Hé, ik was één topic eerder dan jij.quote:
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik was één topic eerder dan jij.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!![]()
Er zijn ook nog mensen die niet werken namelijk.
De behandeling door de Registratiecommissie is openbaar, net als gewone rechtzaken. Tot die tijd is het rapport alleen voor intern gebruik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
UIO... Gaan jullie dat rapport ook op het net plaatsen, of is dit alleen voor jullie interne gebruik?
Okee, ik dacht in eerste instantie of het een beetje een grapje was.. blijkt dus echt een serieus iets te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De behandeling door de Registratiecommissie is openbaar, net als gewone rechtzaken. Tot die tijd is het rapport alleen voor intern gebruik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!![]()
Ik had ambtenarendingen te doen.quote:Er zijn ook nog mensen die niet werken namelijk.
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Chocomel voor collega's halen en zo.
Het is bekant lente mên.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Chocomel voor collega's halen en zo.
IJskoude Chocomel mên!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is bekant lente mên.
Yep. Fruit ligt hier op bureau.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Doe je ook nog steeds fruithapjes maken?
Homo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef Ripley het volgende:
Fruit! daar heb ik ook wel trek in ja!
Frambozenwatermeloen
pappels
peren
Lychees
![]()
Tja.. Ben maar ff op het flonder van de Fok!kerweg gaan staan en genieten van de zon.... Wat heerlijk...:Dquote:
Veel succes gozert!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier ook. Ik ga er van door. Pak kopen enzo.
Maak een bordje fruit voor je collega's.quote:
ik heb net maar een tosti gehaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier ook. Ik ga er van door. Pak kopen enzo.
Bordje is alweer leeg!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maak een bordje fruit voor je collega's.
Het is een nimmer eindigend verhaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
loopt die hype nog?
Tijd voor een roosviceetje....quote:
Sjokomel!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tijd voor een roosviceetje....
Of was het nu rosé-tje!
Maar dan niet die choco tjolk, maar de aardbeien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjolk!
Niet beer, maar konijn bedoel jequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar dan niet die choco tjolk, maar de aardbeien.
Sommige hebben er 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie meer dan 10 usericons in de op!
Ik zie chowi er ook tussen staan.quote:
Zakeljk.quote:
Damn.. ja.. je hebt gelijk.. Is echt al te lang terug dat ik die gedronken heb.quote:
Zo erg joog?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:33 schreef jogy het volgende:
De collega tegenover mij mag best sterven. Hard en pijnlijk. Acute darmrot ofzo.
Je gaat op vakantie, J. Kan jou je collega schelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:33 schreef jogy het volgende:
De collega tegenover mij mag best sterven. Hard en pijnlijk. Acute darmrot ofzo.
www.goapresski.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie, J. Kan jou je collega schelen
Denk aan de apres ski dames
Ben daar een paar maanden terug wezen raften... was ook raar.....(in november enzo)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef Paxlie het volgende:
is het al weekend
ik ga trouwens 22 maart skieen in Zoetermeer met het werk, zal ook wel pijnlijk worden vrees ik ;')
Uhuquote:
Dat is waar ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie, J. Kan jou je collega schelen
Denk aan de apres ski dames
Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef GI het volgende:
Owjee, is het een duitser ?
Debiteuren, krediteurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef jogy het volgende:
Ja, ik ben erachter. Hij lult teveel, te loos en wilt leuk gevonden worden maar is het gewoon niet. Hij denkt ook dat hij grappig is met zijn 'grappen' uit het 'leuke opmerkingen om populair te worden' Drukjaar 1980..
1980 is ook niet een al te best jaar...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef jogy het volgende:
Ja, ik ben erachter. Hij lult teveel, te loos en wilt leuk gevonden worden maar is het gewoon niet. Hij denkt ook dat hij grappig is met zijn 'grappen' uit het 'leuke opmerkingen om populair te worden' Drukjaar 1980..
Foto's zeg ik je... Fotoooooooooo's!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
22 personen in de wachtrij voor de SOA kliniek. Mannen en vrouwen zijn ongeveer in aantallen gelijk. En heel nonchalant een krantje staan lezen in de rij
Sommigen hebben geen.quote:
Goede statistieken. Gaan we vergelijken met maandag. Of het dan een langere rij is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
22 personen in de wachtrij voor de SOA kliniek. Mannen en vrouwen zijn ongeveer in aantallen gelijk. En heel nonchalant een krantje staan lezen in de rij
Mennnnn... Ik ben aan een kant zo benieuwd of het ook echt te merken is aan de rij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede statistieken. Gaan we vergelijken met maandag. Of het dan een langere rij is.
Koel.... ik zit nog een paar uur in mijn stomme kooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef jogy het volgende:
Nog 5 minuten, ik herhaal nog 5 minuten voor ik met proefverlof mag.
ik nog langerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel.... ik zit nog een paar uur in mijn stomme kooi!
Werkslaaf.quote:
quote:
Ik belast de gemeenschap met mijn 'werk' slechts 32 uur per week. Wie is hier nu geldverspillende factor met je fulltime contract?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Niks met ambtenaren te maken... vieze parttimer, dat is t'ie!
Ik tot 17:30 uur...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:41 schreef miss_bleu het volgende:
ik moet tot 17.00 uur
pas je wel op dat je niet ondersneeuwt, geen idee of R. dat overleeft als je meerdere dagen niks van je laat horenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:31 schreef jogy het volgende:
De spanning.
28 minuten voor ik in de auto stap om naar het besneeuwde land ga.
Ik zal mijn best doen, al dan niet voor mijzelf, dan wel voor R.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
pas je wel op dat je niet ondersneeuwt, geen idee of R. dat overleeft als je meerdere dagen niks van je laat horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |