Dat denk ik ook....helaas...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Hij gaat er niks over zeggen alleen dat hij een stukje techniek heeft gekregen voor zijn zanglessen en huiswerk ...wedden?![]()
Je begrijpt het niet he ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, het was Brian z'n intentie helemaal niet!
haha, liggen die twee nu samen in bed? <switch>quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Amanda in bed: Ik vraag me nog steeds af wie je bent.
amanda snapt het niet en vraagt hoezo, je weet toch wie ik ben??
Huub heeft geen idee.
ja goed gezien ook van die JUF ....nou ik ben maar een visserman....maar weet wel dat deze Brainless nog niet na 100000000 lessen zal kunnen zingen dat hoorde ik na 1x al! DAG JUF en Brainlessquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was keihard. Iets té hard. Maar wél met als doel om Brian een duw in de goede richting te geven. En hij lijkt dat te beseffen, wat volwassen is. Ik vind dat Brian dit heel goed opneemt, eerlijk is eerlijk!
Hij schrijft op wat ze net heeft gezegd anders kan hij het niet onthouden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Desii het volgende:
Kan iemand die brief van Brian ontcijferen.
Judithquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
Dichten maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |