quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
de [b][i][u] en dergelijke bedoel je?
dat kan welquote:
Ja dat doe ik ook. Ken er ± 10quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik typ dat soort codes ook zelf. Ik weet lang niet alle smileys, dus die klik ik dan wel aan
via dit topic kwam ik terecht in de FAQquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en hoe heb je dan ooit [sub] ontdekt?
je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
bij mij wel. schijnt aan firefox te liggen ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Alleen werken die snelcodes niet allemaal. ALT +M voor myactive doet niks, ALT+P voor preview komt uit bij printen
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
En dees ook niet:
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
Had ik al. heb denk ik iets vaags gedaan, nou doen ze het wel, ook zonder enterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachter
quote:
dat kloptquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.
Granny stew!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Een kanaal gevonden met Courage the Cowardly Dog en een met Popeye!
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zo blij... ZOO blij... Dat mijn neus van voren zit en niet op zij!!!
quote:
Maar is het echte blijdschap of is het gespeeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]Etcetera
![]()
wat een blijdschap vanavond
dat laatste dus. Ze heeft gewoon zin om te baggerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar is het echte blijdschap of is het gespeeld?
quote:
Beetje drukjes met van alles!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
ik ben ook blij. Dat je er weer even bent
Ja super goed! Mijn opleider is zeer positief! Wohoo!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
Jojoor, hoe is het met je stage gegaan? Behalve vermoeiend?
Oja, Nem, m'n msn ligt er uit
Ach ik loop 25 afleveringen achter met Prison Break dus dat valt alles mee tochquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik loop inmiddels al twee aflevering PB en drie afleveringen 24 achter van de huidige seizoenen... beetje tijdgebrek de afgelopen weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |