abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 01:08:10 #26
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47323617
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef Gert het volgende:

..... Hoeveel mensen zullen Natasia echt wat aan willen doen, of haar echt gaan uitschelden of bespugen als ze haar tegen zouden komen? Er worden veel praatjes op internet verkondigd, maar ik denk dat het in de praktijk reuze meevalt. Als een bewoner het huis uit gaat, of als het programma stopt, doet het er allemaal niet meer toe en gaan we weer andere dingen doen.......
Klopt. Op Internet kan iedereen vrijuit spreken, maar als ze daadwerkelijk oog in oog staan met Natasia of wie dan ook dan druipen ze wel af. In het echt is het toch confronterender.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 01:15:49 #27
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47323767
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 01:07 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je zelf geen mening of opinie over het gebeuren?
zie mijn Jaap topic
pi_47324413
Mooi stukje tekst, ben het ook wel met APK eens.
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zullen Natasia echt wat aan willen doen, of haar echt gaan uitschelden of bespugen als ze haar tegen zouden komen? Er worden veel praatjes op internet verkondigd, maar ik denk dat het in de praktijk reuze meevalt. Als een bewoner het huis uit gaat, of als het programma stopt, doet het er allemaal niet meer toe en gaan we weer andere dingen doen.
Zo denk (dacht) ik ook altijd, maar ik zie tegenwoordig echt hatelijke reacties die je normaal gesproken met een korreltje zout neemt maar dat je nu denkt "volgens mij is diegene er nog toe in staat ook". En dat toch wel zorgelijk

En soms denk ik ook: pfff tjonge jonge komop joh denk is wat ruimer.
Als Huub 1x FOK.nl zegt dan staan hier binnen 2 seconde 30 reacties en ligt iedereen aan zijn voeten. En Huub weet dat en "speelt daar handig op in". Hij weet ook dat populariteit vroeg of laat misschien wel de doorslag gaat geven. '
En met z'n allen tegen, of voor iemand zijn is lekker gemakkelijk natuurlijk.
Als Day (e.a.) is wat anders zeg krijg ik soms wel het idee dat ze totaal niet gewenst is en maar beter "op kan rotten" omdat ze het wat anders ziet.
pi_47343778
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

HOR ,
Als ik vragen mag?
Wat waren de beste actie's de afgelopen 5 maanden?
Is er actie genoeg?
Nog tips voor meer actie?
Ik voel me bijna vereerd

Huub was een tijdje sterk met zijn wakkerhoud-acties en dronken buien maar dreigt nu aan zijn eigen arrogantie ten onder te gaan. Oftewel: je kunt het spel ook te overdreven gaan spelen.
Brian vind ik een sterke speler die garant kan staan voor heel veel actie als je hem voldoende uit zijn tent lokt en ook van Jaap kunnen we denk ik nog het een en ander verwachten.

Ik zeg: treiteren, schelden, vloeken en psychologischen kriegfuhrung.
Moge de beste winnen!

Ga je (zoals Huub nu doet) vervolgens op je lauweren rusten en dagen lang lekker in de tuin over je eigen populariteit en het groepsgebeuren zitten klessebessen, ben je mij kwijt als kijker!
pi_47343933
Waar ik trouwens ook altijd vreselijk hard om moet schaterlachen zijn mensen die met hele persoonlijke gedichten voor de deelnemers aan komen zetten. Get a fucking life!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:09:35 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_47344390
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:57 schreef Hor het volgende:
Waar ik trouwens ook altijd vreselijk hard om moet schaterlachen zijn mensen die met hele persoonlijke gedichten voor de deelnemers aan komen zetten. Get a fucking life!
Maar waarom denk je dat mensen zo ver gaan om dat te doen?
En zouden ze dat ook doen voor de dochter van de overleden buurvrouw die ze veel minder zien dan de personen in DGK?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47344776
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef APK het volgende:

[..]

En zouden ze dat ook doen voor de dochter van de overleden buurvrouw die ze veel minder zien dan de personen in DGK?
Ik weet wat je bedoeld, maar ik vind ook dat het maar eens hard op gezegd moet worden....
pi_47354113
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef APK het volgende:
Omdat mensen zich gaan identificeren met iemand uit DGK. Ze leven zich helemaal in de persoon en voelen met hen mee. Als er dan iemand verdriet oid heeft in DGK denken ze dat als ze een gedicht/brief gaan sturen, dat het hen helpt met de verwerking daarvan. Ik denk dat je het in die richting moet zoeken.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:13:43 #34
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47356850
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:52 schreef Hor het volgende:

Huub was een tijdje sterk met zijn wakkerhoud-acties en dronken buien maar dreigt nu aan zijn eigen arrogantie ten onder te gaan. Oftewel: je kunt het spel ook te overdreven gaan spelen.
Inderdaad
Hij is belichaming van arrogantie, onze dwerg
  Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 08:58:18 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47360995
Jaaaaa, deze miste ik! Onbeschaamde tvp derhalve!
Thanks voyeur!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 09:39:07 #36
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47361267
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 02:04 schreef n1ek het volgende:
Mooi stukje tekst, ben het ook wel met APK eens.
[..]

Zo denk (dacht) ik ook altijd, maar ik zie tegenwoordig echt hatelijke reacties die je normaal gesproken met een korreltje zout neemt maar dat je nu denkt "volgens mij is diegene er nog toe in staat ook". En dat toch wel zorgelijk

[...]

Als Day (e.a.) is wat anders zeg krijg ik soms wel het idee dat ze totaal niet gewenst is en maar beter "op kan rotten" omdat ze het wat anders ziet.
He-le-maal mee eens
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47364273
quote:

[..]

Moge de beste winnen!

Ga je (zoals Huub nu doet) vervolgens op je lauweren rusten en dagen lang lekker in de tuin over je eigen populariteit en het groepsgebeuren zitten klessebessen, ben je mij kwijt als kijker!
Nou dan heb je Huub waarschijnlijk nu weer in je hartje gesloten na vannacht?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:49:28 #38
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47365358
quote:

Ik voel me bijna vereerd

HOR, Huub heeft vannacht niet op zijn lauweren gerust,
hopelijk jij ook niet,
behalve Amanda, waren alle bewoners wel in de weer,
maar anders kan je een samenvatting van vannacht
in de TV-uitzending volgende week donderdag bekijken.
Veel stream en kijkplezier toegewenst.
.
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 12:51:56 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47365415
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:43 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Omdat mensen zich gaan identificeren met iemand uit DGK. Ze leven zich helemaal in de persoon en voelen met hen mee. Als er dan iemand verdriet oid heeft in DGK denken ze dat als ze een gedicht/brief gaan sturen, dat het hen helpt met de verwerking daarvan. Ik denk dat je het in die richting moet zoeken.
Het idee dat je iets kunt betekenen voor een ander, is natuurlijk ook fijn.
Wat betreft het identificeren: zeker! En dat is ook niet verrassend. Ga naar de bioscoop, naar zo'n kleffe Hollywood-romance, en je ziet de tranen over de wangen biggelen bij bezoekers. Terwijl ze wéten (maar expres even vergeten) dat het maar een film is. DGK is echt. Of nou ja, vaak. Af en toe. Soms.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:02:05 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47365721
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee dat je iets kunt betekenen voor een ander, is natuurlijk ook fijn.
Wat betreft het identificeren: zeker! En dat is ook niet verrassend. Ga naar de bioscoop, naar zo'n kleffe Hollywood-romance, en je ziet de tranen over de wangen biggelen bij bezoekers. Terwijl ze wéten (maar expres even vergeten) dat het maar een film is. DGK is echt. Of nou ja, vaak. Af en toe. Soms.
Alleen een beetje jammer dat we hier op het forum ondertussen bijna verplicht worden om allemaal dezelfde bewoner te verafgoden, een kritische kijk naar het gedrag van bepaalde bewoners komt je al op sneren en verwijzingen naar het RIAGG te staan, laat staan als je niet alleen kritisch bent maar gewoon helemaal geen Huub-fan bent, dan word je behandeld alsof Willem Holleeder de goedheid zelve is in vergelijking met jou.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 13:11:11 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47365993
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen een beetje jammer dat we hier op het forum ondertussen bijna verplicht worden om allemaal dezelfde bewoner te verafgoden, een kritische kijk naar het gedrag van bepaalde bewoners komt je al op sneren en verwijzingen naar het RIAGG te staan, laat staan als je niet alleen kritisch bent maar gewoon helemaal geen Huub-fan bent, dan word je behandeld alsof Willem Holleeder de goedheid zelve is in vergelijking met jou.
Zo langzamerhand veroorzaken de mensen die in allerlei topics maar lopen te roepen dat ze de mond wordt gesnoerd, méér overlast dan die paar Huub-fans die af en toe een beetje doorslaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:24:31 #42
798 voyeur
bemoeit zich
pi_47366317
Ik schreef hierboven al dat dit topic een soort experiment was. Zie hier eens wat ik bijna zeven jaar geleden in BB1 als topic opende. De eerste post heb ik nauwelijks herschreven en de door mij gequote post daaronder is op een naam na gelijk aan het origineel.

Grappig om te zien hoeveel er veranderd is sinds de eerste RLS en hoeveel toch gewoon gebleven is.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:22:33 #43
58921 Day
You can fly!
pi_47367808
Mijn theorie over de Huub-fans die letterlijk en figuurlijk alles goed praten wat die dwerg doet?

Ze hebben zich met hem geïndificeerd toen hij het pispaaltje was (wat mij betreft gedroeg, want ik heb nooit in Huub de pispaal gelooft, had vanaf dag 1 al door dat het een ettertje was die met een hoop blabla zijn eigen onzekerheden probeert te camoufleren), en willen dat beeld niet meer niet meer kwijtraken, want dan moeten ze toegeven dat ze zich in hem/zijn karakter hebben vergist. Dus iedereen die het ook maar waagt kritiek op hem te hebben, krijgt de volle laag.

Jammer genoeg voor ze laat ik me niet tegenhouden om mijn mening te geven. Niet over de andere bewoners en zeker niet over Huub. Ik kijk niet zozeer naar DGK om me met de bewoners te identificeren, ik vind het groepsproces interessant.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 14:28:55 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47367935
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef voyeur het volgende:
Ik schreef hierboven al dat dit topic een soort experiment was. Zie hier eens wat ik bijna zeven jaar geleden in BB1 als topic opende. De eerste post heb ik nauwelijks herschreven en de door mij gequote post daaronder is op een naam na gelijk aan het origineel.

Grappig om te zien hoeveel er veranderd is sinds de eerste RLS en hoeveel toch gewoon gebleven is.
Toch zijn we een stuk wijzer dan in 1999.
Zelfs dit geintje, het herplaatsen van een oude post, is al niet origineel meer.
Acht jaar geleden vroegen wij, en allerlei ter zake deskundigen, ons af of de bewoners hier ernstige psychisch schade van zouden ondervinden. En of ze elkaar niet als ratten zouden af gaan maken. Veel mensen waren serieus bezrogd dat de BB1'ers in een gekkenhuis terecht zouden gaan komen.

Is er eigenlijk wel eens psychologisch onderzoek gedaan naar ex-deelnemers van een RLS, over de invloed van hun deelname, in NL of daarbuiten?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:41:11 #45
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47368202
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:22 schreef Day het volgende:

Jammer genoeg voor ze laat ik me niet tegenhouden om mijn mening te geven. Niet over de andere bewoners en zeker niet over Huub. Ik kijk niet zozeer naar DGK om me met de bewoners te identificeren, ik vind het groepsproces interessant.
Je slaat de spijker op zijn kop.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 14:54:38 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47368551
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:22 schreef Day het volgende:
Mijn theorie over de Huub-fans die letterlijk en figuurlijk alles goed praten wat die dwerg doet?
Jij doet m.i. écht precies hetzelfde hoor, alleen dan andersom.

Groot verschil is alleen dat jij gewoon fatsoenlijk blijft naar je mede-users.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:06:03 #47
58921 Day
You can fly!
pi_47368841
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij doet m.i. écht precies hetzelfde hoor, alleen dan andersom.

Groot verschil is alleen dat jij gewoon fatsoenlijk blijft naar je mede-users.
Is niet helemaal waar, ik zie de goede kanten van Huub echt wel en bevestig die ook, waar nodig. Ik sluit echter niet mijn ogen voor zijn foute kanten, wat de meeste Huub-fans wel doen. Het identificeren gaat wat dat betreft, naar mijn mening, te ver.

De bewoners hebben allemaaal goede én slechte kanten. Het is nu alleen zo dat de foute kanten van de andere bewoners alleen gezien worden en de goede niet. Moet ik gelijk eerlijk bekennen dat me daaraan ook schuldig heb gemaakt bij NL. Ik walg persoonlijk heel erg van mensen die zichzelf boven anderen stellen wat intelligentie betreft, NL had daar een handje van en daarom walgde ik van 'm. Toen hij echter later weer voor een paar uur terug was en dus niet meer meedeed aan het spel, moest ik eerlijk toegeven dat hij eigenlijk heel ok was.

En fatsoenlijk blijven is normaal, toch?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:55:50 #48
798 voyeur
bemoeit zich
pi_47370079
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch zijn we een stuk wijzer dan in 1999.
Zelfs dit geintje, het herplaatsen van een oude post, is al niet origineel meer.
Acht jaar geleden vroegen wij, en allerlei ter zake deskundigen, ons af of de bewoners hier ernstige psychisch schade van zouden ondervinden. En of ze elkaar niet als ratten zouden af gaan maken. Veel mensen waren serieus bezrogd dat de BB1'ers in een gekkenhuis terecht zouden gaan komen.

Is er eigenlijk wel eens psychologisch onderzoek gedaan naar ex-deelnemers van een RLS, over de invloed van hun deelname, in NL of daarbuiten?
Oh, maar het was dan ook geen geintje, maar een experiment. Ik was benieuwd of de reacties nu anders zouden zijn en dat lijkt wel het geval. De zelfreflectie is nu groter dan toen lijkt het.

Wat mij altijd al interesseerde was wat het nu zo boeiend maakt voor de kijkers, de voyeurs. Ik heb mijn nick ten tijde van BB1 niet voor niets gekozen. De bewoners vind ik feitelijk minder boeiend dan het proces dat de kijker ondergaat. Zoals ik in '99 ook al betoogde zou ik me nooit kunnen opwinden over het verloop van een soap, maar met de rls'en is dat wel anders. Ook al is het gestuurd, geredigeerd of zelfs gescript, dan nog zijn het echte mensen en dat maakt alle verschil.

Verslaafd aan de streams zal ik niet gauw meer raken, maar ik lees alle Cossen en ben inmiddel een soort voyeur van de voyeurs. De reacties en interacties van de vaste posters vind ik eigenlijk boeiender dan het getreiter van Huub of de eetgewoonten van Jaap.
Here we are now, entertain us.
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 16:11:21 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47370496
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:55 schreef voyeur het volgende:
Verslaafd aan de streams zal ik niet gauw meer raken, maar ik lees alle Cossen en ben inmiddel een soort voyeur van de voyeurs. De reacties en interacties van de vaste posters vind ik eigenlijk boeiender dan het getreiter van Huub of de eetgewoonten van Jaap.
Daarom is dit ook een leuk topic.
De "bewoners" van dít, permanent op honderden en soms duizenden camera's aangesloten huis zijn, weliswaar anoniem(er), óók voer voor Voyeurs.
pi_47431865
Een artikel over slaapdeprivatie.
Te beginnen met een TV-programma, en dan overgaand op martelmethode.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/3376951.stm

Ik ben ondertussen alle scheldwoorden en onbehoorlijk gedrag van de bewoners, óók Huub, zat.
Het niveau is enorm gedaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')