Ben daar een paar maanden terug wezen raften... was ook raar.....(in november enzo)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef Paxlie het volgende:
is het al weekend
ik ga trouwens 22 maart skieen in Zoetermeer met het werk, zal ook wel pijnlijk worden vrees ik ;')
Uhuquote:
Dat is waar ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie, J. Kan jou je collega schelen
Denk aan de apres ski dames
Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef GI het volgende:
Owjee, is het een duitser ?
Debiteuren, krediteurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef jogy het volgende:
Ja, ik ben erachter. Hij lult teveel, te loos en wilt leuk gevonden worden maar is het gewoon niet. Hij denkt ook dat hij grappig is met zijn 'grappen' uit het 'leuke opmerkingen om populair te worden' Drukjaar 1980..
1980 is ook niet een al te best jaar...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef jogy het volgende:
Ja, ik ben erachter. Hij lult teveel, te loos en wilt leuk gevonden worden maar is het gewoon niet. Hij denkt ook dat hij grappig is met zijn 'grappen' uit het 'leuke opmerkingen om populair te worden' Drukjaar 1980..
Foto's zeg ik je... Fotoooooooooo's!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
22 personen in de wachtrij voor de SOA kliniek. Mannen en vrouwen zijn ongeveer in aantallen gelijk. En heel nonchalant een krantje staan lezen in de rij
Sommigen hebben geen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |