Er is hier onlangs een nieuwe Chinees met TL-buis verlichting (beetje zelfde sfeertje als die in de Damstraat maar dan óók nog met een open pui) geopend. Rijst, roergebakken groente en gestoomde garnalen voor vier euro en je kan het nog binnen houden ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je nog fijne restauranttips, Z?
They got little baby legsquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Is Gellius een dwergje?
In Amsterdam, vanzelfsprekenderwijs.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Er is hier onlangs een nieuwe Chinees met TL-buis verlichting (beetje zelfde sfeertje als die in de Damstraat maar dan óók nog met een open pui) geopend. Rijst, roergebakken groente en gestoomde garnalen voor vier euro en je kan het nog binnen houden ook.
Which reminds me... ik ben net begonnen in A prayer for Owen Meany.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
They got little baby legs
And they stand so low
You got to pick 'em up
Just to say hello
Ja, de Damstraat in Amsterdam, vzsw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In Amsterdam, vanzelfsprekenderwijs.
Den Haag zit boordevol fatsoenlijke Chinezen. Ik kan je aanraden; Fat Kee op de Gedempte Burgwal en Kee Lun Palace in de Wagenstraat of anders (ik weet niet hoe die heet, eigenlijk, maar je moet met de roltrap naar boven) de roltrap-gink een stukje verderop de Gedempte Burgwal (achter de Media Markt).quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Waar zit die Chinees dan? Ik heb er in A'dam nog geen fatsoenlijke kunnen vinden.
Ik heb laatst gegeten in Fellini in de Hugo de Grootstraat, dat is een fantastisch stoffige italiaan met oude knorrige mannetjes in de keuken. Niet enorm culinair maar wel lekker en erg leuk dus. Yam Yam is lekkerder maar daar moet je in 30 minuten eten anders wordt je zo ongeveer weggestuurd. Naast Fellini zit een lekkere Pers, naam is me even ontschoten. Verder is er ook een prachtig stoffige Mexicaan op de De Clerqstraat waar het eten er niet uit ziet maar waar het wel lekker is, totaaaaaal niet culinair overigens, toko heet Burrito.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je nog fijne restauranttips, Z?
Exegese, dat is een woord dat in mij opkomt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Gellius het volgende:
Schakelen we gelijk over naar Groningen: Lienekien: een JAMloze twee weken! HVJJN?
Hineininterpretieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:52 schreef Gellius het volgende:
Je gaat in de komende weken alle posts van JAM nalezen en interpreteren, begrijp ik dat goed?
Dat klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Z het volgende:
Ik heb laatst gegeten in Fellini in de Hugo de Grootstraat, dat is een fantastisch stoffige italiaan met oude knorrige mannetjes in de keuken. Niet enorm culinair maar wel lekker en erg leuk dus.
In de buurt van De Kas aan de Ringdijk (dichtbij waar ik woon) zit La Vallade. Het is erg de moeite waard om daar van de zomer eens op het terras te gaan eten. Je zit dan min of meer op straat en waant je in Italië.quote:Ik vind het altijd lastig om restaurants aan te raden, ik probeer zelf iig naar zo veel mogelijk verschillende restaurants te gaan. Jij nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |