrijf!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over een paar honderd posts, nee, tuurlijk niet.
Het is anders met regelmaat stil op m'n mail.quote:
Dan lig je te slapen, dat krijg je met die onregelmatige diensten hmm?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is anders met regelmaat stil op m'n mail.
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:34 schreef Dagonet het volgende:
In tegenstelling tot een collega, da's meer een vakantieman, die is nu dit jaar 50% van de tijd afwezig geweest.
Ik heb het meer over tijden zoals nu, met nachtdienst en zulks. En da's nog maar even, dat weet je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan lig je te slapen, dat krijg je met die onregelmatige diensten hmm?
Mn mail was 2 dagen stuuk, heb ik je verteld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het meer over tijden zoals nu, met nachtdienst en zulks. En da's nog maar even, dat weet je.
Je hot- en gmail ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mn mail was 2 dagen stuuk, heb ik je verteld.
Iets meer graagquote:
Nee, zoveel internetschermpjes kan ik niet open laten staan tijdens mn werk.quote:
Waarom? Gaat toch nergens over!quote:
En dan is FOK natuurlijk wel de prioriteit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, zoveel internetschermpjes kan ik niet open laten staan tijdens mn werk.
Wow, ik post af en toe tussendoor ter ontspanning. Excuse the fuck out of me.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan is FOK natuurlijk wel de prioriteit.
Genoeg om enkele plaatsen in de top 500 te stijgen de afgelopen weken en een reeks hernoemd te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, ik post af en toe tussendoor ter ontspanning. Excuse the fuck out of me..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Genoeg om enkele plaatsen in de top 500 te stijgen de afgelopen weken en een reeks hernoemd te krijgen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan is FOKSiemen natuurlijk wel de prioriteit.
Was het maar overdreven.quote:
Let's leave virginboy out of this, het is niet alsof het de eerste keer is dat mensen erover beginnen, maar nu op het forum.quote:En mcD is daar ook goed in.
Wat probeer je nou helemaal te zeggen McD?quote:
Drijven is voor boten en balonnenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
En mcD is daar ook goed in.
Sorry? Niet de eerste keer? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was het maar overdreven.
[..]
Let's leave virginboy out of this, het is niet alsof het de eerste keer is dat mensen erover beginnen, maar nu op het forum.
Dat je die meid van je een beetje in de hand moet houden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te zeggen McD?
Dat ik wel vaker geluiden krijg dat je het hier heel gezellig hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry? Niet de eerste keer? Hoezo dat dan?
Dat klopt. Onschuldig vermaak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat ik wel vaker geluiden krijg dat je het hier heel gezellig hebt
Luister, ik heb liever dat je het echt uitlegt of niets zegt, dit soort vaag gedoe schiet niet opquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat je die meid van je een beetje in de hand moet houden!
Nou, he, die 2 posten nogal es van die gigantische gesprekken, waar je dan amper tussendoor kunt komen. En da's soms irritant. En toen dacht ik.. Misschien kan ik Dago zijn machtspositie laten misbruiken om daar wat aan te doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Luister, ik heb liever dat je het echt uitlegt of niets zegt, dit soort vaag gedoe schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |