En jij had daar geen voorbeeld aan kunnen nemen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
Al die wijven liggen zeker nog in d'r nest te rotten?
Nee!quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:43 schreef Light het volgende:
[..]
En jij had daar geen voorbeeld aan kunnen nemen?
Vrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:55 schreef vinnieboy het volgende:
Yvonne zit je weer je eigen nest te bevuilen
pardon?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:57 schreef Natalie het volgende:
Ah von, zie het zo: jij ben 'r iig op tijd. Dat kun je van al die luie kerels niet zeggen.
Als we het hebben over mensen die een bruine arm aan het halen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
yvonne![]()
Je hebt helemaal gelijk
Vrouwen![]()
![]()
![]()
maar dat geldt waarschijnlijk ook voor een hoop mannen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als we het hebben over mensen die een bruine arm aan het halen zijn.
Allemaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:12 schreef Pakspul het volgende:
Kuthoeren inderdaad
Deze zijn lief...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:29 schreef sipper het volgende:
Vrouwen hebben twee gezichten
[afbeelding]
![]()
Ik kan prima overweg met vrouwen, maar als homo krijg ik alleen de voordelen en niet de nadelen. Geen gezeik over het zoveelste paar schoenen en als ik zeg dat je dik lijkt in die broek dan wordt ik gewaardeerd om mijn eerlijkheidquote:Vrouwen.............je kan niet met en niet zonder (op karr-1 na)
Dat doe ik nooit hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En de maandelijkse periodes heb ik ook geen last van, evenals het "oeps ik ben per ongeluk zwanger geraakt" gezanik.
Ja, dat eerste. Is me nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
zwanger raken of zeiken dat het per ongeluk was
Yup, knoop in de ei-leiders en met vrouw neuken tot je scheel ziet en achter af bedenken dat ze toch niet zwanger kan wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:27 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan neuken tot ik scheel zie, maar zwanger worden is er nog steeds niet bij. Kan het nog beter?
Dat zijn twee vrouwen, twee gezichten is dan normaal. Als je pér vrouw twee gezichten ziet moet je iets verder omhoog kijken.quote:
Daarom ben ik ook homoquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:48 schreef karr-1 het volgende:
Vrouwen zijn de nummer 1 reden waarom ik blij ben dat ik homo ben. Mannen zijn een stuk minder gecompliceerd.
Heldquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:54 schreef karr-1 het volgende:
En de maandelijkse periodes heb ik ook geen last van, evenals het "oeps ik ben per ongeluk zwanger geraakt" gezanik.
ik heb dat altijd een vies woord gevondenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Meisjes.
Ik heb dat met "relatie", "interdisciplinair" en "werken".quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef Prego het volgende:
[..]
ik heb dat altijd een vies woord gevonden
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
Al die wijven liggen zeker nog in d'r nest te rotten?
Waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Ik ben nog aan het bijkomen van mijn vakantie.
Ik was een week aan het sapkuren in Portugal. De inspiratie had ik naar aanleiding van mijn grote voorbeeld Yvonne.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |