quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, dus als ik morgen weer van mijn zoon op mijn donder krijg omdat ik sigaretten gekocht heb dan zeg ik gewoon "het is Prospera dr schuld, kijk maar in SC # 14"![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hier loopt dat net wat anders, ik was weer eens gestopt met roken in september, maar met de kerst ging dat een beetje fout, dus inmiddels weer gestopt maar vrijdagavond wezen stappen, niet van een ander willen bietsen dus zelf sigaretten gekocht...
Enfin, maandagavond toch ook nog maar een pakje gekocht want ik zat zo lekker in een rookritme![]()
Komt de kid dinsdagavond thuis (die was er maandag niet) ruikt dat er gerookt is in huis, en begint gelijk "ik mag toch hopen dat het na dit pakje weer afgelopen is met dat roken hè" waarop hij naar de kast loopt en in het pakje sigaretten kijkt hoeveel er nog inzitten...
Ik heb een kwartiertje later nog iets geroepen over rolverdeling in huis enzo, maar toen kwam er iets terug in de trant van "moet jij maar niet de eigenwijze puber lopen uithangen"![]()
Ik snap niet waar hij het van heeft![]()
Verplichtingen morgenvroegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das een vroegertje voor jouw begrippen
Op zaterdag?quote:
Shit die post had ik gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog wakker.. kan toch?
Hou u zo hier nog, op dit tijdstip?
[afbeelding]
Truste Leandraquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
Mooi moment om m'n bed in te gaan dus.......
Truste![]()
Bronquote:Therapietrip naar Suriname
door Harrie Nijen Twilhaar
PARAMARIBO - Patiënten met psychische klachten die stuklopen op hun behandeling in ons land, kunnen binnenkort op kosten van de Nederlandse belastingbetaler in Suriname herstellen.
Tot rust komen
Pro Mente Europe, onderdeel van de Nederlandse instelling voor geestelijke gezondheidszorg, GGNet, probeert door groepsgewijze behandeltrajecten patiënten in (sub)tropische landen tot rust te laten komen. In Suriname vindt momenteel onderzoek plaats op welke wijze de behandelingen daar plaats kunnen vinden. Er wordt met lokale psychiaters gesproken om de eerste groep van twaalf Nederlanders over te laten vliegen. Ze mogen zo lang blijven als dat voor de behandeling noodzakelijk wordt geacht.
"Alle verblijfs- en behandelingskosten worden betaald volgens de algemene wet bijzondere ziektekosten (awbz)", aldus Erik Reurekas namens Pro Mente Europe/GGNet.
Patiënten die in Nederland soms jarenlang bij een psycholoog of psychiater lopen, genezen in een ander land met een afwijkende cultuur sneller. De uiteindelijke kosten van een dergelijke behandeling in Suriname vallen aanzienlijk lager uit dan die van behandelingsplannen in eigen land", stelt Reurekas. Pro Mente Europe heeft intussen met het Psychiatrisch Centrum Suriname afspraken gemaakt. De zorginstelling heeft de nieuwe vorm van behandeling in Spanje een jaar lang uitgetest.
Waar kan ik me melden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
Waar Natasia zo verbaasd door keek:
[..]
Bron
[afbeelding]
Hear, hearquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.... Het is hier ook al één groot drama![]()
Toch weer grappig dat de zachte sector dit bedenkt: natuurlijk "genezen" mensen in een tropisch klimaat sneller... alles wat maar weg van Nederland is en z'n kortzichtige regeltjes en andere deprimerende zaken (zoals bijvoorbeeld de telefoon of energienota) is volgens mij de oorzaak dat mensen sneller herstellen... alleen al het simpele feit dat ze ver weg zijn van hun omgeving, en zich nergens zorgen over hoeven te maken.
Maar goed, ik zal er wel weer niet genoeg verstand van hebben, en verder ben ik voor: gooi de hele softe sector naar een tropisch klimaat en je gaat een vermogen besparen op de gezondheidszorg.
Hier niet te genezen is iig duurder dan elders niet te genezen.
Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Brian gaat over het gebeurde bloggen, zegt hij op een triomfantelijke manier tegen Jaap.
Upgraden hebben ze over t algemeen minder moeite mee dan downgradenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet is idd wel een pursejurkerm'n contract loopt nog tot juli, want ze willen volgens mij niet upgraden tussendoor.
Een uurtje streamen per nacht moet wel lukken, ook al vind hetnet dat niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |