quote:
echt.. zo praat ze..quote:
Ja, dat klopt..quote:
Zielig kijken is haar geheime wapen, je bent compleet weerloos dan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt niet
ze kijkt wel heel zielig (op commando), dat wel![]()
Hij heeft wel bijna geneukt hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef golfer het volgende:
Maar je klacht is dus eigenlijk dat je alweer niet geneukt hebt?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dat dan met een hemeltergend zachte 'g', neem ik aan,.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dat dan met een hemeltergend zachte 'g', neem ik aan,.
Regen, drup,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik kom uit een klein durpie bij rotterdam vandaan.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef golfer het volgende:
Maar je klacht is dus eigenlijk dat je alweer niet geneukt hebt?
Dat vloekt overigens erg lekker,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef teamlead het volgende:
[..]met zo'n zwartekousen gristen harde G
Is dit een enorme zware diss in een cadeauverpakking?quote:
zo zou je het kunnen lezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit een enorme zware diss in een cadeauverpakking?
Janetje niet, maar Sjeen wel.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Janetje niet, maar Sjeen wel.
Die heb ik onlangs nog geneukt.
Jij niet he?
quote:
Nostalgiequote:
Ik ben nog steeds bang voor represailles van hogerhand,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nostalgie, jij hebt hem ook nog wel ergens
![]()
. Of had jij toen deze ook al
![]()
![]()
![]()
.
Ik nam mijn avatar lijst vanmiddag door en vond deze wel weer leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bang voor represailles van hogerhand,.
En over oldtime avatarsquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef teamlead het volgende:
zeg.. wel ontopic blijven.. dit gaat over janetje
Ja, die ja,quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef teamlead het volgende:
zeg.. wel ontopic blijven.. dit gaat over janetje
Met die snor!quote:
quote:
janetje palen in de bosjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef DarkManta het volgende:
Je had Janetje ook niet moeten afzetten, tenminste. In Maastricht zijn genoeg bosjes waar je Janetje had kunnen palen. Maar jah dan hadden we nu niet zo`n fijn topic gehad. Nu niet gepaald, wel een heerlijk topic weer.
Wanneer is de volgende meet?
Maar wel opgegeten door een lekker wijf, zo lekker dat ze zelf ook om op te vreten is. Tuurlijk ken ik Janetje, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
janetje palen in de bosjes
Ken je de zwarte weduwe? Janetje lijkt me ook het type dat haar partner vermoordt en opeet na de sex
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Ik wel anders riep ik wel samenvatting.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gelezen.
Jij ?
Grappig... dan heb je weinig indruk gemaaktquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Janetje niet, maar Sjeen wel.
Die heb ik onlangs nog geneukt.
Jij niet he?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Grappig... dan heb je weinig indruk gemaakt![]()
Ben jij Sjeen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik kon niet eens drinken omdat die dames zo nodig een taxi wilden uitsparenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:02 schreef remlof het volgende:
Whehe je moet ook niet niet drinken als je daar niet tegenkunt TS...
Huilie
Nee hoor, ik doe net alsofquote:
Maw, je hebt je laten gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kon niet eens drinken omdat die dames zo nodig een taxi wilden uitsparen
Psst, hij woont in Limburgquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
verkapt vindt-mij-hier-zielig-want-ik-ben-in-Limburg-geweest topique
Da's toch niet zielig?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
verkapt vindt-mij-hier-zielig-want-ik-woon-in-Limburg topique
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Whehehelmondquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Net zoals over elke stad/provincie/wijk/straat/buurt, behalve Helmond natuurlijk
quote:
Huiliequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ze heeft me beledigd
en ze heeft dit topic naar ONZ geschopt
Janetje
Janetje is moeilijk te weerstaan, ik weet hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ze heeft me beledigd
en ze heeft dit topic naar ONZ geschopt
Janetje
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helaas vond je jou wel erg weerstaanbaar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Janetje is moeilijk te weerstaan, ik weet het
Ik ben geen MSN hartje.quote:
Nee! IK BEN LIEF VERDOMME!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:24 schreef borritos het volgende:
Ben ik nou de enige die uit dit verhaal op maakt dat Janet echt een "gangster" is.
(niet sarcastisch trouwens )
(echt niet)
verdomme waarom krijg ik het gevoel dat elke zin sarcastisch overkomt.
Welcome backquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey.
Goh het gaat er ruig aan toe hier.
ik neem deze even mee naar achteren
Neem dan gelijk effe een scheermesje mee, het schijnt hier ook erg te krassen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey.
Goh het gaat er ruig aan toe hier.
ik neem deze even mee naar achteren
Ik zal de EHBO trommel mee nemen. Dat is alles wat ik kan doen, helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:11 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Neem dan gelijk effe een scheermesje mee, het schijnt hier ook erg te krassen.
Je bent 17quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Had maar gebeld dan had ik Janetje wel naar (mijn) huis gebracht
![]()
quote:
Ik vind het een zaadkick zelfsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:07 schreef Triggershot het volgende:
Heb een note gekregen van Janetje. [ afbeelding ]
TL voel met je mee
Tevens kutkick
Nog ergerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik loop soms achter... wazda?
Uhu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:39 schreef Biogarde het volgende:
Zaad in je gelaat. Ik mis het. Mooie tijden.
Je deed het zelf he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:41 schreef Triggershot het volgende:
Stelletje profiteurs, beetje genieten van mijn kick.
Echt alles is weg. Zo jammerquote:
Een parel zou minder waard zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:42 schreef Biogarde het volgende:
We maken er het beste van. Niet omdat het zo'n pareltje is zeg maar.
Is het enigzins relevant te vermelden dat TL:quote:
Zo klopt iequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het enigzins relevant te vermelden dat TL:
1. Blauw is
2. Mijn Collega is.
3. TS is en lijkt op Triggershot.
4. Ik ook niet weet waarom ik het allemaal opsom
?![]()
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoorNu kan ik rustig slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |