quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Voel jij niks voor een mod-functie hier dan? Misschien is er een nieuwe Frenkie nodig hier.
Mja, ik blijf nog even wakker omdat ik vrees dat ik dadelijk met een pot thee en een doos tissues mijn huisgenootje moet gaan bijstaan. Haar vriendje is hier voor een 'serieus gesprek'.quote:
Dat is niet alleen het probleem van een medicijnentopic. Ook topics over zelfbeschadiging of zelfmoord mogen (mochten?) hier lange tijd niet, omdat het mensen op ideeën kan brengen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die lijn is inderdaad heel erg dun. Het vervelende van zo'n centraal medicijnentopic is echter dat er altijd mensen zijn die er 'ideeen' gaan opdoen bij mensen die ervaringen uitwisselen. En dat is een kwalijke zaak, aangezien mensen nogal eens wat aannemen van een niet-deskundige.
Als je haar maar geen ondeskundige adviezen gaat geven danquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik blijf nog even wakker omdat ik vrees dat ik dadelijk met een pot thee en een doos tissues mijn huisgenootje moet gaan bijstaan. Haar vriendje is hier voor een 'serieus gesprek'.
Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef zquing het volgende:
mag ik een samenvatting?
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn. Iemand met kloten, die gewoon zegt dat iemand zich eens niet zo moet aanstellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Christine het volgende:
Voel jij niks voor een mod-functie hier dan? Misschien is er een nieuwe Frenkie nodig hier.
Daar zijn we in gaan nuanceren. Topics waarin het over zelfmoordpogingen gaat als in 'wat gaat er in die mensen om, waarom doen ze dat?' heb ik geen problemen mee. Reacties als 'jezus, zo moeilijk is het niet om die kogel door je kop te jassen' wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is niet alleen het probleem van een medicijnentopic. Ook topics over zelfbeschadiging of zelfmoord mogen (mochten?) hier lange tijd niet, omdat het mensen op ideeën kan brengen.
Pfeffertopf is inderdaad redelijk de kluts kwijt. De manier waarop ze dit uit is op zijn minst bijzonder te noemen. Is dat een reden voor een ban?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn. Iemand met kloten, die gewoon zegt dat iemand zich eens niet zo moet aanstellen.
Wat mij betreft zouden users als pfeffertopf, of hoe ze nu ook mag heten, een ban voor het leven krijgen. Zij is echt compleet de weg kwijt.
Dan zouden er weinig topics meer over openblijven vrees ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ook die lijn is dun. Ooit was R&P dé ontmoetingsplaats voor de kusjekroelkliekjes. Als tegenhanger werd toen Frenkie ingezet. Nu is het een 'zeik hier zielige mensen af'-forum geworden. Bashen is nergens zo gemakkelijk als op een forum waar mensen zich kwetsbaar opstellen door te posten over hun problemen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn. Iemand met kloten, die gewoon zegt dat iemand zich eens niet zo moet aanstellen.
Taak is dus nu voor mij, en ook voor Nosh, om de middenweg daarin te vinden. Eigenlijk vind ik het ook jammer van mezelf dat ik niet meer ballen heb getoond hier. Prima, punt om aan te werken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ook die lijn is dun. Ooit was R&P dé ontmoetingsplaats voor de kusjekroelkliekjes. Als tegenhanger werd toen Frenkie ingezet. Nu is het een 'zeik hier zielige mensen af'-forum geworden. Bashen is nergens zo gemakkelijk als op een forum waar mensen zich kwetsbaar opstellen door te posten over hun problemen.
Die nuance is in 'het echte leven' ook vaak moeilijk te vinden. Ik weet dat als ik me echt rottig voel, ik vaak gewoon even een lief, luisterend oor wil hebben. Maar die schop onder mijn kont (die ik van sommige mensen ook wel eens krijg) waar ik vaak niet op zit te wachten, heb ik toch ook met grote regelmaat nodig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Taak is dus nu voor mij, en ook voor Nosh, om de middenweg daarin te vinden. Eigenlijk vind ik het ook jammer van mezelf dat ik niet meer ballen heb getoond hier. Prima, punt om aan te werken.
R&P moet niet een knuffelforum zijn, maar elk topic de kop in drukken met 'mens, stel je niet zo aan' is ook niet de bedoeling.
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik (en Christine) bedoel. Overigens vind ik ook dat een slowchat er eigenlijk niet in thuishoort. sorryquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Taak is dus nu voor mij, en ook voor Nosh, om de middenweg daarin te vinden. Eigenlijk vind ik het ook jammer van mezelf dat ik niet meer ballen heb getoond hier. Prima, punt om aan te werken.
R&P moet niet een knuffelforum zijn, maar elk topic de kop in drukken met 'mens, stel je niet zo aan' is ook niet de bedoeling.
[centraal] het is uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef k_i_m het volgende:
Iedereen met hetzelfde kuttopic naar een centraal topic verwijzen.
Nou ja, over de sc kunnen we simpelweg zeggen dat het niet zozeer een groep mensen met problemen is die elkaar de goot in praten, maar dat het een door de jaren heen redelijk vast groepje vrienden is die daar slowchat. Daar zie ik voor nu niet zoveel gevaar in eigenlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik (en Christine) bedoel. Overigens vind ik ook dat een slowchat er eigenlijk niet in thuishoort. sorry
Mensen lijken blije dingen niet te willen meldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Christine het volgende:
[..]
[centraal] het is uit
[centraal] ik voel me kut
[centraal] ziet ze me zitten?
[centraal] hopeloos verliefd
[centraal] gek in 't kuupske
etc.
Trouwens, er mogen wel meer blije topics komen ook, hier.
Nah, dan meld ik me ook wel weer aan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Okee, okee. Ik ga hier wel weer vaker posten.
Volgens mij heb ik ooit eens een blij topic gemaakt. Ik geloof dat ik 10 reacties kreegquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Christine het volgende:
[..]
[centraal] het is uit
[centraal] ik voel me kut
[centraal] ziet ze me zitten?
[centraal] hopeloos verliefd
[centraal] gek in 't kuupske
etc.
Trouwens, er mogen wel meer blije topics komen ook, hier.
Het slowchattopic (hoewel ik er zelf ook met enige regelmaat te vinden ben) vind ik hier echt misplaatst ja. Bovendien heb ik me meer dan eens geuit over het feit dat het slowchattopic hier bestaat uit een heel hecht kliekje met een redelijk harde (en grove) mentaliteit, waar mensen zelfs zijn weggepest, waar nieuwkomers nauwelijks tussenkomen, waar mensen elkaar kleineren, etc. (en ja, daar wil ik ook wel mijn aandeel in erkennen).quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt denk ik wel wat ik (en Christine) bedoel. Overigens vind ik ook dat een slowchat er eigenlijk niet in thuishoort. sorry
Ineens krijg ik een déja vu mbt mijn aardbeientopic in R&Pquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit eens een blij topic gemaakt. Ik geloof dat ik 10 reacties kreeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |