Ik vrees dat als je van Nederland naar België wil, je sowieso over Antwerpen moet. Het voordeel is wel dat je met een ticket voor pukkelpop gratis de trein kunt nemen in België.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit ArnhemIk moet alleen onderweg nog wel ergens iemand treffen die vanuit Amsterdam reist.
Een reis via Roosendaal - Antwerpen vind ik een beetje om.
essen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat vroeg ik me ook nog af, tot waar moet je dan een kaartje kopen (Roosendaal?) voordat je verder kunt op het festivalticket?
indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?![]()
Ik zou je auto parkeren aan het station - hasselt kiewit... van daar is het wat 500m?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?![]()
Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:09 schreef AcidBurner het volgende:
gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien![]()
Voor zover ik weet nietquote:
dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
Mooi. Dan kan NIN twee uur spelen, tent inpakken en weg wezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)
*meldt. Arcade Firequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef appelkoekje het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig een dagkaart nemen voor de vrijdag?(Brand new, The Academy is, Cobra Starship, Enter Shikari etc).
heb niet meteen een betere plaatsbepaling, mijn vrienden weten dit precies zijn. Is niet zo ver hoor, 10min meer wandelen dan de camping.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!
Stukje trein is natuurlijk ook een mogelijkheid.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |