ik zou eerder zeggen laf, als je d'r niet ter plekke een veeg uit de pan geeft ipv hier te komen uithuilen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!) maar dat was duidelijk gewoon een opmerking om te treiteren.
Die trut doet wel vaker heel chagrijnig, maar dit is de eerste keer dat ze echt zó lomp was. Ik was er gewoon perplex van!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Kras Krab Krater-topique = MaddoXx-topique!
![]()
![]()
thinner met bleek of loog is interessanter.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef Quara het volgende:
Maar wordt er nog gebatst of niet?
Gewoon een fles ranja over haar heen gooien.
Wees blij dat iemand bevestigt dat je een goede aankoop hebt gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tarara het volgende:
Ik ben zó geïrriteerd, dit moet ik even van me afschrijven:
Ik ging zojuist naar de Albert Heijn, sta ik af te rekenen, zegt het kassameisje opeens tijdens het afrekenen van een huidsverzogingsproduct zomaar: 'Nou, dat kun je wel gebruiken!'![]()
Wat is dat?! Waar slaat dat op? Ik heb geen perfecte huid ofzo, maar mijn gezicht is ook echt geen kratermaan. Waarom zo'n opmerking uit het niets??? Het sloeg echt totaal nergens op![]()
Nou ja, dat wilde ik even kwijt.![]()
Zo hee, ben jij even een stoere vent!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand bevestigt dat je een goede aankoop hebt gedaan.
Als ik xxl condooms haal zeggen ze ook altijd: Zo hey, jouw vrouwtje gilt vanaaf de ruiten eruit van genot
Achja verschil moet er wezen madamequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Tarara het volgende:
[..]
Zo hee, ben jij even een stoere vent!![]()
Is dat meisje net zo'n stuk als jij? Figuresquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
Vandaag hoorde ik van een meisje dat bij mij in de buurt woont dat zij door hetzelfde kassameisje ook wel eens zo lomp is behandeld!
Ze doet het dus heel vaak!![]()
We hebben nu overwogen om...
A-een klacht in te gaan dienen
of
B-haar een ouderwets goede bitchenstreek te leveren
Nog even dit topic doorlezen om wat inspiratie op te doen.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
Vandaag hoorde ik van een meisje dat bij mij in de buurt woont dat zij door hetzelfde kassameisje ook wel eens zo lomp is behandeld!
of
gewoon hele kar met boodshappen inladen haar laten scannen en dan zeggen dat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
dan sta je alleen zelf voor lulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon hele kar met boodshappen inladen haar laten scannen en dan zeggen dat je geen geld hebt![]()
Nop. Je bent net zoals de rest... -> Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai..quote:
Ja maar daar kan TS erge straf voor krijgen. Thinner is giftig.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
thinner met bleek of loog is interessanter.
neuk d'r dan gewoonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
Waarom kun je er niet 'n klein beetje om lachen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
ze beledigt haar vrouwelijkheid! dat accepteer je toch niet?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet 'n klein beetje om lachen?Ik zou eerder met m'n bek vol tanden staan dan me echt beledigd voelen.
Volgens mij is er een maximum in het betalen met 5 cent.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:17 schreef Crazykill het volgende:
Volgende keer iets van 10 euro ofzo met allemaal 5 centen betalen, zal der leren.
100x5 cent = 5 euroquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:11 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Volgens mij is er een maximum in het betalen met 5 cent.
Volgens mij mag je maar 100 x 5 cent = 5 euro maximaal betalen. De rest moet met andere munten/briefjes.
Desondanks leuk om te proberen.
Tja, het is eigenlijk best wel kleinzielig om een wraakactie uit te gaan voeren he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]!!
maak je toch niet zo druk, ze zal wel een ontzettend triest leven hebben en haar hoogtepunt van de dag is beledigende opmerkingen tegen klanten maken, laat haar toch
Haha lollig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Is dat meisje net zo'n stuk als jij? Figures![]()
Is het nog zo'n pubertrutje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:07 schreef Tarara het volgende:
[..]
Haha lollig.
Het is een heel slank meisje. Ze kocht een pizza en kreeg de opmerking "Oe, een vette pizza. Daar hou je wel van zeker?"
Nu vráág ik je!![]()
Iets van 17 jaar oud.quote:
Ja, daar zal ze t benauwd van krijgen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:17 schreef mic_forever het volgende:
maar je hebt nog steeds geen wraak genomen?
hoe lastig is het op een volle kar te laten afrekenen en dan te zeggen ..sorry ben me geld vergeten ben zo terug en wegtelopen en niet meer terug te komen
Jouw icoon is freakyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kom je helpen!
We gaan eerst een klachtenbrief invullen en inleveren. Ik ook. (Allebei een)
Dan gaan we 2x eieren en een 2x een pak melk halen. Als we dan zo bij haar aan de kassa komen
en we zijn aan de beurt, dan maken we dat pak melk open, flatsen het over haar heen, zoveel mogelijk anders is het zonde.
En die eieren breken we dan ook en gooien die dooiers zo in dr face.
Betalen hoeven we niet. Eenmaal buiten moeten we wel een beetje kunnen rennen.
Kan je een beetje rennen?
Dan kan je net zo goed op haar hoofd pissen, minder moeite.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kom je helpen!
We gaan eerst een klachtenbrief invullen en inleveren. Ik ook. (Allebei een)
Dan gaan we 2x eieren en een 2x een pak melk halen. Als we dan zo bij haar aan de kassa komen
en we zijn aan de beurt, dan maken we dat pak melk open, flatsen het over haar heen, zoveel mogelijk anders is het zonde.
En die eieren breken we dan ook en gooien die dooiers zo in dr face.
Betalen hoeven we niet. Eenmaal buiten moeten we wel een beetje kunnen rennen.
Kan je een beetje rennen?
mister Bricantequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef carlito1 het volgende:
Sjonge jonge TS heb je geen kloot terug gezegt... somigge mensen laten ook zo over zich heel lopen he!!!
Wat een snol zeg. Volgende keer scheld je haar de huid vol todat er een manager komt..!
gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |