Jammer, anders hadden we iets beters neer kunnen zetten dan good. Maar nu eerst ff een korte rustperiodequote:The Cowards goes for an encore with The clock is ticking but the audience was expecting something more and starts heading for the exi.
you are correct, ikke is Maxwell Griggquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:50 schreef Sautor het volgende:
Klopt het dat kweek89 = Maxwell Grigg?
[..]
Jammer, anders hadden we iets beters neer kunnen zetten dan good. Maar nu eerst ff een korte rustperiode
Staat in de OP, had t via Leonos' vriendenlijst al gevonden, maar wou nog ff een bevestigingquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef kweek89 het volgende:
[..]
you are correct, ikke is Maxwell Grigg![]()
SCHOPquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef Leonos het volgende:
Hallo,
Wij hebben besloten onze band te hernoemen van Jos de Groot naar 'Citizen Erased'.
Wilt een lief iemand misschien een mooie banner maken?
ah, ok..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef kweek89 het volgende:
ja, zijn genoeg copy-cats around...Hysteria was al genomen haha![]()
only sexze witze womansquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef Leonos het volgende:
neuken?
Wij zijn morgen in A'dam, PM de Sleut maar evenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb ff me past shows gekeken maar het staat er nergens meer in...
Volgens mij kreeg ik ook niet zoveel maar ik zie wel
Zijn er nog goede events voor veel sterren waar je bijna geen skills voor nodig hebt?
OJA
NOODOPROEP!!!
MORGEN SINGLE RECORDEN IN AMSTERDAM EN IK HEB EEN RECORD PRODUCER NODIG!
JIJ MAG DE TIJD BEPALEN ENZO!
Gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Leonos het volgende:
Dus we gaan weer samen touren?
Ik ga ook over zoiets weg.
Ja, dat crank up the volume was ik er vergeten in te zettenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef BlackRebel het volgende:
wij vertrekken over een paar uur weer uit amsterdam, dus ik (nouja, eigenlijk Darlene) kan je niet helpen met recorden, maar er zijn denk ik al aanbiedingen genoeg zo te zien
jos, probeer crank up the volume te doen, dat geeft altijd wel wat sterren, alleen zover mogelijk naar het eind van de show, want als je een zekering opblaast is je show afgelopen...
tune instruments word over het algemeen niet echt leuk gevonden door het publiek, en terecht lijkt me... dat is namelijk vrij saai...
en ons nieuwe album is eindelijk af en komt woensdag uit:
[afbeelding]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef maniack28 het volgende:
tgv, wassut topic kwijt.. hoop dat mn locale niet bankrupt gaat voor de verkoop
Ik kijk altijd wat andere clubs doen en dat doe ik dan ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?
Die van Empress Norton Biggenheimer is $10, en die staat 26e
2007-03-17 Sold RoMax @ MR and received 148 400 ¤ (after taxes).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?
Die van Empress Norton Biggenheimer is $10, en die staat 26e
you are correct, zo nu kan ik mijn eigen leven weer gaan volgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:35 schreef Sautor het volgende:
Je gaat naar Relationships, en daar moet staan
Maxwell is following Jos de Groot as a Stalker ABANDON
Klik op ABANDON en klaar is kees
Misschien heb je wel meer stalkersquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef Leonos het volgende:
Wat doen jullie, jullie jagen mijn enigste stalker weg
Ik zou ergens anders een baan gaan zoeken of even zoeken naar wat voor locale je zelf wilt, dan schaffen we die aan en wordt je daar CEO van.. your choichequote:
Waarom hij wel en ik nietquote:Producer: Tuomo Paunonen
01:20 I received 2 experience points.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Leonos het volgende:
Sautor, ik krijg er nog steeds 3 per week hoor?
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!quote:
ook als je het helemaal niet kan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!
Heb ik, en Basic Fotography 5 sterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!
quote:I tried to take a picture of Natalie Mark but my prey was too fast this time.
quote:I finished my song Please don't judas me. It turned out wonderful.
Please don't judas me is a Modern Rock Anthem. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-03-20. The melody is perfect and the lyrics are terrific. The originality of this song is perfect.
Ik vind het maar een bouttitel, waarom moet de singletitel altijd een combinatie zijn van de 2 liedjes? Verzin zelf eens een leuke passende titel Sautorquote:They Freaked Out and Planted a Bomb!
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2007-03-21
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 0
Supply: 0
Review: wonderful
Tracks: Production: Composer:
1 Tikke! Tikke! Boem! Boem! wonderful M. Zaunbrecher
2 Freaked Out wonderful R. Romijn
Wees blij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef gj89 het volgende:
Nou helft van m'n tour is zowat klaar en nog steeds geen hospital, wat een ongein![]()
ben alleen hospitalized geweest door de geboorte van m'n kids, een 1x tegen het randje gezeten door een overdosis chocolade...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef Sautor het volgende:
Dat klopt inderdaad. Robbie zat aan het eind van onze tour ook in het rood met zijn health, en ik heb het ook wel eens gehad, maar ben zelf nog nooit tijdens een tour in het ziekenhuis beland
koelkoel, ben nu ceo om leiderschap van club te trainen, inmiddels heb ik een jam place en shop, carriere komt bijna op laatste plek zou je bijna beweren lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef Sautor het volgende:
Als PR Manager vertegenwoordig je je record company, dus je promoot artiesten enzo volgens mij. Het is hetzelfde als een cleaner (je hoeft er niets voor te doen) maar je wordt er wel voor betaald.
En de artiesten onder het label zullen door de PR's ook een kleine boost krijgen, en het betaalt goed.
Dus ik wordt er twee keer zo goed van, want ik krijg betaald, en ik vertegenwoordig mijn eigen label
ik citeer, ga een avond naar een flutfilm of geniet van 3 doldwaze vip maanden, mijn keus is snel gemaakt lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef Sautor het volgende:
CEO is natuurlijk wel leuker, maar daar moet je VIP voor worden
Ja, okquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef gj89 het volgende:
[..]
ik citeer, ga een avond naar een flutfilm of geniet van 3 doldwaze vip maanden, mijn keus is snel gemaakt lolben zo blij blij blij om een vip te zijn
![]()
![]()
Iemand anders danquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Leonos het volgende:
Ey, ik ga binnekort mijn eerste videopclip opnemen op Schiphol.
Maar nu staat er Rehearsal ofzo en dan zo'n balkie? Hoe krijg ik dat vol dan?
Gewoon, basic acting leren en dan bij career mission "rehearse" kiezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Leonos het volgende:
Ey, ik ga binnekort mijn eerste videopclip opnemen op Schiphol.
Maar nu staat er Rehearsal ofzo en dan zo'n balkie? Hoe krijg ik dat vol dan?
Je wilt wel erg graag hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef StupidByNature het volgende:
Zo, de zesde poging om Larissa te bezwangeren is voorbij. We hebben 7 keer achter elkaar gesnuggled (met een potion of aphrodisiac, mijn health is helemaal de kenker op nu...). Ik ben benieuwd!!!
Tja, wat wil je als je Maassen met de achternaam heet... En als het geen jongen wordt (Theo), dan begint het hele gezever weer opnieuw...quote:
welkom bij je nieuwe verslaving.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef jmac het volgende:
Geinig, klinkt leuk dit. TVP dus en morgenvroef eens doorlezen
Show geboekt op 20 mei...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef gj89 het volgende:
eerste club van ankara, giglegacy, voor modern rockers, iemand interesse in concertje message me![]()
![]()
...helemaal gelukt nuquote:
had niet door dat ik toen naar new york zou gaan, m'n hele schedule is kriskras...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:03 schreef Leonos het volgende:
Waarom neem je dan ook het risico om een camera mee te nemen
if only...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:16 schreef Leonos het volgende:
Ajo, je fans zullen dat wel begrijpen...
Goen ideequote:Op maandag 26 maart 2007 11:22 schreef BlackRebel het volgende:
misschien is het een idee om in de OP een lijst te zetten met clubs en locales van fokkers, met het genre etc..
quote:I finished my song Killin' cats. It turned out perfect.
Killin' cats is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-03-27. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
Nou, ik speel 't nu dus 1,5 dag. Ben de wensen van mn moeder een beetje aan t afwerken. Echter: probleem! Ze zegt dat ik moet gaan winkelen. Heb ik gedaan: boxershort gekochtquote:Op maandag 26 maart 2007 06:30 schreef daeri het volgende:
[..]
welkom bij je nieuwe verslaving.
Ik ben Kimberly, en ben nu bijna een jaar verslaafd...![]()
![]()
Oh dom van me, ik zocht mn username telkens maar nu is t gelukt. Heb mezelf nu @ prio's @ shopping gezet maar wens is nog niet vervuld, maar goed misschien duurt dat nog evenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef Leonos het volgende:
Bij Vaardigheden en prioriteiten (ofzo) moet je je skill zetten op shopping.
En zoek je zelf bij community search gebruiken en dan je naam intoetsen.
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef Sautor het volgende:
Zullen we eens een keer in videoclip maken? we hebben toch geld zat
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoen
Doe je goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef komrad het volgende:
blackrebel had 60 singles besteld, in de eerste week gewoon uitverkocht
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Mij best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Kan de OP niet meer editten, moet de volgende maar ff doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.
no probquote:
I know, als je ziet dat mensen miljoenen in een week verkopen *zucht* maar ik ben op weg, het enige wat me nog dwarszit is de fame en de musical talents, maar de basis is er...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Leonos het volgende:
Slecht hoor.
ik ben ook blijquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef BlackRebel het volgende:
en wij hebben weer eens een mondiale #1-hit
enne komrad: je verkocht met je eerste single al verrassend veel: in twee maanden: 30491... dat je zo snel zou stijgen dat je in je eerste week (!!!) al 60.000 verkoopt had echt niemand kunnen voorstellen.. maar ben blij!
overigens heeft het geen negatieve bijeffect voor je fame, die is er sowieso ook voor de landen waar je nu niets verkocht hebt
ik ben nu nog bezig met photography, handig om later video's op te kunnen nemen en natuurlijk om paparazzi te kunnen spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef BlackRebel het volgende:
denk ik ook, komt altijd van pas... het nut van media manipulation heb ik nooit gesnapt, terwijl dat ook een van mijn eerste skills was...
ik ben vandaag maar eens met astrology begonnen, dus als over een tijd mensen hun horoscoop willen weten zijn ze welkom
Media Manipulation heeft iets te maken met de media (doh) Je zal wel iets meer fame krijgen als je die skill hebt en met de media praat, dan dat je zonder die skill praat. Ik wil binnenkort ook aan PR beginnen, maar dan moet ik eerst Retoric bestuderenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef BlackRebel het volgende:
denk ik ook, komt altijd van pas... het nut van media manipulation heb ik nooit gesnapt, terwijl dat ook een van mijn eerste skills was...
ik ben vandaag maar eens met astrology begonnen, dus als over een tijd mensen hun horoscoop willen weten zijn ze welkom
Is dat tijdverspilling ja? ohquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef BlackRebel het volgende:
tja, met de media praten.... zelfs je priority op 'work' zetten is nog niet zo'n grote tijdverspilling...
quote:
http://cs.one09.net/grimmi/popomundo/quote:→ Advanced Fireworks
→ Basic Cat Walking
→ Basic Dancing
→ Basic Fashion
→ Basic Make Up
→ Basic Modelling
→ Basic Showmanship
→ Basic Special Effects
→ Breakdancing
→ Crowd Control
→ Erotic Dance
→ Fire Breathing
→ Lighting Wizardry
→ Moonwalking
→ Professional Comedy
→ Professional Poetry
→ Stage Illusionism
→ Stagediving
Vaag... Waarom hebben ze sex appeal veranderd? Die stond ook langer dan een jaar onder de categorie "stage skill".quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt ja,
Basic Cat Walking
→ Basic Dancing
→ Basic Fashion
→ Basic Make Up
→ Basic Modelling
→ Basic Showmanship
zijn de belangrijkste.
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Vaag... Waarom hebben ze sex appeal veranderd? Die stond ook langer dan een jaar onder de categorie "stage skill".
Denk dat de belangrijkste skills je instrumentale skills zijn. Dus eerst instrument en singing etc, en dan pas dit. Maar dat is mierenneukerigquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt ja,
Basic Cat Walking
→ Basic Dancing
→ Basic Fashion
→ Basic Make Up
→ Basic Modelling
→ Basic Showmanship
zijn de belangrijkste.
Max en Rob hebben ook een clubquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef Leonos het volgende:
Blackrebel heeft wel een club...
Weet niet of hij het dan wilt organiseren?
Heb je nodig om de skill uit te voeren. Normaal staat er charm, IQ of looks (oid) en hoe meer je daarvan hebt hoe beter het gaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:18 schreef Leonos het volgende:
Why dive off the stage when you can dive off a rack of speakers. Anything else would just be lame and best practiced by old timers. Don't smack your face on the floor though. They don't allow groupies visiting hours at the hospital.
Skills: Stagediving
Attribute: HealthLevel
Wat bedoelen ze met healthlevel?
Want ik wil eigenlijk wel elke show gaan stagediven.
Maarrrr ik ben geen CEO meer van die locale, die is nl verkocht en de nieuwe eigenaar heeft nog niks veranderd kwa tekstquote:Robbie
Zou je onze band Mo's een uitnodiging voor Tallin kunnen sturen? RoMax@MR, 18 mei, 12.00 of 14.00 uur.
Ticketprijs 25 euro graag.
Dolores
Heb hem een berichtje gestuurdquote:RoMax @ MR
Type: Club
City: Tallinn
General information
RoMax @ MR: Property of RoMax Inc., run by Robbie Romijn and Maximiliaan Zaunbrecher
Contact CEO Robbie Romijn or Maximiliaan Zaunbrecher for invites, ticket price and other problems!!!
Enjoy your stay!
@Leonos, geen flauw ideequote:I took a photograph of Stephen Leece. It turned out above average
Een roadie die je setlist op de vloer plaktquote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef Leonos het volgende:
Huh... wat is dit?
A roadie enters the stage and tapes the setlist to the floor.
stond als eerst event maar heb het nooit eerder gezien.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Sautor het volgende:
Hah, die gaat naar de roddelbladen
[..]
@Leonos, geen flauw idee
quote:I took a photograph of Stephen Leece. It turned out good
3 sterrenquote:Bingo! I managed to catch Chantal Fontaine on film. This will definitely make it to the tabloids!
Ik niet! Heb een paar jams geregeld, maar dat kan nooit meer dan 10k zijn...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
En er is opeens 500k weg uit onze bandkas?
Geluk hebben dat jij wordt gekozen (en dat niemand een 4* foto heeft gemaakt)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat zo? Zal wel, ik ga nooit naar een concert
[..]
3 sterren
Hoe krijg ik die gepublished?
En er is opeens 500k weg uit onze bandkas?
Waar slaat dit nu weer op nou? Waar kan je dat in hemelsgodsnaam voor nodig hebben? Betere teksten schrijven ofzo, of dat je een event in het latijn kan schreeuwenquote:Classical Languages
The knowledge of the classical languages such as Latin, Classical Greek and Ancient Sanskrit.
quote:Tweak to Halloween
There won't be an automatic celebration of Halloween on Monday. If you want to get the mood boost you normally get you'll have to log on during Halloween and scare your friends manually by using your Monster Masks as an interaction.
is het gratis nou kom er maar mee, ben vip, vip is hipquote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef StupidByNature het volgende:
Is goe, als jij mij VIP maakt, krijg jij 2,5 miljoen of zo
mijn beste was wonderbaarlijke melodie en schitterende tekst... ik ben momenteel mijn puntjes aan het uitdelen aan muzikaal talent... maar m'n carriere staat eigenlijk een beetje links... ben meer bezig met m'n locales...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Leonos het volgende:
Dit waren onze beste 2 songs en we zijn momenteel niet aan het schrijven.
Dus een volgende 4* single kan nog lang duren.
Dacht ik al. Ik heb de regel niet bedacht dat alleen VIP's geld aan elkaar mogen geven. Op zich zou ik anderen dan wat weggeven. Zolang er geen fatsoenlijke opties om veel te dure pimpshit dingen te kopen als statussymbool of zo, heb ik niks aan dat geld.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef Leonos het volgende:
Nah, ga er niet weer echt geld aan uitgeven
Een goede recording (MINIMAAL wonderbaarlijk, liefst hoger) en een beetje kwaliteit (great of zo) song en zo'n 10% fame/pop geeft al 4*. De recording is het belangrijkste heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Leonos het volgende:
Dit waren onze beste 2 songs en we zijn momenteel niet aan het schrijven.
Dus een volgende 4* single kan nog lang duren.
Ja, als ik nou een newbie zou willen helpen kan ik hem geen geld geven. Een boek geven kan dan weer wel, dus indirect geef je wel geld.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:00 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik heb de regel niet bedacht dat alleen VIP's geld aan elkaar mogen geven. Op zich zou ik anderen dan wat weggeven. Zolang er geen fatsoenlijke opties om veel te dure pimpshit dingen te kopen als statussymbool of zo, heb ik niks aan dat geld.
Ik heb ze discarded...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef DeHovenier het volgende:
Zeg Sautor, in de setlist van de show van overmorgen staan 4 discarded songs, haal die eens weg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Sautor het volgende:
Ja, maar een bandleader hoeft niet alles in zijn eentje te doenIk houd alleen de orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |