you are correct, zo nu kan ik mijn eigen leven weer gaan volgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:35 schreef Sautor het volgende:
Je gaat naar Relationships, en daar moet staan
Maxwell is following Jos de Groot as a Stalker ABANDON
Klik op ABANDON en klaar is kees
Misschien heb je wel meer stalkersquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef Leonos het volgende:
Wat doen jullie, jullie jagen mijn enigste stalker weg
Ik zou ergens anders een baan gaan zoeken of even zoeken naar wat voor locale je zelf wilt, dan schaffen we die aan en wordt je daar CEO van.. your choichequote:
Waarom hij wel en ik nietquote:Producer: Tuomo Paunonen
01:20 I received 2 experience points.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Leonos het volgende:
Sautor, ik krijg er nog steeds 3 per week hoor?
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!quote:
ook als je het helemaal niet kan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!
Heb ik, en Basic Fotography 5 sterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Koop een fototoestel en ga willekeurig mensen fotograferen. Een stuk of 10 elke week zorgt voor een etra xp!
quote:I tried to take a picture of Natalie Mark but my prey was too fast this time.
quote:I finished my song Please don't judas me. It turned out wonderful.
Please don't judas me is a Modern Rock Anthem. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-03-20. The melody is perfect and the lyrics are terrific. The originality of this song is perfect.
Ik vind het maar een bouttitel, waarom moet de singletitel altijd een combinatie zijn van de 2 liedjes? Verzin zelf eens een leuke passende titel Sautorquote:They Freaked Out and Planted a Bomb!
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2007-03-21
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 0
Supply: 0
Review: wonderful
Tracks: Production: Composer:
1 Tikke! Tikke! Boem! Boem! wonderful M. Zaunbrecher
2 Freaked Out wonderful R. Romijn
Forum Opties | |