Ik had er vrijstelling voor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef Gellius het volgende:
Mooi vak! Leren jullie nog wel hoe je de Leidse Boekjes moet gebruiken?
Is dat nou 'onaangepast eerlijk'?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef sigme het volgende:
Kan je dat zien aan een plaatje?
Ik vind het een lachende aardappel.
Zo zien babies er nou eenmaal uit. Ze is niet zo dik hoor, dat ligt een beetje aan de foto, ze ligt precies op schema volgens de consultatie-nazi's.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef sigme het volgende:
Kan je dat zien aan een plaatje?
Ik vind het een lachende aardappel.
Misschien. Het was overigens niet negatief. Sommige kinderen zien er uit als mislukte aardappels.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat nou 'onaangepast eerlijk'?
Ik weet dat baby's nogal op baby's lijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef Z het volgende:
[..]
Zo zien babies er nou eenmaal uit. Ze is niet zo dik hoor, dat ligt een beetje aan de foto, ze ligt precies op schema volgens de consultatie-nazi's.
Nee, da's heul niet negatief. Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien. Het was overigens niet negatief. Sommige kinderen zien er uit als mislukte aardappels.
Ze kan ook heel goed fronsen, dat is een goede eigenschap. Er is helaas geen fronssmilie. En lelijk vind ik niet echt de goede omschrijving, het is vooral een gekke bekkenshow, zodra ze er wat meer als mensen uit gaan zien verdwijnt (of komt) de 'lelijkheid'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Frollo het volgende:
Z, jouw baby doet zo:
Nu de andere smiley's nog.
Kindjes zijn leuk.
Bijna drie maanden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat baby's nogal op baby's lijken. Hoe oud is ze?
Lijkt je dat aanlokkelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef JAM het volgende:
Zullen wij ook een aardappeltje maken, sigme?
Nou, het maken van 't kindje vooral.quote:
Ik verwees ook naar dat stadium, aangezien je het duidelijk daarover had.quote:
Ik ben net terug!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ha! Tijd voor de wandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |