Weet iemand wat ze met het vet gedrukte vanplan zijn. Klinkt mij eerlijk gezegt vrij ruk als ik het zo lees. Gaat leuk worden kan iedereen weer aan een nieuwe interface wennenquote:Geplande kenmerken
* veiliger
* een geheel nieuwe interface, zonder start menu, taak- en werkbalken
* bevat geen explorer-shell
* bevat een 'nog' uitgebreider zoekfunctionaliteit
* besturing mogelijk door spraakherkenning (Engelse versie van Vista bevat dit al)
* draait non-managed code in een sandbox (Windows zal hierdoor niet in veiligheidsproblemen komen door applicaties die worden uitgevoerd)
http://www.infoworld.com/article/07/02/09/HNvistafollowup_1.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Zat net ff op wikipedia en kwam voor bij het Windows Vienna. Daarin kwam ik dit tegen:
[..]
Weet iemand wat ze met het vet gedrukte vanplan zijn. Klinkt mij eerlijk gezegt vrij ruk als ik het zo lees. Gaat leuk worden kan iedereen weer aan een nieuwe interface wennen. Misschien maar goed ook, misschien dat ze dan wennen aan dat iets ook anders kan.
Zeg was jij geen mod hier ergens op fok? Ow en je onderschrift klopt niet echtquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Slarioux het volgende:
Ach, er zit toch een Classic functie in.
Yeah true, wel leuk om te gaan speculerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.infoworld.com/article/07/02/09/HNvistafollowup_1.html
Het is te vroeg om het er over te hebben.
Dus ik denk weinig die het weten.
het is de codenaam van de volgende windows.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef welkominspace het volgende:
nooit van gehord
is dat een plugin of een versie,net als xp enzo?
Opvolger van Windows Vistaquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef welkominspace het volgende:
nooit van gehord
is dat een plugin of een versie,net als xp enzo?
Daarom ben ik ook benieuwt ze moeten toch iets maken dat je vensters kan verkleinen of tijdelijk verbergen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Ben benieuwd wat ze er mee bedoelen.. Denk toch dat er wel een taakbalk is hoor..
Haha je was iets snellerquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is de codenaam van de volgende windows.
net zoals vista eerst longhorn heette
Mwoch, ik weet het niet. Als je ziet wat er nu al mogelijk is met kubussen (beryl), flip 3d en workspaces, het zou zomaar kunnen dat een 'dom' overzicht als een taakbalk helemaal niet meer belangrijk is: als jij maar snel bij je applicatie kunt komen. Het is altijd moeilijk om je een voorstelling te maken van toekomstige interfaces die nog niet bedacht zijn, maar op zoiets zullen ze wel inzetten. Wat dat betreft hebben wij 'nerds' altijd een achterstand: wij durven die oude concepten niet los te laten. Wij willen nog steeds weten dat documentje x op schijf d staat in mapje y. Maar eigenlijk boeit dat niet, als je 'm maar kunt vinden als je 'm nodig hebt, toch? Laat het OS zich lekker druk maken over wat waar staat. (Iets wat je nu ook al ziet in het library concept in iTunes en iPhoto van Apple bijv)quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Ben benieuwd wat ze er mee bedoelen.. Denk toch dat er wel een taakbalk is hoor..
De opvolger van Vista/Longhorn heet toch al jaren Blackcomb? Of is dat nog een andere?quote:
Blackcomb is de opvolger van Windows Server 2003 volgens mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:20 schreef mstx het volgende:
[..]
De opvolger van Vista/Longhorn heet toch al jaren Blackcomb? Of is dat nog een andere?
Ohja, je hebt gelijk. Foutje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Blackcomb is de opvolger van Windows Server 2003 volgens mij.
Ach zolang het beestje maar een naampje heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:20 schreef mstx het volgende:
[..]
De opvolger van Vista/Longhorn heet toch al jaren Blackcomb? Of is dat nog een andere?
http://tweakers.net/nieuw(...)rosoft-een-feit.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:38 schreef most_wanted het volgende:
Hmm, ik geloof dat die ook voice-gestuurd gaat worden.
Klopt naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef Jarno het volgende:
Puh-lease. Voice control is zoooooo overrated.
Gaaf toch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Slarioux het volgende:
Ja voice-control, één argument om dat niet te gebruiken: Ga achter een collega staan die druk aan het werk is: "BESTAND AFSLUITEN NEE".
Windows is toch ook een Apple voor het grote volg, dat gemiddeld 5 jaar achterloopt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef Jarno het volgende:
Maakt niet uit, het zal toch gejat van Apple zijn..
Windows Vista in 7 verschillende versiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:36 schreef Netsplitter het volgende:
Zo veel verschillende versies zijn er nou ook weer niet.
Lang niet zoveel als dat er verschillende linux distro's zijn.
wel eens gehoord van stemherkenning?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Slarioux het volgende:
Ja voice-control, één argument om dat niet te gebruiken: Ga achter een collega staan die druk aan het werk is: "BESTAND AFSLUITEN NEE".
Ik neem aan dat je bedoelt dat het het verschil tussen verschillende mensen weet te herkennenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wel eens gehoord van stemherkenning?
5 versiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Windows Vista in 7 verschillende versies
Er zat nog iets tussen XP en Vista in
WIndows embedded
we hebben vista net en krijgen vienna straks alweer
Yup Linux distro's zijn er veel heel veel, gelukkig worden de meeste beginners door verwezen naar de wat grotere distro's die voor hun makkelijker zijn. Daarnaast was het M$ hun bedoeling het makkelijker te maken met windows keuze
.
TRue, maar beloven dat het vol met innovative dingen zit en dat dan maar uistelling tot de volgende versie. Dan komen met een gepimpte windows skin met eingelijk niks verniewends vind ik nou ook weer niet echt van joh heb ik daar nou zo lang op gewact.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
5 versies
en er zit niks tussen op de consumenten markt.
Van de vista versies zijn er voor de consument eigenlijk ook maar 3.
Dus zo veel is dat nou ook weer niet.
Als MS 5 jaar doet over een OS is het niet goed en nu zou hetw eer te snel zijn.
Je kan niet iedereen tevreden houden.
Dan momet je in KLB gaan zeuren of de discussie aan gaan in het vista topic wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
TRue, maar beloven dat het vol met innovative dingen zit en dat dan maar uistelling tot de volgende versie. Dan komen met een gepimpte windows skin met eingelijk niks verniewends vind ik nou ook weer niet echt van joh heb ik daar nou zo lang op gewact.
IK ga niet zeiken over iets waar ik niet van gebruik maak of uberhaupt mee te maken hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan momet je in KLB gaan zeuren of de discussie aan gaan in het vista topic wat mij betreft.
Ik kan wel weer eens gaan roepen dat het niet zo is. IN de meeste gevallen roepen mensen maar wat omdat ze kennelijk niet de moeite willen nemen om zich in te lezen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.winsupersite.com/faq/windows_7.asp
quote:Q: I heard that Windows Vista will be the last major OS release from Microsoft. Is that true?
A: No. Windows-based PCs will continue to form the center of our digital lifestyles, and as Microsoft executives have noted in recent days, there are still plenty of areas in which Microsoft can improve Windows. Some obvious examples include voice recognition and storage.
trieste windows fanboy sitequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.winsupersite.com/faq/windows_7.asp
vista is modulair.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij wordt het meer een update van Vista. In plaats van mapjes zullen er wel tags komen enzo. Door search te gebruiken vind je je documenten in plaats van alles in mapjes te doen. Iedere computernoob die ik ken, snapt geen fuck van die mapjes en kan niks terugvinden. Ik denk dat Microsoft daar wat aan gaat doen.
En modulair is ook wel een idee ja. Ik dacht dat Vista dat al zou worden eerst.
Ow?quote:
Ziet er vet uit. Op een mooi 19+" scherm zou het nog wel kunnen werken ook. Dan moeten de titelbladen eerst geprerenderd worden zodat je de documenten kunt onderscheiden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
Dit vind ik altijd ook wel een aardige concept study.
Paul Thurrot een trieste fanboy noemen is wel een héél klein beetje kort door de bocht hoor.quote:
Typisch gevalletje van een oordeel vellen over een site zonder ook maar een regel tekst ervan gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:16 schreef Jarno het volgende:
Paul Thurrot een trieste fanboy noemen is wel een héél klein beetje kort door de bocht hoor..
Dat zou een leuke zijn voor desktop icoontjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
Dit vind ik altijd ook wel een aardige concept study.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |