quote:
Who caresquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:47 schreef teamlead het volgende:
[..]Koninklijke familie, niet het koningshuis
Wordt die edwin nou nooit moe van dat gedoe?
quote:De schrijver van de serie Oranjebitter reageert verbaasd op die pikante onthulling.
"Pardon, wie?"
Edwin: "Van d'r eigen broer!"
Biesemaat: "Door wie gedwongen?"
Edwin: "Door hem!"
Biesemaat: "Door wie?"
Edwin: "Door Carlos junior toen ze twaalf was. Je kent de ziektes niet man!"
Biesemaat: "Dat is heel heftig, ja."
Edwin: "Kom op man."
Biesemaat: "Of het nou waar of niet waar is, het zegt heel veel."
Edwin: "Maar ik geloof dat toch als ze me dat vertelt."
Biesemaat: "Ja, dan geloof je dat op dat moment."
Edwin: "Dat ga je toch niet verzinnen zo'n verhaal. Bespottelijks."
Biesemaat: "Als je normaal bij je hoofd bent niet, nee."
Edwin: "Nou en daar zit ik fijn mee. En zo word ik van links naar rechts geslingerd. En dan vertel ik het met passie en ziel, omdat het me aanvreet. En dan denken mensen dat je gek bent. Agressief bent. Ga jij eens een kilometer in mijn schoenen lopen?! He, stelletje randdebielen allemaal. Niemand heeft enige flauwe notie van wat ik heb meegemaakt."
Heeft hij Carlos ook moeten pijpen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Edwin: "Nou en daar zit ik fijn mee. En zo word ik van links naar rechts geslingerd. En dan vertel ik het met passie en ziel, omdat het me aanvreet. En dan denken mensen dat je gek bent. Agressief bent. Ga jij eens een kilometer in mijn schoenen lopen?! He, stelletje randdebielen allemaal. Niemand heeft enige flauwe notie van wat ik heb meegemaakt."![]()
Of hij was Carlos in een rollenspel met Margaritaquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij Carlos ook moeten pijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |