Tsja, dan winnen de grote ploegen niet alleen telkens de CL, maar ook nog eens de UEFA Cup. Want ik denk niet dat ploegen als Middlesbrough, Feyenoord, CSKA en Celtic nog in de finale komen, als de nr's 2 en 3 van de grote landen er aan mee gaan doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Plastic_Power het volgende:
Ze moeten gewoon de Champion's League zijn naam eer aan laten doen: alleen kampioenen en de winnaar van het voorgaande jaar mogen meedoen. De rest mag in de UEFA-cup ballen![]()
Dan is juist de kans veel groter dat een club uit een klein land de CL wint.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja, dan winnen de grote ploegen niet alleen telkens de CL, maar ook nog eens de UEFA Cup. Want ik denk niet dat ploegen als Middlesbrough, Feyenoord, CSKA en Celtic nog in de finale komen, als de nr's 2 en 3 van de grote landen er aan mee gaan doen.
daar komt de EC2 weer voor terugquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja, dan winnen de grote ploegen niet alleen telkens de CL, maar ook nog eens de UEFA Cup. Want ik denk niet dat ploegen als Middlesbrough, Feyenoord, CSKA en Celtic nog in de finale komen, als de nr's 2 en 3 van de grote landen er aan mee gaan doen.
Misschien, maar wellicht leidt het tot nivellering omdat clubs niet langer gegarandeerd de hoge CL-premies zullen krijgen, zeker niet in landen waar er 3-5 teams zijn die realistisch de landstitel kunnen winnen (e.g. Spanje, Engeland, Italië). Ik weet het verder ook niet hoor, maar Champions League is in ieder geval al jaren geen correcte benaming meer...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het hele idee van een europa-cup is dat de beste van ELK land samen bepalen wie de beste van Europa is. Anders kun je net zo goed een vijflanden-cup maken, wat het nu eigenlijk ook al is. De andere clubs mogen nog leuk ff meedoen in de voorrondes en poulefases, maar daarna is het afgelopen. Voor mij part regelen ze gewoon die 3 ouwe cups weer. Gewoon de kampioenen in de cl, bekerwinnaars in de bekerwinnaars cup. En de nummers 2 en 3 van elke competitie tegen mekaar voor de Uefa cup. Misschien krijg je dan eindelijk weer is leuke wedstrijden, want dat laffe stelletje geld voetballers elke 2 weken tegen mekaar zien voetballen begint behoorlijk te vervelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:13 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat ze nu niet alleen alleen naar kwaliteit kijken, die nummer 3 en 4 van Italie,Spanje,Engeland,Duitsland zijn beter dan de nummer 1 van Nederland.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet ie het plaatsingssysteem afschaffen en gewoon vrij gaan loten!
Feijenoord schakelde in 2002 ook teams als Internazionale uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nieuw lied:quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Wat een ramp die Platini.
Het is net politiek, nieuw en macht = dingen veranderen.
Erg irritant, als iets goed is laat het dan zo..![]()
So hé, hoe oud ben jij wel niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:30 schreef golfer het volgende:
Gewoon weer terug naar de Europacup 1,2 en 3 en de Jaarbeursstedencup weer invoeren.
Lekker overzichtelijk.
Oud genoeg om het debuut van Johan Cruijff te hebben meegemaakt en Abe Lenstra nog te zien voetballen.quote:
En ik dacht dat ik oud wasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oud genoeg om het debuut van Johan Cruijff te hebben meegemaakt en Abe Lenstra nog te zien voetballen.
Eensch Golfert!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:30 schreef golfer het volgende:
Gewoon weer terug naar de Europacup 1,2 en 3 en de Jaarbeursstedencup weer invoeren.
Die beker heeft tot 1971 bestaan als voorloper van de UEFA-cup.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen die laatstew cup zegt me niks, zal we van de tijd zijn dat mijn pa nog wiet rookte, mijn moeder bloemen in d'r haar droeg, en ik nog een zaadcel was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |