Wow snelquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
lily allen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fan?
Ik vind die nieuwe, met dat kleine menneke wel grappig
zomaar een vraagje tussendoor. Stond niet in bold en ik gaf zelf antwoord. Wilde het gewoon graag met jullie delenquote:oxylus, waarom stel je 2 vragen?
Oja, Alfie was hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Alfie is dat, die is wel geinig ja
Vind het niet haar beste...
Ik ken hem ook, maar weet niet waarvan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Links onder ken ik wel maar weet gene naam
Man....quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
Rechtsonder Camren nog wat... Ik kom er niet op.
Nu weet ik nog zekerder dat ik hem niet kenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:'s television credits include starring roles on "Relativity" and "Miss Match."
Among his feature film credits are "Men of Honor," "Return to Paradise," "The Weekend" and "Anything Else."has appeared on Broadway in "The Deep Blue Sea" and "Indian Ink," as well as off-Broadway in "Troilus and Cressida" and "Richard II." He has also appeared in "Arcadia" and "Three Days of Rain."
studied at Brown University and Julliard. He currently lives in Pittsburgh, Pennsylvania. His birth date is August 17.
die rechtsbovenin
Jaaa, die andere sports agent uit Jerry Maguire is hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
His feature film credits include "Jerry Maguire," "Picture Perfect," "Go," "Pay It Forward," "Suicide Kings" "King's Ransom," "The Groomsmen" and the upcoming "Jump Shot."
Die was al genoemdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jaaa, die andere sports agent uit Jerry Maguire is hetBob Sugar in de film
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Mister1977 het volgende:
Jay Mohr
Maar die andere twee, keine blasse Ahnung.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
als niemand het weet, krijgt Wicked het punt
Dus zij krijgt het punt maar moet het antwoord nog geven?quote:
Ik had in ieder geval een voornaamquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
Dus zij krijgt het punt maar moet het antwoord nog geven?![]()
Ja!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Manheim!
Nee, maar wel zo leuk, toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus zij krijgt het punt maar moet het antwoord nog geven?![]()
Al dat uploaden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef broer het volgende:
School.
Sorry.quote:
Ik gokte op Supertramp.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Mister1977 het volgende:
Die groep baardapen, is dat dan Pink FLoyd?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:33 schreef broer het volgende:
Ik gokte op Supertramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |