Nu even niet, laterquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
welk filmpje heeft Judith gezien?
En is er trouwens een filmpje van Huubs rap?
spraaklessen, zanglessen, acteerlessen? alles met spraak denk ik..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Wat geeft die Juf?
Ze noemt zijn naam wel heel erg vaak.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze noemd zijn naam ook steeds zo mooi BRAYEN.
Huub?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Ben benieuwd wel stuk in dgk eraan moet geloven. De telefoon, vaas..wat?
Dit hoort bij het hele acteurgebeuren, dus ik denk dat dan helemaal over is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef pullup het volgende:
Ik had in Brain's geval al wel gezegd dat ze die les in haar reet kon douwen eigenlijk![]()
Uren oeverloze gelulquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef AnTjUh het volgende:
ik ben benieuwd hoe hij ditgaat draaien naar de rest toe
snelste topic ooit!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef carpediem23 het volgende:
Wow wat gaat de tpoic met vaart
Dadelijk moet Huub beginnen over "die hoer" van z'n moeder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef Fikkert het volgende:
straks gaat brian iets kapot schoppen brotha !!!!
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Brian was zou ik na zo'n idiote aanval zeggen: "Steek die cursus maar ik je reet"
Wat een naar mens zeg. Maar aangezien het tegen Brian is, is het wel okee natuurlijk
wat denk je zelf!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
zou ie dit tegen de rest vertellen ??
Ik verheug me er nu al op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
zou ie dit tegen de rest vertellen ??
allereerst de kroket naast hemquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Ben benieuwd wel stuk in dgk eraan moet geloven. De telefoon, vaas..wat?
Ik ben benieuwdquote:
Het is ook MIJN Huub hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee..van mijn Huub blijven ze af!![]()
die was volgens mij in 11 minuten (toen huub terug kwam)quote:
Misschien kan hij ook niet klaarkomen door zijn angst voor SOA's...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Oh het komt door Brians angsten.......
Bijna, hij kan zijn tranen nog net inslikken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef Dogga het volgende:
Jankt hij nou?
Dan zijn wij blijkbaar een van de weinigen. Ik vind het ook absoluut NOT DONE wat ze nu geflikt heeftquote:
Met Japio!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef koemleit het volgende:
Als ik Brain was zou ik zeggen stik erin kga wel schaken
wehehehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook niet klaarkomen door zijn angst voor SOA's...
Sielug he?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en nu niet eens een eigen kamertje waar hij zich even kan afzonderen.
Precies, Brian de ratquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn wij blijkbaar een van de weiniger. Ik vind het ook absoluut NOT DONE wat ze nu geflikt heeft
Maar ja... het was tegen Brian![]()
Ik kan me nu al verheugenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt lachen dus, volgende week dinsdag.....
Bellen met de redactie: Judith heeft me getrapt, ik word helemaal para brodder...quote:
topwijf, echt - wie heeft wie nou nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Brian was zou ik na zo'n idiote aanval zeggen: "Steek die cursus maar ik je reet"
Wat een naar mens zeg. Maar aangezien het tegen Brian is, is het wel okee natuurlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
En het mooie is, hij kan zich nu niet terugtrekken op zijn kamertje...![]()
Ze is veel en is ook fraai straight, maar een schat is het nietquote:
Dat was dan ook wel een heel memoriabele dag!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
die was volgens mij in 11 minuten (toen huub terug kwam)
deze was in 15
HE Breien! Je MOEDER!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Brian gaat dit nooit vertellen, hij gaat flippen als er nu iemand maar iets verkeerd zegt!
Nou Schat ? ....Streng maar rechtvaardig..quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
En het mooie is, hij kan zich nu niet terugtrekken op zijn kamertje...![]()
Jah ... op zijn ziel ........... IK ZAT ERNAASTquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bellen met de redactie: Judith heeft me getrapt, ik word helemaal para brodder...![]()
Sluit ik me ook bij aan hoor, maar als Brian een beetje ballen had werd dit een discussie, hij laat het gebeuren, en bedankt nog wel voor het gesprek!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn wij blijkbaar een van de weinigen. Ik vind het ook absoluut NOT DONE wat ze nu geflikt heeft
We zijn het niet vaak eens, maar nu welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef Gigageil het volgende:
Als ik Brian was geweest zou ik gewoon kappen.....sodemieter op zeg, hooghartige trut.....wie ben jij?
Hij kan toch kappen? Ze zetten hem heus niet uit DGK hoor.....![]()
Kom op nou...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dadelijk moet Huub beginnen over "die hoer" van z'n moeder.![]()
eindelijk een iemand die geen genoegen neemt met de praatjes van brian, dat is inderdaad het mooiste imoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn wij blijkbaar een van de weinigen. Ik vind het ook absoluut NOT DONE wat ze nu geflikt heeft
Beste tel gesprek ever in dgkquote:
idd, het was Brian z'n intentie helemaal niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar nu welOpzouten met dat mens. Wat doet die waanzinnig uit de hoogte zeg
Huub doet er zoveel moeite voor maar juf Judith heeft het in 5 minuten bewerkstelligd.quote:
Het was keihard. Iets té hard. Maar wél met als doel om Brian een duw in de goede richting te geven. En hij lijkt dat te beseffen, wat volwassen is. Ik vind dat Brian dit heel goed opneemt, eerlijk is eerlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef havefun het volgende:
Dat toontje van haar bevalt me voor geen meter.
De retorische vraag, bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
Als een kleine kleuter wordt Brian in de hoek gezet.
Maar juf Judith bedoelt het nog goed ook.
De vraag is of Brian dat beseft, of dat hij in zijn hoofd "die gore bitch het licht uit de ogen slaat"..
Hij stuurt via een gecodeerde brief zijn homies op haar af...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef U96 het volgende:
is ie nu Judith aan het toevoegen op zijn Hitlist?
de rat zet Judith voor paal, Judith zet nu de rat voor paal. om het even. de rat kan overigens nog prima winst pakken door eindelijk eens z'n best te gaan doen voor de jufquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Heldenaar het volgende:
Judith heeft hem helemaal door!!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nu zit zijn hoofd vol .... zat hij net nog in de dominee rol tegen Jaap, krijgt hij kritiek op zijn eigen beperkingen. Loopt ie dalijk naar beneden, ligt Huub op bed naast Amanda en staat Jaap alweer te wachten om het over straffen, vergeving en de handyman te hebben. Dat wordt Brian teveel .... schat ik zo in.
nee wat een dominantequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
FANTASTISCH!!! IK ZEG: IK HOU D'R VAN!!!
Dat denk ik ook....helaas...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Hij gaat er niks over zeggen alleen dat hij een stukje techniek heeft gekregen voor zijn zanglessen en huiswerk ...wedden?![]()
Je begrijpt het niet he ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, het was Brian z'n intentie helemaal niet!
haha, liggen die twee nu samen in bed? <switch>quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Amanda in bed: Ik vraag me nog steeds af wie je bent.
amanda snapt het niet en vraagt hoezo, je weet toch wie ik ben??
Huub heeft geen idee.
ja goed gezien ook van die JUF ....nou ik ben maar een visserman....maar weet wel dat deze Brainless nog niet na 100000000 lessen zal kunnen zingen dat hoorde ik na 1x al! DAG JUF en Brainlessquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was keihard. Iets té hard. Maar wél met als doel om Brian een duw in de goede richting te geven. En hij lijkt dat te beseffen, wat volwassen is. Ik vind dat Brian dit heel goed opneemt, eerlijk is eerlijk!
Hij schrijft op wat ze net heeft gezegd anders kan hij het niet onthouden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Desii het volgende:
Kan iemand die brief van Brian ontcijferen.
Judithquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
Dichten maar.
So fuck da rest!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Judith de zanglerares
Heeft me gepes .....
t
Ze ruikt naar de mest
Brian is the best
Ik niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Dutchguy het volgende:
Ik krijg zowaar een beetje medelijden met Brian.
Para wordenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Judith
rijg ik anaal aan
mijn harde lid
ik slikte haar hoon
en ben doof
voor haar toon
nu ik haar uitwoon
Anders hoop ik dat Huub en de rest het mag zien op YouTube !quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....helaas...
Maar zij heeft hem door en heeft een hekel aan hem...ja wie niet!![]()
Judith had gelijk! 5 jaar oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
my god.. wat heeft ie voor lelijk handschrift
[afbeelding]
nee joh huub ligt boven de dekens tochquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef Lynn-Live het volgende:
Als Brian nu Huub en Amanda ziet gaat ie ze vermoorden...
ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Noem eens op dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef AnTjUh het volgende:
alles zit ook tegen voor brian he
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Gertttttttttt je kan trots op me zijn, ik heb het in de streamverslagen gezet.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Judith de zanglerares
Heeft me gepes .....
t
Ze ruikt naar de mest
Brian is the best
Ze had al snel in de smiezen dat Brian een achterbakse kleuter is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef marky het volgende:
Brian wil gewoon weer in een goed blaadje te komen bij Juf Judith maar ik had het bij de lessen al in de gaten maar volgens mij mag Judith Brian echt niet.
Even beetje off topic:quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders hoop ik dat Huub en de rest het mag zien op YouTube !![]()
waar de fock heeft die gast leren schrijven? of beter gezegd .. niet leren schrijvenquote:
iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
O my god, wat een bullshit komt er uit huub
ja dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Dogga het volgende:
hij fluisterd ook konjo bo mama
Hoelang heb je ?quote:
Waaaat?quote:
wat een sukkel zegquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
HIJ HUILT MENSEN!!!
Hij schrijft waarschijnlijk papiemento ......quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
waar de fock heeft die gast leren schrijven? of beter gezegd .. niet leren schrijven
En het is ook prima dat je het op die manier zegt..... als je leerlingn 10 jaar zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef droomkoningin het volgende:
wat nou juf judith hard? het is toch gewoon de waarheid?
die vrouw eist gewoon respect van haar leerlingen.. en terecht...
soorry?? wie zei nena ik mis je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik hoop dat Nena dit gesprek heeft mee gekregen...
(Nena is mis je)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |